Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
regulacja ciśnienia
Autor Wiadomość
Hagi 
Forumowicz

Auto: carisma gdi 99 po lifcie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 57
Skąd: Tczew
Wysłany: 12-06-2009, 15:32   regulacja ciśnienia

Błąd nr 89 dotyczy fuel pressure regulator a więc regulatora ciśnienia paliwa.Więc wymiana pompy może nie jest koniecznością.Szukałem na necie i nie mogę nic więcej na ten temat znaleźc.Nie wiem gdzie znajduje się ten cały regulator najprawdopodobniej na listwie paliwowej(jeśli byłaby mozliwośc i ktos z forumowiczów wiedzałby gdzie to się znajduje to byłbym wdzięczny za foto) Dostępnośc jego jest żadna czyli serwis-cena 650zl.Jak bym wiedział gdzie jest i jak wygląda mógłbym na jakimś szrocie poszukac albo moze ma jakis numer ,nazwę producenta i w ten sposób moznaby go znaleźc
 
 
loki7777 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.3 04
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 377
Skąd: Chodzież
Wysłany: 12-06-2009, 16:43   

Tu masz rysunke techniczny:)
http://www.detali.ru/cat/...eXezsw0JkXKHzjf
trzeba bedzie troche poszukac, ale dasz rade, chyba ze znasz nr katalogowy z serwisu?

O a ta czesc o ktora pytasz to chyba http://www.detali.ru/cat/...XdtpQr_FEvYLg== 07803 REGULATOR,MPI DELIVERY PIPE PR
 
 
Hagi 
Forumowicz

Auto: carisma gdi 99 po lifcie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 57
Skąd: Tczew
Wysłany: 12-06-2009, 17:27   

Dziękuje za pomoc. Dobre i to choc te rysunki niewiele mi mówią jako laikowi.Nie ma to jak foto w realu właśnie dlatego chciałem aby ktoś zajrzał pod maskę jak wie gdzie tego szukac i podał jakis numer jeśli to coś w ogóle ma numer nadrukowany.I jeszcze jedno pytanie czy w obiegu paliwa najpierw jest pompa wysokiego ciśnienia czy ten regulator, bo jeśli pompa to ona podaje paliwo do regulatora i może powodowac ten błąd jeśli odwrotnie to myślę ,że to on jest u mnie odpowiedzialny za problemy z obrotami na biegu jałowym i obrotami jak stoję np.na skrzyzowaniu-tylko na zimnym silniku).Przepustnica ok,przepływomierz ok,filtr paliwa ok.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.