Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
TARCZE
Autor Wiadomość
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
  Wysłany: 09-05-2007, 15:44   TARCZE

witam:
mam pytanko czy mogę zmienić tarcze przednie na większe do galanta E-54A 2,0V6-24V
150KM mam obecnie 256mm i co jeszcze muszę zrobić oprócz tarcz.
POZDRAWIAM
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 09-05-2007, 15:57   

Zwrotnice, jarzma zacisków, zaciski, tarcze, klocki od EA3 lub EA5 po 99 lub E88 i masz 275 mm i dwutłoczkowe zaciski o 50% większej powierzchni klocka
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 09-05-2007, 17:24   

Bartek napisał/a:
Zwrotnice, jarzma zacisków, zaciski, tarcze, klocki od EA3 lub EA5 po 99 lub E88 i masz 275 mm i dwutłoczkowe zaciski o 50% większej powierzchni klocka


szukać nowych ,czy na allegro
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
piwkotom 
moderator mitsumaniak
maruda


Auto: Touareg V8 :)
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Sie 2005
Posty: 1620
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-05-2007, 17:47   

zalezy na co Cie stac ;) ale chyba na allegro i tam gdzie rozbieraja auta na czesci. Jest teraz tego duzo, bo sciagaja auta z UK z kiera nie po tej stronie co trzeba. Ja sie kiedys dowiadywalem o to i w Lodzi mowili mi ze zestaw to mniej wiecej 600-700zl.
Ja na razie zalozylem u siebie tarcze nawiercane Zimmermanna za 195zl/szt i poki co... odpukac jest OK. Zobaczymy jak dlugo a moze starczy ;)
_________________
 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 09-05-2007, 18:40   

piwkotom napisał/a:
zalezy na co Cie stac ;) ale chyba na allegro i tam gdzie rozbieraja auta na czesci. Jest teraz tego duzo, bo sciagaja auta z UK z kiera nie po tej stronie co trzeba. Ja sie kiedys dowiadywalem o to i w Lodzi mowili mi ze zestaw to mniej wiecej 600-700zl.
Ja na razie zalozylem u siebie tarcze nawiercane Zimmermanna za 195zl/szt i poki co... odpukac jest OK. Zobaczymy jak dlugo a moze starczy ;)


Tarcze masz ok. a klocki bo nie napisałeś. Ja mam z przodu kpl od 2-ch lat ATE 256mm a chcę na rocznik 98/99 czyli 275mm , a tył zamawiany był u NIPPARTSA za który zapłaciłam z przesyłką: 390 zł+60 rob. Co do ceny jest obojętna.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
piwkotom 
moderator mitsumaniak
maruda


Auto: Touareg V8 :)
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Sie 2005
Posty: 1620
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-05-2007, 19:23   

O kasie to mowie w temacie kupowac nowe czy uzywane ;) Nowych zwrotnic, jarzm itd nie kupisz za 600 zl.
Ja tez mam tarcze 256mm i mialem taki sam problem jak pewnie i Ty, tarcze regularnie sie gna. Dlatego zainwestowalem na poczatek w nawiercane, bo w rachube wchodzila u mnie rowniez wymiana na wieksze tarcze od modelu 08.98 wzwyz, jednak koszty mnie troszke sprowadzily na ziemie i stad te nawiercane tarcze. Jak na razie jest OK (odpukac). Klocki mam EBC, pierwszy raz, przedtem jezdzilem na ferrodo ale nie mam do niech uwag jak na razie. Wiem ze ATE to bardzo dobry zestaw ale tu problemem jest glownie zbyt duza masa auto do zbyt malych tarcz i stad problemy. Tarcze sie przegrzewaja a stad juz bardzo blisko do ich pogiecia, i to sie niestety dzialo u mnie notorycznie.
Pisze jedynie ze sa alternatywne rozwiazania co do poprawy tej niedorobki Mitsu. Albo wieksze tarcze i koszty (mnie na nie nie bylo stac) albo nawiercane tarcze, w moim przypadku jak na razie sprawdza sie ta druga metoda. Pisze jedynie pod rozwage ;)

Jak juz wymienisz to daj znac jakie ostatecznie koszty.

pzdr i powodzenia :D
_________________
 
 
 
major 
Mitsumaniak
Major


Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 678
Skąd: kalisz i wrocław
Wysłany: 10-05-2007, 21:31   

skoro jez już wątek o tarczach to ja dorzuce swoje pytanko co trzeba zmienic aby do cari 1.6 zamontowac tarcze 256? :D i czy to wogole ma jakis sens?
 
 
 
Colto
[Usunięty]

Wysłany: 11-05-2007, 12:54   

piwkotom napisał/a:
Pisze jedynie ze sa alternatywne rozwiązania co do poprawy tej niedorobki Mitsu


To nie jest niedoóbka Mitsu :-X Jest inna kwestia małych tarcz w japońcach z poprzednich lat - w Japonii jak byś pojechał z prędkością 160 km/h to spędziłbyś trochę czasu za kratkami. Oni nie potrzebują wielkich tarcz bo nie mogą tak szybko jeździć. Dopiero jak zaczęli wypuszczać nowe modele to przystosowali je do realiów prędkości europejskich :mrgreen:

To taki mały OT :roll:
 
 
Tomas79
[Usunięty]

Wysłany: 11-05-2007, 15:03   

To po co im EVO, Legnum Vr4, Supra, Skyline?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-05-2007, 19:37   

Tomas79 napisał/a:
To po co im EVO, Legnum Vr4, Supra, Skyline?
Żeby szybko jeździć po drogach niepublicznych.
 
 
miszkin 
Mitsumaniak
DT fan


Auto: Seat Leon Cupra ;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 149
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-05-2007, 20:20   

Witam,

Przyłączam się do wątku. Mój miśq dorobił się już audio z prawdziwego zdarzenia, pieska za 15 PLN z allegro a teraz domaga się nowych żyletek, więc postanowiłem mu dogodzić i rozważam opcję "276mm" ;)

Dzwoniłem właśnie do kolesia z allegro, który sprzedaje gala na kawałki - facet nawet nie wiedział co to zwrotnice i jarzma zacisków! Rozumiem, że ja mogę nie wiedzieć (no teraz już wiem), ale żeby sprzedawca?

Gdzie mógłbym znaleźć zdjęcia tych części, żebym mógł człowiekowi wytłumaczyć co chcę od niego kupić??

Z góry dzięki za pomoc. :)
 
 
 
piwkotom 
moderator mitsumaniak
maruda


Auto: Touareg V8 :)
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Sie 2005
Posty: 1620
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-05-2007, 23:32   

to wrzuce jeszcze 3 grosze do tej dyskusju, otoz rozmawialem wczoraj na ten temat z Japaneze (z tym ze dyskusja dotyczyla EA). Japanaze twierdzi (a troche mu wierze ;) ), ze zwrotnicy nie trzeba wymieniac, bo rozstaw srub jest identyczny, i dzieki temu wystarczy wymienic (EA) same jarzma i zaciski. Czy ktos moze sie dorzucic z jakims info do tych trzech groszy? ;)
A co do tarcz nawircanych Zimmermana o ktorych wspomnialem kilka postow wczesniej. W sobote dostalem info od Piciora, ktory kupil te tarcze kilka miesiecy wczesniej ode mnie, ze jego tarcze pekaja!!! Wic na dzien dzisiejszy przed kazdym wyjazdem w trase sprawdzam swoje organoleptycznie (na razie nic sie tfu, tfu, nie dzieje, ale troche sie martwie). I zaczynam powaznie myslec o zmianie tarcz na wieksze, co gdyby sie okazalo ze zwrotnica jest git ograniczyloby sie do okolo 150zl na strone (uzywany zacisk i jarzmo) + tarcze i klocki.
miszkin, najprosciej? Zacisk to wiadomo, jarzmo to ten dyngs, wlasciwie ramka, do ktorej jest przykrecony zacisk z klockami, a jarzmo jest przykrecone do zwrotnicy na ktorej mocowana jest calosc wraz z kolem. Zwrotnica obraca kolo przy kreceniu kierownica skrecajac kolo wraz z przyleglosciami ;)

pzdr
_________________
 
 
 
miszkin 
Mitsumaniak
DT fan


Auto: Seat Leon Cupra ;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 149
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-05-2007, 08:44   

No jakby tak było to byłoby idealnie choć mnie akurat mechanik (tw auto, wawa, puławska) powiedział, że rozstaw jest inny... no i bydź tu mądry czowieku :D .

A ten wczorajszy kolo z allegro był totalnie niekumaty - podam mu Twoją definicję to gotów mi jeszcze amortyzator wysłać... Jak mu zacząłem mówić o zwrotnicy to się spytał czy chodzi mi o tą dużą okrągłą tarczę... :mrgreen:
 
 
 
xcracing 
Mitsumaniak
Fan starszych Mitsu


Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 417
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20-07-2007, 17:33   

Też od dłuższego czasu myślę o poprawieniu hamulców. Jakieś dwa lata temu chciałem wymienić tarcze na większe ale dowiedziałem się że zwrotnica także jest inna więc zaniechałem wymianay z uwagi na koszty. Ostatnio myślałem o tarczach nacinanych i wierconych MIKODY.
Ale ciągle chodzi mi po głowie pomysł, żeby zrobić to porządnie i wymienić na większe. Jakby zwronic nie trzebabyło wymieniać to już jutro bym zakładał nowe hamulce :) Może ktoś już zmieniał hamulce w Galu i wiej jak to jest z tymi zwrotnicami ??????
_________________
Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był :(
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==

==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 25-07-2007, 01:36   

Bardzo ciekawy temat - pomysl, juz wiem ze na zime tarcze na 95% beda do wymiany i jesli zwrotnica moglaby zostac to moglibysmy rozpoczac czyszczenie z jarzma i zaciskow allegro :lol: Moze ktos bedzie mial okazje sprawdzic te zwrotnice i napisze jak to jest naprawde...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.