Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: zbyszekm2
13-03-2008, 07:32
Pajero Sport a może zwykłe Pajero
Autor Wiadomość
leser
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2007, 21:14   Pajero Sport a może zwykłe Pajero

Przejrzałem całe forum i nie linczujcie mnie za to pytanie :)

Noszę się z zamiarem zakupu Pajero Sport (Montero) ok 2000-2002,
lub tradycyjnego Pajero

które silniki są warte uwagi a których się wystrzegać ?

jak z awaryjnością ?

moze jakieś wady zalety ?
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-06-2007, 08:57   

Jesli masz pieniadze to wybierz Wagona (tradycyjne Pajero). W tych latach produkowano juz III generacje, chyba wersja przed liftingiem.
Nie wiem do czego i dlaczego chcesz taki samochod ale generalnie Sporty sa gorsze i tansze. Sa to auta o stopien nizej od Wagonow. Pajero to szczytowy model w segmencie terenowym Mitsubishi. Wagon -> Sport -> L200 -> Pinin. Teraz "eleczka" stoi wyzej i to za sprawa przeniesienia pewnych elementow wlasnie z Pajero Wagon.
Wymienie podstawowe roznice
budowa:
Wagon konstrukcja samonośna z elementami ramy | Sport typowa dla terenowek rama
przeniesienie napedu:
Wagon Skrzynia Super Select | Sport Skrzynia Easy Select
silniki:
Wagon nowoczesniejsze DID | Sport stary 4d56 turbo diesel
nie wspominam o paliwozernych silnikach V 6 bo jest chyba znacznie mniej wersji na rynku z takimi jednostkami napedowymi.
cos o silnikach do Wagona http://www.mitsubishi-gra...31597a2ebb9e551
wyposazenie:
Wagon bogatsze, szerszy wachlarz akcesoriow| Sport ubozsze i bardziej spartanskie


Wady, zalety... heh... dla jednych to co jest wada dla innych moze byc zaleta.
Podstawowa i chyba nie do przecenienia zalata Wagona jest skrzynia SS pozwalajaca jezdzic z napedem na obie osie caly czas i po kazdej nawierzchni. Wagon jest bardziej llimuzyna co wcale nie oznacza, ze jest gorszy w terenie. Sport to inaczej zabudowany pick-up L200 ze zmienionym zawieszeniem z tylu. Ma sztywny most na sprezynach a nie resory. Czytujac to forum, znajdziesz sporo opisow posiadaczy jednego i drugiego. Ja wybralbym Wagona ale sam mam Sporta i jestem bardzo szczesliwy, ze posiadam takie autko. Roznica (dosc duza) w cenie byla glownym czynnikiem decydujacym o wyborza samochodu. Przy pewnych opcjach siega nawet 100 tysiecy pln (mowa o nowych modelach).
Jesli bedziesz mial jeszcze pytania to prosze na pw.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 08-06-2007, 11:08   

Wielkie dzięki, postaram się kupić pajero nie montero.
Chociaż jak wiadomo 'szelesty' grają kluczową rolę ;)

Jeszcze tylko jak się sprawują DI-D ?
jakie silniki mozna brać a jakich unikać ?

i co się najczęsciej ogólnie psuje ? ;)
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-06-2007, 12:32   

PAJERO i MONTERO to generalnie to samo. Japonce w Europie zmienili nazwe z PAJERO na MONTERO bo po hiszpansku "pajero" cos brzydkiego znaczy. Nie pamietam dokladnie wiec nie bede opisywal ale jakies wulgarne lub malo handlowe okreslenie. Na rynkach poludnowych mamy Montero w Europie Centralnej Pajero. Roznica polega na tym co jest potem. Wagon, Sport czy Pinin.
Co do silnikow DID to nie slyszalem o jakis problemach. Bierz 16 zaworowego 4, cylindrowego diesel'a o pojemności 3.2 litra, wyposażony w turbodoładowanie i chłodnicę powietrza doładowującego. 160 koni to na takie auto wystarczajaca moc. A jak pojezdzisz to zobaczysz, ze spoko smiga. No i mozna sie zamknac w 10l na 100 km.
Na pewno padaja lozyska z przodu a wymiana jest klopotliwa, kosztowna i czasochlonna.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
lupusek
[Usunięty]

Wysłany: 18-06-2007, 23:37   

Witam Kolego
ja mam Montero 3,8 l. benzyna 215 KM.\silnik jest po prostu za...bisty. nidy nie zamielbym sie na inny silnik. czlowieku diesel to pomylka. ten sound ten power.
ja jestem supeeeeeeeeeeeeer zadowolony.
pozdro
maciej
 
 
Videlec
[Usunięty]

Wysłany: 20-06-2007, 11:23   

lupusek napisał/a:
(...)czlowieku diesel to pomylka. ten sound ten power.(...)


jeden woli ogórki, drugi ogrodnika córki...
 
 
BNS
[Usunięty]

Wysłany: 20-06-2007, 19:50   

Cytat:
bo po hiszpansku "pajero" cos brzydkiego znaczy.


Zgada sie... Pajero (czyt. Pachero) oznacza faceta ktory nieustannie sie masturbuje :finga: , z tym ze nawet w Hiszpanii widzialem Pajero, a nie Montero na tamtejszych blachach ;)
 
 
lupusek
[Usunięty]

Wysłany: 19-07-2007, 20:29   

jak masz chłopie szelesty to kup duże wygodne auto, a diesel sprzed 2007 roku to traktor. szczegolnie przydatny przy zbiorze ogórków.
nowy diesel jest zdecydowanie bardziej elastyczniejszy, ze nie wspomne o halasie.
w wagonie 1100 do lini okien nie w kij dmuchał.
pozdrawiam :D
 
 
roman 
Forumowicz

Auto: PAJERO IV 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 84
Skąd: ŚLĄSKIE
Wysłany: 31-07-2007, 15:57   

Witam,
jeżdże MONTERO SPORT 3.5 LIMITED z AT, całkiem ciekawy samochód.
Ostatnio zmieniony przez roman 07-10-2010, 21:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24337
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 31-07-2007, 16:03   

od zlego skladu mieszanki LPG-powietrze lub niesprawnej hydrauliki zaworow mogly sie powypalac gniazda zaworowe lub grzybki zaworow (podkreslam - mogly)
natomiast stukanie moze jeszcze byc spowodowane stosowaniem zlego oleju lub jego nieodpowiednim poziomem lub przedluzeniem okresu miedzy wymianami (lacznik lub - czyli mogly sie nalozyc wszystkie przyczyny)

tylko osluchanie mogloby powiedziec co akurat tam stuka, a czasem tylko rozbiorka
 
 
lupusek
[Usunięty]

Wysłany: 05-08-2007, 22:26   

mam znajomego speca od elektryki i elektroniki smaochodowej. wiem, ze to nie ma nic wspolnego ze stukami, ale z zagazowaniem auta tak. on twierdzi, ze 90% aut jest zle zagazowanych a i samo zagazowanie zle sluzy sinikowi.
ja mu wierze, bo takie sprawy jakie on naprawia to cuda .....
pozdr
 
 
roman 
Forumowicz

Auto: PAJERO IV 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 84
Skąd: ŚLĄSKIE
Wysłany: 05-08-2007, 22:56   

Serwus,
to może daj namiary na tego speca.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez roman 11-10-2010, 20:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lupusek
[Usunięty]

Wysłany: 09-08-2007, 22:19   

OK
teraz jestem na wczasach ale po przyjezdzie dam znac.
pozdr
 
 
roman 
Forumowicz

Auto: PAJERO IV 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 84
Skąd: ŚLĄSKIE
Wysłany: 09-08-2007, 23:05   

OK,
dzieki... czekam na namiary
 
 
lupusek
[Usunięty]

Wysłany: 14-10-2007, 17:40   

Witam teraz dopiero wrocilem wiec wysylam kontakt. gosc mieszka kolo Krakowa, nazywa sie Krzysztof Gosiński:0602655605.
pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.