| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| lożyska na amorach |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | heer75   Forumowicz
 
  
 Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 20 Sie 2006
 Posty: 244
 Skąd: Wroclaw
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-05-2007, 20:44   lożyska na amorach |   
 |  
               | 
 |  
               | jak poznac, ze lozysko jest wywalone (jesli wszystkie kulki sa na miejscu) jakies inne oznaki? Pytam bo jeden "spec" stwierdzil, ze wywalone drugi, ze wcale nie... jakos nie pali mi sie wydawac 200zl ot tak sobie.
 |  
				| _________________ 
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Matejko   Mitsumaniak
 Macho Paczo
 
  
 Auto: IS220D
 Kraj/Country: Australia
 Pomógł: 146 razy
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 7054
 Skąd: Calish4nia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-05-2007, 21:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | ktos buja autem lewo prawo gora dol a ty patrzysz na mocowanie i proboujesz wylapac czy rusza sie w ktorakolwiek strone wykazujac jakis luz   |  
				| _________________ Mateusz <Matejko>
 Nissan Juke
 Mazda 2
 Lexus IS220D
 Calish4nia
 
   dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | leser [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-05-2007, 21:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | No właśnie u mnie też coś w okolicy lewego przedniego koła stuka, czuć to w kierownicy, 
 zmieniłem sworznie, wszystkie inne el zawieszenia sprawdzone w 4 ! warsztatach i ok...
 
 stuka jak bujam autem na boki łapiąc od góry za koło, co ciekawe stukanie sie nasila lub zmiejsza zależnie jak mam skręconą kierownicę...
 
 natomiast w kierownicy da sie odczuc jak pokonuję garby poprzeczne...
 na moje oko zostaje tylko do sprawdzenia magiel i amortyzator...
 
 jak sie dobrac do tego łożyska, dużo rozkręcania ?
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | szczeslaw   moderator
 Łamacz przepisow KRD
 
  
 Auto: Carisma 1.6 99r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 28 razy
 Dołączył: 29 Cze 2005
 Posty: 1980
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-05-2007, 21:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | leser, możesz mieć luz na samym amorku. Podnieś do góry to koło, złap za górę i dół i szarp (tak, jakbyś chciał ustawić kąt pochylenia koła). Dobrze jest też mieć drugą osobę - prosisz ją, żeby dotknęła palcem miejsca, w którym tłok wchodzi do amorka - wtedy dużo łatwiej jest wyczuć luz na amorku.
 |  
				| _________________ gg: 3254156
 Carisma 1.6 99r.
 
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |