 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C62A 1.5] Schemat ECU !!! |
Autor |
Wiadomość |
semiwro [Usunięty]
|
Wysłany: 20-06-2007, 13:15 [C62A 1.5] Schemat ECU !!!
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczow.
Poszukuje schematu ECU do Mitsubishi Lancer 1.5 12V 1990.
Jesli ktos posiada takowy prosilbym o POMOC !!!
Moj adres email: semiwro@wp.pl
Pozdrawiam i dziekuje za ew. pomoc
ps. problem z komputerem jest taki ze nie daje sygnalu do modulu zaplonowego co za tym idzie nie ma iskry na swiecach.
Posiadam dwa kompy wiec starajac sie doprowadzic jeden do pozadku stwierdzilem ze na drugim kompie iskra sie pojawia ale pompa nie podaje paliwa... kondensatory wymienione, wszystki rezystory sprawne, tranzystory ok.. wszystkie sciezki przewodza....
Grrrr.... uwielbiam to auto ale to juz 5 awaria z tego samego powodu.. pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez akbi 22-06-2007, 23:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 21-06-2007, 15:57
|
|
|
Podeślij je do mnie - zrobię jeden sprawny.....
A schematu nie mam, tylko płytkę testową ze wszystkimi elementami w podstawkach..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Sylwester [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2008, 21:36
|
|
|
część wszystkim.
Na początek chciałbym się przywitać. Mieszkam w Ostródzie i od roku mam Lancera 1,5 z 92 r.
Potrzebuję porady.
Jakiś czas temu pojawiły mi się problemy z uruchamianiem samochodu. Diagnoza na komputerze: sterownik przepustnicy i czujnik temp. Po wymianie sterownika, nie nastąpiła poprawa, natomiast doszły dodatkowe dwa nowe błędy wyświetlane przez komputer. Oczywiście padł ECU, wylane kondensatory.
Do do rzeczy. Myślę że całkiem niezły mechaniker wraz z kumplem elektronikiem poskładał (nie wiem co dokładnie zrobił, ale kondensatory były uszkodzone) mi to ECU na ile się dało. Obecnie jest taka sytuacja, że samochód pali OK. wydaje się że silnik i cała reszta pracuje dobrze, ale... CE pali się cały czas i mechanik twierdzi, że na komputerze wyskakuje błąd związany z pompą paliwa. Także mam dylemat, czy szukać drugiego komputera i mieć wszystko na cacy, czy przymknąć oko na CE, bo paliwo przecież jest podawane. I czym to może skutkować w przyszłości. Proszę o sensowne podpowiedzi, na ile ECU steruje tą pompą, na ile to jest ważne. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 23-01-2008, 00:11
|
|
|
Sylwester napisał/a: | CE pali się cały czas i mechanik twierdzi, że na komputerze wyskakuje błąd związany z pompą paliwa. | Prawie za każdym razem gdy dojdzie do wylania kondensatorów i uszkodzenia jakiejś ścieżki w ECU to właśnie zostaje uszkodzona ścieżka pompy paliwa. Pewnie coś juz tam elektrolit uszkodzil i dlatego pali się CE. Jak długo pojeździsz? Kto to wie. |
|
|
|
 |
|
|