Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana silnika w lantrze z 1.6 16v na 1.5
Autor Wiadomość
wmaniek
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2007, 23:26   Zmiana silnika w lantrze z 1.6 16v na 1.5

Witam mam pytanko - jak to jest z wymiana silnika w lantrze - chcialbym zamontowac 1.5 od hyundaia pony - co mi jest potrzebne -podejrzewam ze musze wymienic skrzynie silnik, komputer sterujacy wtryskiem - czy cos jeszcze??Czy beda konieczne jakies przerobki??
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 30-05-2007, 09:17   

zauważ że w Lantrze fabrycznie były montowane 1.5 czyli przeróbek nie będzie zbyt dużo;
na pewno silnik z łapami, skrzynia, komputer + wiązka (ew. przerobienie wiązki), jeżeli w Ponym było "sprzęgło na linke" to raczej też będziesz musiał zaadoptować do Lantry.
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
wmaniek
[Usunięty]

Wysłany: 30-05-2007, 19:56   

Tyle że w lantrze były silniki 1.5 to wiem ale właśnie chodzi mi o to czy to jest to samo co w pony??Musze poszukać jakiejś książki serwisowej do obydwu modeli i poczytać - tylko gdzie je znaleźć??
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 31-05-2007, 11:20   

poszukaj w dziale Download
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
MakroSerwis 
Mitsumaniak


Auto: Galant i inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 37
Skąd: Koszalin
Wysłany: 11-06-2007, 12:35   

Pony 1.5L ma taki sam silnik, jak Lantra 1.5, starsze modele posiadały niekiedy mechaniczny aparat zapłonowy (ze zwykłym przerywaczem) i trochę różnic w elektryce. No i były modele gaźnikowe, bez sondy lambda. Silnik (poza osprzętem zasilania) pozostaje jednak ten sam.
 
 
 
BUBU 
Mitsumaniak
Partyzant


Auto: Endeavor
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 1548
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 12-06-2007, 23:30   

Starsze modele pony (do 1990 )na pewno miały mechaniczny aparat zapłonowy,gaźnik i jeszcze pompę paliwa mechaniczną (przy silniku ) były bez sondy lambda , o ECU nawet zapomnij, była to zwykła czterozaworówka (patrz odnośnik : colt, lancer 83-88),nie jestem pewny czy w pony tak do końca nie było, więc nie będę motał.


Pozdrav
 
 
batboy89 
Nowy Forumowicz

Auto: Hyundai Lantra 1,5 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 17
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 30-12-2008, 13:26   

witaj mam 1,5 i podobny problem, z tym, ze ja chciałbym na jakąś mocniejsza jednostke wymienic, skad ten pomysł u ciebie by wrzucic smoka z pony??
_________________
Hyundai Lantra 1,5 1995 86 KM 120Nm

scoupe ls 92
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.