 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CJ1A 1.3] Jaka instalacja lpg? |
Autor |
Wiadomość |
leo70 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-06-2007, 08:30 [CJ1A 1.3] Jaka instalacja lpg?
|
|
|
Chcę założyć instalację lpg, nie wiem tylko czy zakładać instalację II generacji czy sekwencję? Samochód jest z 1998r. z silnikiem 1,3 kat. Proszę o poradę, może ktoś zakladał i wie jak się sprawuje samochód z taką lub taką instalacją. |
|
|
|
 |
Andrzej C. [Usunięty]
|
Wysłany: 23-06-2007, 10:13
|
|
|
Witam.
Przy obecnych cenach instalacji, to naprawdę warto założyć sekwencje. Jest bez porównania lepsza, a poza tym instalacja II generacji jest z mieszalnikiem, a Ty masz silnik na wtrysku, więc najlepsza będzie sekwencja. Ja mam w swoim Lancerze instalacje sekwencyjną KME DIEGO i jak na razie sprawuje się bardzo dobrze. Tylko nie myśl sobie że jak założysz gaz to auto będzie jeździło tak jak na paliwie. Różnica będzie zawsze i do tego dochodzą częstsze wymiany świec, przewodów, oleju i filtrów.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
pierafal
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 207 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 23-06-2007, 22:05
|
|
|
Tez myslę że warto zainwestować w sekwencję. Ja założyłem BRC SEQUENTA 24, zrobiłem na niej w rok ponad 30kkm i jestem zadowolony. Zapalam zawsze na benzynie, gdy silnik osiągnie odpowiednią temperaturę automatycznie przełącza się na gaz, gdy gazu braknie przełącza się na benzynę.
Co do parametrów to trzeba by sprawdzić autko na hamowni przed i po założeniu instalacji wtedy było by wszystko jasne co do spadku mocy. Powiem tak: ja nie czuje różnicy jeżdząc na gazie i na benzynie. Ostatnio miałem sytuacje że coś wyprzedzałem, obroty ok 5000 rpm, brakło gazu, komputer przełączył się automatycznie na benzynę. Gdyby nie sygnał dzwiękowy który w takiej sytuacji wydaje to wogóle nie wiedziałbym że nie jadę już na gazie.
Jeszcze jedno - znajdź dobry zakład do montażu instalacji. Mam znajomych którzy w takich samych autach założyli identyczne instalacje, też sekwencje (jakieś mieszane podzespoły część polskich, część włoskich). Instalacje zakładały różne osoby i jeden jest zadowolony, a drugi przeklina na czym świat stoi |
_________________ pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 |
|
|
|
 |
romek555
Mitsumaniak 00292/KMM

Auto: był: Lancer GLXi '88 4G15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Wrz 2006 Posty: 145 Skąd: Stołuń, pow. międzyrzecki
|
Wysłany: 24-06-2007, 00:22 najpierw lektura
|
|
|
witam,
ja to sobie już tyle poczytałem o instalacjach, że drugi raz bym 2G nie założył, auto z '88, ale wtrysk elektroniczny i należało się sekwencją zainteresować, ale w roku 2000 w miasteczku, nieopodal którego mieszkam nie montowano jeszcze wtrysku gazu i dlatego pewnie mam 2G, nie narzekam, ale zużycie 30-40% więcej LPG niż benzyny, to trochę dużo - ale jeśli ma jeździć lepiej niż na Pb to musi palić
jeśli gaz do wtrysku sterowanego elektronicznie (oczywiście wielopunktowego), to tylko 4G |
_________________ Pozdrawiam
Romek
był: Lancer C62 '88 4G15 12V '91 + LPG 2G
był: Ford Escort Cabrio Mk4 '89 1,6Pb 102KM
jest: Seat Toledo TD '92 1,9 75KM
jest: Audi A4 Avant TDI '96 137KM |
|
|
|
 |
pierafal
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 207 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 24-06-2007, 06:48
|
|
|
Jeśli chodzi o spalanie to musisz się liczyć z tym że troszkę wzrośnie
Myślę, że jest to spowodowane tym, że silniczek 1.3 jest troszkę za słaby jak na tą budę, ale nie narzekam.
Na benzynie w trasie starając się nie przeraczać ok 3000 obrotów palił mi ok 6l Pb/100km, w tej chwili nie potrafię zejść poniżej 7,5 l LPG/100km. Do pracy jeżdzę na trasie (Zawiercie-Olkusz-Kraków) gdzie mam troszkę wyprzedzania (TIRów i innych spacerowiczów) a także nie mało górek więc średnio mi wychodzi 8,5 - 9,5 l LPG/100km.
PS spalanie zależy jeszcze od gazu jaki się wleje ale to już inna bajka |
_________________ pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 |
|
|
|
 |
|
|