Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
lożyska na amorach
Autor Wiadomość
heer75 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 244
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 15-05-2007, 21:44   lożyska na amorach

jak poznac, ze lozysko jest wywalone (jesli wszystkie kulki sa na miejscu) jakies inne oznaki?
Pytam bo jeden "spec" stwierdzil, ze wywalone drugi, ze wcale nie... jakos nie pali mi sie wydawac 200zl ot tak sobie.
_________________

 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 15-05-2007, 22:02   

ktos buja autem lewo prawo gora dol a ty patrzysz na mocowanie i proboujesz wylapac czy rusza sie w ktorakolwiek strone wykazujac jakis luz :)
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 15-05-2007, 22:25   

No właśnie u mnie też coś w okolicy lewego przedniego koła stuka, czuć to w kierownicy,

zmieniłem sworznie, wszystkie inne el zawieszenia sprawdzone w 4 ! warsztatach i ok...

stuka jak bujam autem na boki łapiąc od góry za koło, co ciekawe stukanie sie nasila lub zmiejsza zależnie jak mam skręconą kierownicę...

natomiast w kierownicy da sie odczuc jak pokonuję garby poprzeczne...
na moje oko zostaje tylko do sprawdzenia magiel i amortyzator...

jak sie dobrac do tego łożyska, dużo rozkręcania ?
 
 
szczeslaw 
moderator
Łamacz przepisow KRD


Auto: Carisma 1.6 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 1980
Skąd: Kraków
Wysłany: 15-05-2007, 22:52   

leser, możesz mieć luz na samym amorku.
Podnieś do góry to koło, złap za górę i dół i szarp (tak, jakbyś chciał ustawić kąt pochylenia koła). Dobrze jest też mieć drugą osobę - prosisz ją, żeby dotknęła palcem miejsca, w którym tłok wchodzi do amorka - wtedy dużo łatwiej jest wyczuć luz na amorku.
_________________
gg: 3254156
Carisma 1.6 99r.

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.