 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Outlander I - pali cewki |
Autor |
Wiadomość |
traxxx
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 20 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29-07-2025, 09:20 Outlander I - pali cewki
|
|
|
Podczas jazdy, zapala się check (odczytany błąd PO300 - losowe wypadanie zapłonu) samochód jedzie, ale traci moc.
Nie ma znaczenia czy na benzynie, czy na gazie - jedzie równo, obroty nie falują, nie gaśnie...tylko mocy brak.
Po otwarciu klapy, konkluzje: pali cewkę/cewki - spuchnięta cewka+dym
świece Denso - jakies 3-4 tys km zrobione.
Gdzie zacząć szukać przyczyny. na Co zwrócić uwagę - każde porady cenne, choć ja i tak nie będe sam tego ogarniał, ale wiedza to podstawa, przy rozmowach z mechanikami
Z góry dziękuję |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11204 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 29-07-2025, 22:38
|
|
|
Sprawdzić napięcie ładowania. Następnie przewody wysokiego napięcia, fajkocewki. Cewki i tak już ugotowane, więc nie ma co sprawdzać. Świece też profilaktycznie można wymienić. To najmniejszy koszt.
O sprawdzeniu błędów sterownika chyba nie muszę wspominać.
Jeszcze jedno- czy auto posiada instalację gazową? |
_________________
 |
|
|
|
 |
traxxx
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 20 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29-07-2025, 23:25
|
|
|
jacek11 napisał/a: | Sprawdzić napięcie ładowania. Następnie przewody wysokiego napięcia, fajkocewki. Cewki i tak już ugotowane, więc nie ma co sprawdzać. Świece też profilaktycznie można wymienić. To najmniejszy koszt.
O sprawdzeniu błędów sterownika chyba nie muszę wspominać.
Jeszcze jedno- czy auto posiada instalację gazową? |
Wygląda na to że pali jedną cewkę (są dwie - każda na dwie świece) bo na dwa cylindry pali i jeździ
Auto mam teraz u znajomego, co to się tym zajmuje, ja niestety, na dalekim wyjeździe - więc póki co , innych szczegółów brak
Tak instalacja gazowa - od dwóch lat, dobrze założona, regularnie serwisowana i regulowana (ogólnie bez zarzutu).
dodam jeszcze, że auto odpala bez zarzutu, choć mam wrażenie że odrobinę dłużej kręci. |
|
|
|
|
 |
|
|