[CAxA] zmiana hamulcow |
Autor |
Wiadomość |
wenclubmx
Forumowicz
Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 134 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 28-06-2009, 13:28 [CAxA] zmiana hamulcow
|
|
|
witam mam pytanie??czy to duzy problem zalozyc do colta z przodu zaciski wraz z tarczami o srednicy wiekszej niz te seryje 236 mm??i z czego ewentualnie by pasowaly bez strasznej rzezby??
dzieki i pozdro:) |
|
|
|
 |
4g63colt [Usunięty]
|
Wysłany: 28-06-2009, 14:06
|
|
|
mitsubishi evolution 1,2 lub 3 bez rzeźby tylko musisz założyć koła 15 cali
myślę że podejdą też od cari ale nie wiem czy są większe
[ Dodano: 28-06-2009, 14:08 ]
lub eclips 2 G ale one mają piasty z pięcioma śrubami |
|
|
|
 |
l_i_p_a
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 93 Skąd: Płock/Warszawa
|
Wysłany: 28-06-2009, 14:19
|
|
|
Taniej chyba będzie kupić nowe tarcze BREMBO MAX i jakieś klocki lepsze i powinno wystarczyć jak na 1.6 ale jeśli masz inne plany to EVO tak jak mówi 4G63colt |
_________________
Made in Japan
 |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 28-06-2009, 20:54
|
|
|
tarcze brembo max + klocki jurid spokojnie daja rade (od 1.6) z silnikiem GTi bo puki co jeszcze nie zmienilem na nic wiekszego. takw iec nie ma sensu kombnowac .
Jelsi inwestowac w komplet ala GTi strata czasu bo seryjne tarcze nie wiele daja wzgledem MAxow a cokolwiek ponad standard kosztuje majatek. Zaciski od Evo to raczej malo spotykany towar nawet za granicami polski.
Hamulce z cari to teoretycznie to co mial Gti ale co do rozstawu srob to nie wie czy jest to samo (chyba tam jest 4x114) niech mnie ktos poprawi jak cos. |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29-06-2009, 14:03
|
|
|
samo zakładanie na przód mija się z celem - świeżo przerabiałem temat. Siła hamowania idzie tak do przodu, że tył tańczy i żyje własnym życiem |
_________________
 |
|
|
|
 |
wenclubmx
Forumowicz
Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 134 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 30-06-2009, 10:55
|
|
|
no mialem tak pare razy gdy rozpedony musialem szybko dochamowac mocno a potem ostry skret no i pupa zaczela zyc wlasnym zyciem:)na szczescie szybka kontra i jade dalej;)czyli lepiej zainwestowac w dobre tarcze i klocki??:)nie bede ukrywal ze chodzi mi tez troche o aspekt wizualny, wieksze tarcze lepiej wygladaja niz te seryjne;p
co do tych tarcz to na allegro nie znalazlem brembo max do colta... |
|
|
|
 |
gpm72
Forumowicz
Auto: colt 1,6 16v
Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 72 Skąd: LBN
|
Wysłany: 01-07-2009, 20:46
|
|
|
to kup tarcze nawiercanie i nacinane będą ci ładnie wyglądały takie z napisem "sport";) |
|
|
|
 |
NYSAN
Forumowicz
Auto: C50 , S13, Plymouth
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Sty 2009 Posty: 98 Skąd: lublinozouki
|
Wysłany: 01-07-2009, 21:01
|
|
|
Ja tam w swoim c53a mam założony tylko przód od evo i nie mam żadnych jakichś takich oznak tańcowania pupy , jest git . |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 01-07-2009, 21:16
|
|
|
gpm72 napisał/a: | to kup tarcze nawiercanie i nacinane będą ci ładnie wyglądały takie z napisem "sport";) | Nawiercane i nacinane i co pół roku zmiana bo będą ósemkami przy gwałtownych hamowaniach ze 100 do 0.
NYSAN napisał/a: | Ja tam w swoim c53a mam założony tylko przód od evo i nie mam żadnych jakichś takich oznak tańcowania pupy , jest git . | A w C53 jest korektor siły hamowania? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
NYSAN
Forumowicz
Auto: C50 , S13, Plymouth
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Sty 2009 Posty: 98 Skąd: lublinozouki
|
Wysłany: 01-07-2009, 22:28
|
|
|
ni ma |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 02-07-2009, 00:13
|
|
|
Pewnie dlatego tak się dzieje, że nie czujesz tańcowania tyłu |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
wenclubmx
Forumowicz
Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 134 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 02-07-2009, 11:53
|
|
|
londolut,
Nawiercane i nacinane i co pół roku zmiana bo będą ósemkami przy gwałtownych hamowaniach ze 100 do 0.
Ja slyszalem ze wlasnie naweircane i nacinane sie nei krzywia i nie ma tego bici an kierownicy przy ostrym hamowaniu z duzej predkosci jak to jest w seryjnych jak sie pokrzywia... |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 02-07-2009, 12:07
|
|
|
wenclubmx napisał/a: | slyszalem ze wlasnie naweircane i nacinane sie nei krzywia | Jak mogą się nie krzywić jak mają mniej materiału w sobie nisz zwykła wentylowana tarcza? Dużym plusem nawiercanych i nacinanych jest to, że wzorowo odprowadzają ciepło. Mikoda robi takie tarcze do 1.6 ale z tego co wiem to jedni chwalą a drudzy wymieniają na nowe bo są problemy. Ogólnie chyba zależy na jaką sztukę się trafi. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 02-07-2009, 13:14
|
|
|
londolut napisał/a: | Ogólnie chyba zależy na jaką sztukę się trafi. |
raczej jak sie uzytkuje i z jakimi klockami... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
wenclubmx
Forumowicz
Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 134 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 02-07-2009, 13:33
|
|
|
w nawiercanych i nacinanych najwazniejsza cecha jest odprowadzanie gazow produkowanych przez klocki podczas hamowania.tak naprawde procent chlodzenia zwiekszony przez te cale operacje jest raczej znikomy... |
|
|
|
 |
|