Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ1A 1.3] Jaka instalacja lpg?
Autor Wiadomość
leo70
[Usunięty]

Wysłany: 22-06-2007, 08:30   [CJ1A 1.3] Jaka instalacja lpg?

Chcę założyć instalację lpg, nie wiem tylko czy zakładać instalację II generacji czy sekwencję? Samochód jest z 1998r. z silnikiem 1,3 kat. Proszę o poradę, może ktoś zakladał i wie jak się sprawuje samochód z taką lub taką instalacją.
 
 
Andrzej C.
[Usunięty]

Wysłany: 23-06-2007, 10:13   

Witam.
Przy obecnych cenach instalacji, to naprawdę warto założyć sekwencje. Jest bez porównania lepsza, a poza tym instalacja II generacji jest z mieszalnikiem, a Ty masz silnik na wtrysku, więc najlepsza będzie sekwencja. Ja mam w swoim Lancerze instalacje sekwencyjną KME DIEGO i jak na razie sprawuje się bardzo dobrze. Tylko nie myśl sobie że jak założysz gaz to auto będzie jeździło tak jak na paliwie. Różnica będzie zawsze i do tego dochodzą częstsze wymiany świec, przewodów, oleju i filtrów.
Pozdrawiam
 
 
pierafal 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 207
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 23-06-2007, 22:05   

Tez myslę że warto zainwestować w sekwencję. Ja założyłem BRC SEQUENTA 24, zrobiłem na niej w rok ponad 30kkm i jestem zadowolony. Zapalam zawsze na benzynie, gdy silnik osiągnie odpowiednią temperaturę automatycznie przełącza się na gaz, gdy gazu braknie przełącza się na benzynę.

Co do parametrów to trzeba by sprawdzić autko na hamowni przed i po założeniu instalacji wtedy było by wszystko jasne co do spadku mocy. Powiem tak: ja nie czuje różnicy jeżdząc na gazie i na benzynie. Ostatnio miałem sytuacje że coś wyprzedzałem, obroty ok 5000 rpm, brakło gazu, komputer przełączył się automatycznie na benzynę. Gdyby nie sygnał dzwiękowy który w takiej sytuacji wydaje to wogóle nie wiedziałbym że nie jadę już na gazie.

Jeszcze jedno - :D znajdź dobry zakład do montażu instalacji. Mam znajomych którzy w takich samych autach założyli identyczne instalacje, też sekwencje (jakieś mieszane podzespoły część polskich, część włoskich). Instalacje zakładały różne osoby i jeden jest zadowolony, a drugi przeklina na czym świat stoi :!:
_________________
pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 
 
 
romek555 
Mitsumaniak
00292/KMM


Auto: był: Lancer GLXi '88 4G15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 145
Skąd: Stołuń, pow. międzyrzecki
Wysłany: 24-06-2007, 00:22   najpierw lektura

witam,
ja to sobie już tyle poczytałem o instalacjach, że drugi raz bym 2G nie założył, auto z '88, ale wtrysk elektroniczny i należało się sekwencją zainteresować, ale w roku 2000 w miasteczku, nieopodal którego mieszkam nie montowano jeszcze wtrysku gazu i dlatego pewnie mam 2G, nie narzekam, ale zużycie 30-40% więcej LPG niż benzyny, to trochę dużo - ale jeśli ma jeździć lepiej niż na Pb to musi palić ;-)

jeśli gaz do wtrysku sterowanego elektronicznie (oczywiście wielopunktowego), to tylko 4G
_________________
Pozdrawiam

Romek

był: Lancer C62 '88 4G15 12V '91 + LPG 2G
był: Ford Escort Cabrio Mk4 '89 1,6Pb 102KM
jest: Seat Toledo TD '92 1,9 75KM
jest: Audi A4 Avant TDI '96 137KM
 
 
 
pierafal 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 207
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 24-06-2007, 06:48   

Jeśli chodzi o spalanie to musisz się liczyć z tym że troszkę wzrośnie :cry:
Myślę, że jest to spowodowane tym, że silniczek 1.3 jest troszkę za słaby jak na tą budę, ale nie narzekam.

Na benzynie w trasie starając się nie przeraczać ok 3000 obrotów palił mi ok 6l Pb/100km, w tej chwili nie potrafię zejść poniżej 7,5 l LPG/100km. Do pracy jeżdzę na trasie (Zawiercie-Olkusz-Kraków) gdzie mam troszkę wyprzedzania (TIRów i innych spacerowiczów) a także nie mało górek więc średnio mi wychodzi 8,5 - 9,5 l LPG/100km.

PS spalanie zależy jeszcze od gazu jaki się wleje ale to już inna bajka :)
_________________
pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.