 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
|
Ot. |
| Autor |
Wiadomość |
Andrew-1976
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Sportback Intense 1.8be
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2016 Posty: 0 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 14-08-2024, 17:18
|
|
|
Dzień dobry
Przepraszam, że w tym miejscu o to pytam, ale zrobiłem to z premedytacją, ponieważ tu widzę najświeższą datę aktywności.
Muszę pilnie w swoim Sportback'u, którego mam od nowości zresztą, wymienić wszystkie jarzma, tuleje prowadzące itd. Wszystko tak stuka na nierównościach, że raz wstyd tak jeździć, dwa jest to mocno irytujące, tym bardziej że jeżdżę na 19". Zostają tylko fabryczne zaciski.
Pytanie jest takie: czy zamienniki, np. Febest, dogadują się z fabrycznymi zaciskami. Cena oryginalnego setu trochę mnie zrzuciła z taboretu, bo jest to 3300zł kontra 800zł plus jeszcze robota. A ile kosztuje lancerek z 2010 roku każdy wie. Spotkałem się z opinią, że fabryczne zaciski potrafią się przycinać na jarzmach z zamiennika, że jarzma nie trzymają wymiarów.
Ktoś ma może jakieś doświadczenie w tym temacie. Ryzykować zamienniki, może jakaś inna marka zamiennika jest godna uwagi
Z góry dziękuję |
|
|
|
 |
|
|
|