  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		[E3x 88-92] Różnica w silniku 4G63 | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Seba_Dominika [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-05-2007, 15:31   [E3x 88-92] Różnica w silniku 4G63
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Czym sie różni SOHC od DOHC jeśli chodzi o blok.Czy jest to samo???? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Bartek  		  
		 
         Mitsumaniak friendly admin
  
  
                  Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6990 Skąd: że znowu? (W-wa) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-05-2007, 20:19   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Blok jest identyczny - ALE..... wszystko inne jest inne - pompa oleju, wody, front-case, korby, tłoki.... co do wału nie mam pewności..... 
 
 
[ Dodano: 10-05-2007, 21:21 ]
 
oczywiście myślę o 6-bolt na 6-bolt i 7-bolt na 7-bolt...... i jeszcze w SOHC nie masz natrysku oliwy na denka tłoków...... | 
             
						
				_________________ Pozdrawiam
 
MITSUMANIAK Bartek
 
 
Outlander III '14
 
Galant 1600 L '82
 
Legnum VR-4 '99
 
Space Star '14
 
Space Wagon '99 V6 - 24    sprzedany   
 
 
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Seba_Dominika [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-05-2007, 22:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A niewiesz może czy moge przenieść wał z korbami z SOHC do DOHC?? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 kscman [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-05-2007, 17:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               tak pewnie tak?
 
 
ale moze to ktos potwierdzic:) 
 
 
[ Dodano: 14-05-2007, 19:47 ]
 
no moglby ktos potwierdzic ? bo nie chce kolegi w błąd wprowadzic | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 qrzyh [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-06-2007, 08:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ja takze podepne sie pod pytanko, co jesli by do SOHC wrzucic glowice 16zaworowa, czy bez innych wymian (typu pompy wody i oleju, czy nawet tloki) sie obejdzie?? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 gondoljerzy [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-06-2007, 10:58   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Inaczej jest napinany pasek rozrządu, dwiema rolkami a nie jedną. Bez zmian z przodu silnika  trzeba by to rzeźbić. Nie wiem jak z szerokością paska, czy czasem w DOHC nie jest szerszy? Inaczej jest sterowany silnik, trzeba elektronikę, czujniki i okablowanie przeszczepić. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Bartek  		  
		 
         Mitsumaniak friendly admin
  
  
                  Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6990 Skąd: że znowu? (W-wa) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-06-2007, 12:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Tłoki też są inne | 
             
						
				_________________ Pozdrawiam
 
MITSUMANIAK Bartek
 
 
Outlander III '14
 
Galant 1600 L '82
 
Legnum VR-4 '99
 
Space Star '14
 
Space Wagon '99 V6 - 24    sprzedany   
 
 
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Robi [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-06-2007, 10:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Bartek napisał/a: | 	 		  Blok jest identyczny - ALE..... wszystko inne jest inne - pompa oleju, wody, front-case, korby, tłoki.... co do wału nie mam pewności..... 
 
 
[ Dodano: 10-05-2007, 21:21 ]
 
oczywiście myślę o 6-bolt na 6-bolt i 7-bolt na 7-bolt...... i jeszcze w SOHC nie masz natrysku oliwy na denka tłoków...... | 	  
 
 
witam co do SOHC natrasków niestety są ja takie posiadam w nowym moim silniku 4G63 osobiście widziałem bo miałem swapa. No chyba że go ktoś wcześniej w szwecji przerobił to przyznam racje. pozdro 
 
 
[ Dodano: 28-06-2007, 11:30 ]
 
 	  | Seba_Dominika napisał/a: | 	 		  | A niewiesz może czy moge przenieść wał z korbami z SOHC do DOHC?? | 	  
 
 
Witam na sto procent nie ze wzgledu ze na bank tam w DOHC są z inne tłoki mocniejsze jak i reszta ewentualnie jeśli nie masz zamiaru katowc silniczka to jak pasuja prosze bardzo. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |