 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
2.0 V6 z sigmy a 2.0 V6 mazdy |
Autor |
Wiadomość |
Ma-rek-6 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-06-2007, 21:58 2.0 V6 z sigmy a 2.0 V6 mazdy
|
|
|
Mam taki silnik w xedosie 6 zastanawia mnie to czy te w/w silniki maja jakieś podobieństwa.
Bo dużo osprzętu silnika mazdy ma znaczek mitsubishi.
Mam obecnie drobne problemy z wtryskiem gazu.
A w instrukcji podane są dane dotyczace właśnie tego silnika mitsubishi. do swojego nic nie znalazłem
Może ktoś wie jaki jest system wtrysku paliwa wtym silniku.
Z tego co się dowiedziałem to w mazdzie w dolnym zakresie obrotów i przy niskich obciążeniach jest pełna sekwencja a przy duzych obciążeniach już nie. |
|
|
|
 |
Chi-Man [Usunięty]
|
Wysłany: 07-06-2007, 01:28
|
|
|
Witamy na forum Mitsubishi, miło widzieć iż mamy aż tak dużą "oglądalność"
W kwestii podobieństw silników mazdy i mitsubishi to w zasadzie nie ma ich więcej niż w przypadku porównania z każdym innym japońskim silnikiem z lat 90-tych. A osprzęt ze znaczkami mitsbiishi, o którym piszesz w większości przypadków produkowany był senso stricte dla mazdy. Tak to już w życiu bywa iż łatwiej jest czasami zlecić komuś wykonanie części niż budować własne linie produkcyjne. Zwłaszcza gdy ma się gwarancję wysokiej jakości i lat doświadczeń...
W generacji Sigm/Diamante których dotyczy to forum, nie była nigdy montowana żadna widlasta dwu litrowa jednostka napędowa, więc post jest ciutkę nie trafiony. A nie przypuszczam abyś miał na myśli auta z lat 70 - 80 tych. Być może więcej cennych informacji uzyskasz od kolegów śmigających Galantami, zwłaszcza tymi z silnikami 6A12 i 6A13. Jeśli sobie życzysz mogę Twój post tam przesunąć?
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Ma-rek-6 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-06-2007, 10:54
|
|
|
Nie wiem, czy trafio ny ten post ale zasugerowałem się tym że widziałem taksówkę sigmę z silnikiem 2.0v6 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-06-2007, 12:32
|
|
|
Ma-rek-6 napisał/a: | Nie wiem, czy trafio ny ten post ale zasugerowałem się tym że widziałem taksówkę sigmę z silnikiem 2.0v6 |
to byl silnik 3.0 - 6G72
Sigm 2.0 nie bylo (chyba, ze indywidualny przeszczep z np. Galanta E5x). |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 07-06-2007, 16:30
|
|
|
Cytat: |
Sigm 2.0 nie bylo (chyba, ze indywidualny przeszczep z np. Galanta E5x). |
Było tylko Diamante 2.0 i 2.5 ale jedynie na rynku Japońskim |
|
|
|
 |
|
|