Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
23-04-2007, 01:46
[C52A 1.5] 4G15 słabnie
Autor Wiadomość
westman
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2006, 13:00   [C52A 1.5] 4G15 słabnie

Kiedyś mój Colt dziwnie szarpał w zakresie 2000 obr/min wymieniłem mu wtery kable, kopułke, palec i świeczki. Wydawało mi się że wszystko do normy wraca (bo nie szarpie) do wczoraj. Wczoraj pocisnołem Coltem do Wrocławia ( jakies 200 kilosa odemnie) i gdzies w połowie drogi czuje jak słabnie, prawnie zadnej reakcji na pedał gazu, max 100km/h (coś jakby paliwa nie dostawał?). Ostygł i w drodze powrotnej to samo mi zrobił ale przeszło mu samo i dziś pracuje normalnie. Przy ostatniej wymianie oleju wymieniłem mu filtr paliwa i powietrza, kondensatory wyglądają zdrowo, check-engine gaśnie zadnych innych kodów błedów nie zaobserwowałem. A i jeszcze jedno tankowałem ostatnio w "taniej stacji przy supermarkecie" . Czekam na opinie
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 23-04-2007, 01:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-01-2006, 13:05   

westman napisał/a:
w "taniej stacji przy supermarkecie

się nie tankuje.

Moje podejrzenie - zatankowałeś syf. Syf zatkał filtr paliwa który po prostu nie przepuszczał tyle paliwa ile potrzebował silnik pracujący pod obciążeniem.

1. Zmień filtr paliwa (jeszcze raz)
2. Módl się żeby pompa paliwa przeżyła i o wtryski też się możesz pomodlić.

Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie zanim zaczniesz wymieniać pompę a po wymianie filtra.

Powodzenia.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3974
Skąd: Żnin
Wysłany: 08-01-2006, 13:57   

syf nie koniecznie zatyka od razu filtr, po prostu jest to syf i jak się przeleje czymś lepszym (nawet Orlenem) to pomaga, wiem, miałem
Carfur Toruń - syf :|
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-01-2006, 15:30   

ja bym do tego zalal bak do pelna dobrym paliwem i do tego jakis uszlachetniacz.
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
westman
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2006, 15:36   

Jak syf to syf wlałem trochę denaturatu bo podobno pomaga rozpuścić wodę i zatankowałem 10L 98'ki.
Pozyjemy zobaczymy. Tymczasem miej Borze w opiece moją pompe i wtryski. Amen
 
 
mikineo
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2006, 23:09   

Ja słyszałem że dobrze jest zalać auto benzyną Shell V-Power Racing, ponoć dobrze płuka układ ze syfu, no i oprocz tego płuka tez kieszeń (u mnie 4.69zl za litr).
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2006, 23:49   

Ja też obstawiam syf. U siebie lałem 1 litr denatu na pełen zbiornik paliwa. Działało! Oczywiście należy potem unikać stację, na której zatankowałeś chrzczone paliwo.
 
 
westman
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2006, 22:37   

Chyba kuracja poskutkowała. Objawy (przynajmniej narazie) zanikły. Jednak "czysta niebieska" stawia każego na nogi :)
A niezorientowanych (czyli takich jak ja do niedawna) informuję że rozrząd do mojego 4G15 (rolka, pasek,uszczelniacze szt. 2) to wydatek wysokości 200zł AŁAAA!!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.