Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Panowie bez gazu
Autor Wiadomość
Nachbar
[Usunięty]

  Wysłany: 20-12-2006, 16:24   Panowie bez gazu

Cześć

Mam pytanie do kolegów, którzy nie skazili swoich Sigm instalacjami gazowymi. Czy podczas jazdy i wysprzęglenia samochodu obroty spadają wam od razu do prfzepisowych 650-700 obr/min czy najpierw opadają do ok. 1000 a następnie (po chwili) do przepisowych???

Możliwe że pytanie dziwne ale dla mnie dość istotne :mrgreen: .

Pozdrawiam
 
 
pit_314
[Usunięty]

Wysłany: 20-12-2006, 16:52   Re: Panowie bez gazu

co prawda ja swoją skaziłem gazem, ale u mnie wygląda to tak: najpierw spadają szybko do ok.1100, później powoli na 700. Podczas jazdy to lepiej widać niż na postoju.
 
 
Nachbar
[Usunięty]

Wysłany: 20-12-2006, 17:06   

a może wiesz co jest odpowiedzialne za taki stan rzeczy? jakiś czujnik, przekaźnik lub cos innego????
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 20-12-2006, 19:01   

ECU - na benzynie jest tak samo..... We wszystkich misiach z ABSem tak jest - ECU nie pozwala zejść poniżej 1000 rpm, żeby zadziałanie pompy ABS-u nie zdusiło silnika (Pompa szarpie niebagatelne ilości prądu)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Nachbar
[Usunięty]

Wysłany: 21-12-2006, 07:06   

to co to oznacza jak u mnie po wrzuceniu na luz obroty od razy spadają do 700 - ba nawet od czasu do czasu spadają jeszcze niżej i się potem dźwigają.... co sprawdzić na początku????

[ Dodano: 21-12-2006, 07:23 ]
czy wystarczy jechać do serwisu i połączyć go pod komputer???
 
 
pit_314
[Usunięty]

Wysłany: 21-12-2006, 08:04   

Nachbar napisał/a:
to co to oznacza jak u mnie po wrzuceniu na luz obroty od razy spadają do 700 - ba nawet od czasu do czasu spadają jeszcze niżej i się potem dźwigają.... co sprawdzić na początku????

[ Dodano: 21-12-2006, 07:23 ]
czy wystarczy jechać do serwisu i połączyć go pod komputer???


może zacząć od podstaw - ustawienia wolnych obrotów?? później, gdy się nie poprawi - czyszczenie przepustnicy, sprawdzenie silniczka krokowego. Procedury na forum są. W moim potworze walnięty był krokowiec - miałem podobnie jak ty. Rozebrałem, polutowałem i działa:)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-12-2006, 09:51   

Do serwisu możesz nie jechać - jak masz laptopa z RSem, to zrobię Ci kabelek i sam sobie podłączysz :)
Wyczyszczenie przepustnicy i krokowca + regulacja to czysta przyjemność w porównaniu z naszymi ostatnimi zmaganiami
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Herdi
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2007, 22:35   

Bartek napisał/a:
Do serwisu możesz nie jechać - jak masz laptopa z RSem, to zrobię Ci kabelek i sam sobie podłączysz :)
Wyczyszczenie przepustnicy i krokowca + regulacja to czysta przyjemność w porównaniu z naszymi ostatnimi zmaganiami

Witam, ja mam takiego Laptopa - bardzo poproszę o kabelek :) tylko jeszcze softu nie mam :) ))))
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-04-2007, 22:12   

do Sigmy tego programu (TMO.exe) nie polecam - diagnozowalem taka z 1993 r i odczyty byly co kilka sekund (normalnie kilka Hz sie wyciaga), wiec jakies roznice w obsludze ECU (w stosunku do Eclipse - do ktorego TMO byl napisany) sa
 
 
Herdi
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2007, 22:16   

Krzyzak napisał/a:
do Sigmy tego programu (TMO.exe) nie polecam - diagnozowalem taka z 1993 r i odczyty byly co kilka sekund (normalnie kilka Hz sie wyciaga), wiec jakies roznice w obsludze ECU (w stosunku do Eclipse - do ktorego TMO byl napisany) sa

A co polecasz?
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
  Wysłany: 23-04-2007, 00:30   

A co to za kabelek, skąd taki dostać, ile kosztuje, dlaczego tak drogo i co sie da nim odczytywac? :P
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
  Wysłany: 08-06-2007, 15:39   mam sigmusię bez gazu

witam cię .mam sigmusie bez gazu i jeżdże bez gazu... motorek 3.0 V6 24 w manualu /rewelka/ .u mnie wygląda to tak .przekręcam kluczyk i auto odpala ,wskazówka obotosciomierza wychyla się do 1000 obr/min.lecz zaraz spada na 650/700 obr/min.oczywiscie jak go nie obciażam klimatyzacją lub światłami na postoju bo wskazówka sie waha od 650 do 1000 obr/min .Jeżdżąc normalnie po wysprzęgleniu obroty mam 650 obr/min.zawsze czy to na swiatłach stojac przy wciśniętym sprzęgle i zarzuconej 1 . czy tez gdy mam wrzucony luz zawsze jest to 650obr/min. jeżeli faluje ci na wolnych zerknij na silniczek krokowy być może to jest przyczyną.
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.