| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| regulacja ciśnienia |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Hagi   Forumowicz
 
 Auto: carisma gdi 99 po lifcie
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 19 Maj 2009
 Posty: 57
 Skąd: Tczew
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-06-2009, 14:32   regulacja ciśnienia |   
 |  
               | 
 |  
               | Błąd nr 89 dotyczy fuel pressure regulator a więc regulatora ciśnienia paliwa.Więc wymiana pompy może nie jest koniecznością.Szukałem na necie i nie mogę nic więcej na ten temat znaleźc.Nie wiem gdzie znajduje się ten cały regulator najprawdopodobniej na listwie paliwowej(jeśli byłaby mozliwośc i ktos z forumowiczów wiedzałby gdzie to się znajduje   to byłbym wdzięczny za foto) Dostępnośc jego jest żadna czyli serwis-cena 650zl.Jak bym wiedział gdzie jest i jak wygląda mógłbym na jakimś szrocie poszukac albo moze ma jakis numer ,nazwę producenta i w ten sposób moznaby go znaleźc |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | loki7777   Mitsumaniak
 
 Auto: Carisma 1.3 04
 Kraj/Country: Ireland
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 23 Lut 2008
 Posty: 377
 Skąd: Chodzież
 
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Hagi   Forumowicz
 
 Auto: carisma gdi 99 po lifcie
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 19 Maj 2009
 Posty: 57
 Skąd: Tczew
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-06-2009, 16:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dziękuje za pomoc. Dobre i to choc te rysunki niewiele mi mówią jako laikowi.Nie ma to jak foto w realu właśnie dlatego chciałem aby ktoś zajrzał pod maskę jak wie gdzie tego szukac i podał jakis numer jeśli to coś w ogóle ma numer nadrukowany.I jeszcze jedno pytanie czy w obiegu paliwa najpierw jest pompa wysokiego ciśnienia czy ten regulator, bo jeśli pompa to ona podaje paliwo do regulatora i może powodowac ten błąd jeśli odwrotnie to myślę ,że to on jest u mnie odpowiedzialny za problemy z obrotami na biegu jałowym i obrotami jak stoję np.na skrzyzowaniu-tylko na zimnym silniku).Przepustnica ok,przepływomierz ok,filtr paliwa ok. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |