Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Uszkodzony alternator
Autor Wiadomość
krychuxxx
[Usunięty]

Wysłany: 02-08-2006, 18:47   [CA1A 1.3] Uszkodzony alternator

Zepsuł mi się alternator w colcie 1.3 oznaczenia MD 309333 A5T05091 12V 70A 3Y18

Czy mogę zamiast niego dać alternator

MD111148 A2T09392 12V 65A

Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony przez josie 10-05-2007, 17:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-08-2006, 19:25   

A nie lepiej naprawić?
Koszt naprawy to około 100-300zł.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-08-2006, 22:37   

Hubeeert napisał/a:
A nie lepiej naprawić?
Koszt naprawy to około 100-300zł.


Alternator używany kosztuje max 150zł także nie wiem czy się opłaca. Można doliczyć 10zł na szczotki i jest jak nówka.

krychuxxx napisał/a:
Czy mogę zamiast niego dać alternator

MD111148 A2T09392 12V 65A


Moim zdaniem możesz, jeśli mocowania pasują i przyłącza do przewodów. Ten alternator będzie dawał 5A mniej maxymalnego prądu. Jak nie słuchasz radia na postoju i nie masz zbyt wielu dodatkowych odbiorników energii elektrycznej w aucie, to spokojnie da radę
 
 
krychuxxx
[Usunięty]

Wysłany: 03-08-2006, 03:08   

Dzieki za odpowiedź
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 03-08-2006, 08:53   

Naprawa obejmuje sprawdzenie uzwojenia, łożysk, bieżni, szczotek i na 100% masz sprawny. Używany moze się sypnąć po tygodniu. Ja bym nie ryzykował.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Paker
[Usunięty]

Wysłany: 04-05-2007, 12:55   

W moim Misiu kończą sie chyba łożyska alternatora /przy odpalaniu jak jest zimny słychać przez jakieś 2 minuty jak wyją. pompę wodna i rolke napinacza już wykluczyłem, ponieważ zostały zmnienione 3 dni temu, a wycie dalej jest. Został tylko alternator. Moje do was pytanie to ile kosztuja dobrej jakości łozyska /jakiej firmy/ i gdzie je mozna dostać. Ewentualnie podpowiedzcie co to jeszcze innego może chałasować?! Sprawa dośc naglaca, poniewaz wybieram sie misiem za granicę pod koniec maja więc musze jak najszybciej usterke usunąć! :p
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 04-05-2007, 13:17   

To zdejmij pasek z alternatora, odpal silnik na chwilę i zobacz czy wyje czy nie.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
PiotrekSL4 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 347
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 25-06-2007, 17:58   

Ostatnio przy odpalaniu zimnego silnika strasznie piszczy mi - i teraz pytanie co- : pasek od wspomagania, klinowy czy moze sam alternator?? Nie wiem jak stare są obydwa paski. Moge jedynie stwierdzic ze sa one naciągniete w miarę prawidlowo. Tz pod wpływem duzego nacisku ręka uginaja sie nieznacznie, jakis 1cm. Macie jakis pomysł jak rozwiązac ten problem?? i Co moze byc powodem piszczenia??
_________________
Wspomnienie...
 
 
 
Kuczan
[Usunięty]

Wysłany: 27-06-2007, 12:00   

1.Luz na pasku klinowym
2.Łożysko alternatora
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.