 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E54A 2.0 V6] Wysokie spalanie na gazie, dlaczego?? |
Autor |
Wiadomość |
Rameks [Usunięty]
|
Wysłany: 02-06-2007, 23:47 [E54A 2.0 V6] Wysokie spalanie na gazie, dlaczego??
|
|
|
Witam
Od 2 miesiecy jestem posiadaczem Mitsubishi Galanta 2.0 V6 24v z 96 r.
Kupiłem go z założoną juz instalacja gazową (wielopunkt)
No i teraz problem - mianowicie duuuzo pali.
Wpierwszym miesiącu palił cos koło 12 l. na 100 km
Teraz dochodzi nawet do 17 l na 100 km. (po mieście)
Jezdze bardzo spokojnie gdyz niedawno odebralem prawko.
Zawsze chcialem mieć galanta ale to spalanie mnie dobija....
Co sądzicie , jaka moze byc przyczyna??
Pozdrawiam
Rameks / Łukasz |
|
|
|
 |
Rado [Usunięty]
|
Wysłany: 03-06-2007, 00:09
|
|
|
ja w sumie nie mam u siebie gazu ale wiem ze duzo zalezy od ustawienia gazu, moj znajomy mial takze duze spalanie na gazie i dodatkowo auto bylo slabe, pojechal zeby mu gaz ustawili i od razu duzo lepiej, i spalanie i moc... |
|
|
|
 |
Tomek15
Forumowicz
Auto: Galant 96r e54 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 98 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 03-06-2007, 09:19
|
|
|
Witam mam to samo auto tyle że z automatem i sekwencyjny wtrysk gazu KME Diego spalanie 10 trasa mieszany ok 12 autostrada niemcy 160km/h 11,5
Co do wysokiego spalania to sprawdz świecw przewody filtr powietrza jak wszystko jest ok to zresetuj kompa temat był omawiany na forum mógł nałapać błędów i się kaszani.
Ważne aby zrobić dla gazu mapę wtrysku jeśli nie była robiona jedz do gazownika umów się na mapowanie istotne jest abyś przed mapowaniem zrobił reset kompa w aucie i jezdził troche na samej bęzynie aby auto nauczyło się poprawnych ustawień , nastepnie jedziesz do gazownika podpinacie komputer robicie jazdę na benzynie czytając mapy a następnie na gazie po całym zabiegu regulacja i auto powinno chulać (temat przerabiałem osobiście i jest ok)
Pozdrowienia Tomek
Galant 2,0 V6 E54 automat sedan 96r |
_________________ Galant V6 2.0 automat sedan |
|
|
|
 |
sion2002
Mitsumaniak Co by tu teraz...
Auto: Gal E88A 2,5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sie 2006 Posty: 453 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 05-06-2007, 12:32
|
|
|
Witam
Mam taką samą wersję silnikową. U mnie w tej chwili spalanie jest na poziomie ok. 8l na trasie i 11 przy spokojnej jezdzie po miescie (przy 'zabawie' dochodzi nawet do 15-16 . Też miałem taki problem. Pomogła wymiana filtu powietrza (około 40 zł - NIPPARTS), filtru gazu (u gazownika niecałe 20 zł), przewodów napięcia (po rabacie u znajomych 160 zł NIPPARTS), na koniec dokładna regulacja (30 zł). Został mi jeszcze silniczek krokowy (jest już prawie trupem - jeśli ktoś miałby tanio możliwość złatwienia proszę o info) i wszystko będę miał zrobione. Koszta w sumie nieduże a oszczędność jest
Pozdrawiam
Szymon |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-07-2007, 11:57
|
|
|
Witajcie..
jak sie ma zwykła instalacja LPG do silnika 2.0 V6?
chce kupic takiego misia. często trzeba wymieniac kable etc??
będę wdzięczny za info |
|
|
|
 |
doprze [Usunięty]
|
Wysłany: 24-07-2007, 20:53
|
|
|
ja juz sie przekonalem, ze jak instalka gazu to tylko sekwencja.
ja caly czas mam jakies problemy z ta instalacja.... masakra.. spalanie po miescie mam rzedu 15-18 litrow gazu....
słabym punktem instalacji są emulatory wtrysku, i klapka załozona w układzie dolotowym za przepływomierzem. zmniejsza przepływ powietrza, powoduje zawirowania i przez to kultura pracy jest fatalna.
Podobno system blos zamiast parownika daje fajne rezultaty. |
|
|
|
 |
|
|