[1G - 4G63] Ssanie dopiero po chwili |
Autor |
Wiadomość |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 31-05-2007, 19:44 [1G - 4G63] Ssanie dopiero po chwili
|
|
|
Odpalam autko i obroty sa na 500 dopiero po okolo 3-ech sekundach wskakują na 1700 i powoli spadają. Czyżby mi jednak ten krokowiec coś zaniemawiał? cewki na nim sprawne i leciutko chodzi.Pamieć wolnych obrotów też pozostawia wiele do życzenia, czasem 1300 czasem 750. Jakieś sugestie? |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 31-05-2007, 23:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
conti64 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-05-2007, 22:26
|
|
|
Może reset ECU? Odepnij i spróbuj procedurę uczenia obrotów ewentualnie czyszczenie przepustnicy wykonaj.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 31-05-2007, 23:29
|
|
|
conti64 napisał/a: | Może reset ECU? Odepnij i spróbuj procedurę uczenia obrotów ewentualnie czyszczenie przepustnicy wykonaj. |
Jeśli to nie pomoże to może czunie temperatury. Ale wszystko wskazuje na krokowca |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 31-05-2007, 23:49
|
|
|
Reset i czyszczenie było. Zadnych błędów od czujników nie ma a poza tym ssanie jest tylko opóźnione o 3 sekundy.Chyba jednak ten krokowiec sie odzywa......a tak go sprawdzalem.....Znowu ktoś na podmianke by się przydał. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 31-05-2007, 23:52
|
|
|
wyśle Ci, ale po 18 czerwca - bede miał taki do testów |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 01-06-2007, 00:23
|
|
|
równie dobrze mogą CI wtryskiwacze lać i nie przepala od razu całej mieszanki; zdrowe świece powinny nieco poprawić sytuację; jopy z obrotami masz gdy odpalasz tylko zimy silnik czy zawsze? |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 01-06-2007, 07:26
|
|
|
Świeczki mam katalogowe i calkowicie ok,przejechalem na nich okolo 500 km, Falowanie jest w calym zakresie temperatur. |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 01-06-2007, 13:15
|
|
|
to faktycznie najlepiej zacząć od podmiany krokowca |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 01-06-2007, 20:34
|
|
|
Dzięki Adaho, zawsze można na Ciebie liczyć ale stety i niestety 14 czerwca wylatuje za ocean i wróce (jak mnie wcześniej nie deportują ) na poczatku października.W sumie to chyba powoli musze zacząć odkładać sprawy Miśkowe na po wakacjach, może bede mial jakies środki do wykorzystania i całkiem nowe pomysły.Tak czy tak krokowca jakoś bede w miedzyczasie kołował.Dzieki za podpowiedzi!! |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-06-2007, 21:33
|
|
|
mitutoyo, jeśli nie skołujesz przed wylotem, to po powrocie daj znać Ci pożycze A dopiero po 18 bo w tej chwili jest u nie w aucie, jest to silniczek od gala całkiem sprawny, ale mam ori od klipsa po reanimacji i założe ori, galowy zostanie na zapas w razie draki Galowy od klipsowego nie różni się niczym poza podłączeniem, otóż w klipsowym jest gniazdo bezpośrednio w silniczku, a w galowym jest gniazdo na kablu. No i galowy jest niestety nierozbieralny |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
|