Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy tak ma działać LPG?
Autor Wiadomość
lewap2 
Nowy Forumowicz
lewap2

Auto: Lancer 1.3 '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 18
Skąd: z Wa-wy
  Wysłany: 12-06-2007, 17:32   Czy tak ma działać LPG?

Vitam !!

W zasadzie problemu nie ma, ale prosze o opinie.

Mam Lancera 1,3 '99, z LPG 2g. Instalacja LOVATO.

W normalnych warunkach po odpaleniu silnika przy obrotach ok 2000 powinien się przełaczyć na gaz. Jeśli wskaźnik temperatury nie jest na połowie skali i nastąpi przełączenie na gaz to silnik na niskich obrotach pracuje nie równo i w końcu powoli obroty "zdychają", silnik gaśnie.
Jeżeli przejadę się trochę na bezynie i temperatura osiągnie swoje "połowa skali" przełącze na gaz to wszystki dział poprawnie, no chyba, że stoję w korku, wtedy wkońcu też potrafi zgasnąć ale nie jest to reguła.

Może tak ma być, a może warto wykonać jakieś czyszczenie, albo jakiś remont parownika.
Nie chciałbym doprowadzić do "tragicznego" stanu instalację LPG.

Dziekuje za wszelkie uwagi/podpowiedzi.

:lol:
 
 
zwolin 
Forumowicz
baaardzo zły miś ;-)

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 481
Skąd: Wawa Ursus
Wysłany: 12-06-2007, 19:21   

A ile lat/ew. przebiegu ma parownik? Na mój gust, to może membrany stwardniały. Wystarczy je wymienić, wymyć parownik, wyregulować i powinno być OK.
_________________
Pozdrawiam

Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku
 
 
seba77 
Mitsumaniak
www.cb-Polska.pl


Auto: Galant 99r. 2.5 V6 A/T Tip.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 533
Skąd: Kostrzyn Nad Odrą
Wysłany: 12-06-2007, 19:27   

Ja mialem w mazdzie dokladnie taka sama instalacje i czasami autko w korku tez potrafilo zgasnac lub przy dojezdzaniu do skrzyzowania na biegu jalowym , posprawdzaj filtr powietrza itp... mi pomoglo zmniejszenie doplywu powietrza, przez czesciowe przysloniecie wlotu powietrza .
_________________
Klub CB-Polska: Charlie Brawo 034 op Sebastian
cb-radio KPO-DX5000 +SADELTA ME-3 +ss1200
USB 26.425 AM 27.180
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12-06-2007, 19:37   

lewap2, masz kiepsko wyregulowaną instalację. Najlepiej niech podłączą laptopa i sprawdzą czy komputer LPG dobrze skonfigurowany.
Jeśli wiesz która śruba na parowniku jest od wolnych obrotów to możesz ją wykręcić lekko.

seba77 napisał/a:
mi pomoglo zmniejszenie doplywu powietrza, przez czesciowe przysloniecie wlotu powietrza .


Tego nie polecam bo to druciarstwo.
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 12-06-2007, 20:13   

Nie można jeszcze przytykać wlotu powietrza - on jest wystaarczająco zatkany mikserem - co najwyżej trzba tak dolot (wlot powietrz początkowy) ustawić żeby powietrze nie było do niego wdmuchiwane ale zasysane,

Poza tym jak membrany są stare to nie ma bata - będą się wieszac, zacinać i na wolnch obrotach nie będą pracowały prawidłowo bo są za twarde - przy jeździe gdzie ćiśnienie i przepływ jest większe na razie działaja prawidłowo - pewnie za jakiś czas zaczną działać nieprawidłowo - oczywiście jeżeli to ze starości.

Poza tym może się okazać że masz za mało płynu chłodzącego albo reduktor jest za wysoko i zanim tempereatura nie wskocy na maximum niedogrzany reduktor jest jeszcze oziąbiany przez rozprężający sięgaz - efekt marźnięcie wyloru gazu.
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
Maryjon 
Forumowicz

Auto: MSR99 2.0 Colt1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 201
Skąd: W-wa (Ostrowiec Św.)
Wysłany: 13-06-2007, 13:20   

Tak jak Karwoś napisał powyżej.
Sprawdź ilość płynu w układzie chłodzenia. Może zamarzać reduktor przy rozprężaniu gazu.
_________________
Pozdro
M.
MSR 2.0 1999
Colt 1.3 2000
Było
Lancer 1.5 GLi 1991
 
 
 
Artoos
[Usunięty]

Wysłany: 13-06-2007, 15:59   

I ja pare groszy dołożę :lol: Owszem zatyka się dolot, specjaliści snają cudowne lekarstwo... gąbkę, mało płynu, albo (jeśli od razu po założeniu instalacji takie były dolegliwości) wysokiej klasy specjalista podpiął Ci parownik pod duży układ chłodzenia (ten z chłodnicą), spotkałem się kiedyś z takim przypadkiem... to jeśli chodzi o zachowanie na zimnym, co do gaśnięcia na luzie, to filtry i regulacja.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.