Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamulony w miarę ubywania gazu
Autor Wiadomość
wolfgang
[Usunięty]

Wysłany: 12-06-2007, 14:40   Zamulony w miarę ubywania gazu

Witam !!!

Ostatnio zauważyłem w moim galu takową przypadłość, ze staje sie mułowaty w miarę jak w zbiorniku zostaje poniżej 1/4 zawartości gazu. po tankowaniu wszystko wraca do normy. Cały czas tankuję na jednej i dobrej stacji więc jakość gazu wykluczam od razu.
Tak myślę, czy to aby przypadkiem nie parownik "się kończył" Mam u siebie instalację BRC. i przejechane na niej ponad 130kkm.
A może jest to wina czegoś zupełnie innego?
czekam na Wasze opienie.
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 13-06-2007, 13:02   

trzeba sprawdzić ciśnienie na reduktorze przy pełnym baku i przy 1/4 baku - na pewno się troche różńią -zawszet ak jest - ważne jaka jest to różnica.
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
Maryjon 
Forumowicz

Auto: MSR99 2.0 Colt1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 201
Skąd: W-wa (Ostrowiec Św.)
Wysłany: 13-06-2007, 13:14   

Może filtr gazu jest zawalony syfem i mniej puszcza go przy niższym cisnieniu?
A swoją dorgą instalka BRC powinna ci sama paliwo załączyć jak za niskie cisnienie jest.
Widocznie to jest dopuszczalne w granicach regulacji.
_________________
Pozdro
M.
MSR 2.0 1999
Colt 1.3 2000
Było
Lancer 1.5 GLi 1991
 
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 15-06-2007, 15:17   

zalezy jak sie zmula, jeżeli spadek mocy jest taki ze powyzej 2 lub 3 tysi sie nie wkreca to wielozawór jest źle zamontowany i nie pobiera gazu w fazie plynnej z butli tylko gazowej. A jak spadek mocy jest nieznaczny to faktycznie moze byc filtr lub parownik.
 
 
wolfgang
[Usunięty]

Wysłany: 15-06-2007, 15:26   

Dzięki za sugestie. W najbliższym czasie dotrze do mnie interfejs do centralki i będę mógł sam sie pobawić z tą instalacją i zobaczę co i jak jest.
Jednak bardziej nie daje mi spokoju reduktor, ma już 130 kkm więc, może to on jednak.
Ale to się okaże.
Pozdrawiam wszystkich
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.