Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[4G63] Wyciek oleju miedzy silnikiem a skrzynią biegów
Autor Wiadomość
mple
[Usunięty]

Wysłany: 31-08-2006, 23:15   [4G63] Wyciek oleju miedzy silnikiem a skrzynią biegów

Witam

Czy spotkał sie ktos kiedys z tym problemem ? Jesli tak to czy jest problem z wymiana tego zimeringu, dostępnościa ?? Wedlug instrukcji serwisowej silnika jest on pomiedzy blokiem silnika a kołem zamachowym. Jak może być cena tej pierdoły ?
Ubytek jest dosc upierdliwy, nie to ze sie leje, ale ta setke oleju na 100 km ubywa :(


Mam tez drugie pytanko - czarny wydech - wydaje mi się ze to zbyt bogata mieszanka na wysokich obrotach, czy mozliwe ze sonda lambda nie pracuje w pełnym zakresie ? a może przepływomierz - dodam że jak tak miałem w BMW 325i to wlasnie była to kwestia przeplywomierza i sondy.

model mojego eclipse to 1G 2,0 16V DOHC GS 1993r.
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 30-05-2007, 01:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-09-2006, 21:05   

Ciężka sprawa - jeśli to simmering na wale od strony skrzyni, to trzeba cały dół silnika rozebrać - ściągnąć miskę olejową itp. Pracy jest sporo.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 04-09-2006, 21:12   

Krzyzak napisał/a:
ściągnąć miskę olejową


po 06.92 czyli w 7-bolt nie treba sciągać miski, ale uszczelniacza nie ma w rozsądnych podróbkach - zostaje ori od Japaneze za 100 ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
mple
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 15:40   

no wedlug tej instrukcji serwisowaej silnika (w PDF-ie: engine_4g63_92) strony:102 i 106 wynikalo by ze wystarczy zdjac kolo zamachowe ....
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-09-2006, 15:50   

parafrazując:
1. Bartek ma zawsze rację
2. jak nie ma racji patrz pkt. 1
 
 
kaleos 
Mitsumaniak
Nordschleife rulez


Auto: Eclipse 1G GSX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 243
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12-09-2006, 21:45   

sorka ze podlacze sie pod temat, ale wlasnie kupilem misie i chyba mam podobny problem. Tez ledwo leci ale jednak. Bylem juz w dwoch warsztach i za uszczelke wolaja sobie 150zl a najgorsze ze za wymianie 600-700zl i auto mam zostawic na 2 dni. Moj wypust to 01.1992 wiec przed 06.1992r. Rozumiem ze to duzo pracy, silnik, skrzynia ale tyle kasy? Czy moze tylko w Szczecinie sie tak cenią?

A co do ori to jesli w Japaneze 100zl to 1/3 mniej niz mi proponowali :)
_________________
"Prędkość jeszcze nigdy nikogo nie zabiła.
Nagłe zatrzymanie to jest to, co cię pozbawi życia"
J.C.
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 12-09-2006, 22:23   

Ten uszczelniacz to naprawdę duża robota wymagająca wyjęcia skrzyni biegów, zdjęcia koła zamahowego, sprzęgła i miski olejowej. Mi w garażowych warunkach zajęła 2 wieczory.... Porządnie wykonana taka praca POWINNA kosztować min. 500 zł....


Krzyzak, chciałbym żeby tak było :D
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
mple
[Usunięty]

Wysłany: 13-09-2006, 11:28   

no ja sobie daje spokoj z tym, dolewki to ok 2 setki na 700 - 800 km wiec przy mojej jezdzie nie robi mi to problemu a na bagnet i tak w takich autach trzeba czesto spogladac bo taka specyfika silnikow wysokoobrotowych. ...Co innego jak by lecialo litr na 1000 km.
 
 
zieli
[Usunięty]

Wysłany: 08-05-2007, 23:03   

witam mam chyba ten sam problem przynajmniej tak mi sie wydaje ze leci mi z łaczenia skrzyni z silnikiem tuz pod aparatem (uszczelke pod aparatem wymieniłem) jak odpale silnik to widac jak olej sie zbiera czy moze jest to cos innego i czy pomogło by zaklejenie tej dziury silikonem. potrzebuje pomocy bo naprawde mocno leci
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2007, 10:40   

Spróbuj może wlać jakiegoś ceramizera? napewno nie zaszkodzi a może pomoże:)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 09-05-2007, 11:10   

Nieststy może również z uszczelki pod głowicą dawać olejem
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2007, 11:24   

Bartek napisał/a:
Nieststy może również z uszczelki pod głowicą dawać olejem
... albo z góry, spod pokrywy zaworów. Jeśli pamiętasz, tak właśnie było u mnie. Góra czysta, a cały dół zarzygany olejem. Dopiero po zdjęciu głowicy wyszło na jaw, że to jednak spod dekla się lało.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2007, 16:15   

u mnie bylo podobnie... diagnoza w serwisie mitsu brzmiala: "pekniety blok, skrzynia i miska"... a po wymianie uszczelki pokrywy zaworow suchutko :) nie ufam serwisom mitsu...
 
 
zieli
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2007, 16:42   

wlałem juz srodek uszczelniajacy ale nic nie pomogło ale tak sobie mysle czy to jest mozliwe zeby olej leciał z łaczenia bo jesli tak to chyba całe sprzegło jest zalene olejem a tak nie powinno byc wiec mysle sobie ze jest to moze uszczelka pod głowica albo moze z pod pokrywy zaworów ale jak wymieniałem uszczelniacz w aparacie nie widziałem zadnego zacieku z pod pokrywy zaworów, czy mozna to jakos sprawdzic.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-05-2007, 00:52   

zieli, najlepiej jakbyś zdjęcie zrobił.
Z uszczelniacza wału przy skrzyni raczej nie - skoro widzisz olej nad skrzynią. Jakby go docisk tam chlapał to byś nie ruszyl z miejsca bo całe sprzęgło w oleju.
Dolewanie uszczelniacza do silnika to kiepski pomysł. Wycieku nie zatamuje a silnik nie lubi takich specyfików.
Ceramizer tym bardziej - on ma wogóle zupełnie inne działanie.
Wytrzyj wszystko do sucha, odpal na chwilę i obserwuj
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.