Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G] Zakup uszkodzonego Mitsu Eclipse GS
Autor Wiadomość
Prosty
[Usunięty]

Wysłany: 27-05-2007, 17:34   [1G] Zakup uszkodzonego Mitsu Eclipse GS

Tak jak w temacie... mam zamiar nabyć eclipse z 93 roku. samochodzik za małą kasę który będzie służył do zabawy w tuning... ale od początku.
Samochód od roku czasu nie jest na chodzie, zauważalne problemy to : zardzewiałe tarcze (przód/tył) - czy nadają się do renowacji ? Rdza wygląda jak osad na tarczach, z tego co mi sie wydaje jest to tylko warstwa osadowa, korozja chyba nie przetrawiła tarcz (o ile to wogóle możliwe) :roll:

kolejny problem to spalanie. Od paru miesięcy jakiś mechanik (dość nieudolny wiec nie trzeba sie nim sugerować) grzebał przy nim. wymienił komputer, aparat zapłonowy i jeszcze pare części.


mimo tych napraw samochód dalej pali 2X więcej niż powinien (ponad 20L/100km).
czy to spalanie może być wynikiem np. rozwalonego układu dolotowego czy braku jakiś uszczelek ?

proszę o pomoc sprawa dość pilna... nie wiem czy jest sens ładować się w taką zabawę:/

pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc :)
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 30-05-2007, 02:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-05-2007, 19:31   

Myślisz o Eclipse z Podkowy Leśnej od Marcina?, jeżeli tak, to bierz go bez zastanowienia........
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 27-05-2007, 23:57   

wieksze spalanie moze byc przyczyna walnietej lambdy :) tak w pierwszej kolejnosci patrzac:)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 28-05-2007, 11:08   

To auto ma nieszczelny kolektor ssący - zamknięta przepustnica, zamknięty silniczek krokowy, zakręcony by-pass, a żeby nie wkręcił się na 5000 rpm, ECU zalewa go niesamowicie.

Auto po ingerencji "mechanika", ale poza nią jest naprawdę OK, zawieszenia OK, skrzynia OK, silnik jak przekroczy 2000 rpm ciągnie jak głupi
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Prosty
[Usunięty]

Wysłany: 28-05-2007, 11:11   

Dziękuję w takim razie za info :) samochodzik w tygodniu zjedzie do warsztatu i zobaczymy co sie da z nim zrobić:) Samochód docelowo ma trafić do mojej kobity więc trzeba by go zrobić jak najlepiej by jej sie nic nie stało :)

Dzięki Bartku za odpowiedź uspokoiłeś mnie trochę na chwile:)

pozdrawiam

[ Dodano: 03-06-2007, 21:01 ]
no więc już jest wstępna diagnoza wykonana w warsztacie firmy www.japanauto.waw.pl
powodem nie trzymania obrotów był przepływomierz... to była główna usterka po której wyeliminowaniu odnalezionych zostało kilka innych... cokolwiek to nie znaczy sa podobno jakieś 3 kable na których tylko jeden powinien puszczać napięcie a tu napięcie leci na wszystkich 3 :/ będzie się to wiązało z wymianą/naprawą jakiegoś elementu w komputerze.
do tego dojdzie jeszcze wymiana docisku na sprzęgle....

ciekawe czy ktoś z was już z czymś takim się spotkał ? co myślicie o tym warsztacie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.