 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Chyba silniczek krokowy |
Autor |
Wiadomość |
xmsmmgr [Usunięty]
|
Wysłany: 28-06-2007, 22:24 Chyba silniczek krokowy
|
|
|
Najprawdopodobniej mam uszkodzony silniczek krokowy(tak mi powiedział mechanik - jedno uzwojenie mam przepalone - rozwarcie). Autko ogólnie działa ok, tylko bardzo dużo pali(tylko w mieście) ok 14l (poza miastem dobrze ok 6,5l), jest raczej słaby(mało mocy) i przy zmienie biegów tak jakby na chwileczkę się dusił a potem łapie obroty(to samo się dzieje gdy gwałtownie nacisnę gaz - najpierw się chwileczkę zdusi, a potem już obroty się podnoszą normalnie ). Możliwe że to jest silnieczek??
Kupiłem już jakiś do mojej lantry ale jest zły(3 piny) ja mam 6(najprawdowpodobniej od mitsubishi). Ma ktoś taki silniczek na sprzedaż??(ewentualnie wymiane z dopłatą na ten co mam - sprawny,dopiero co zakupiony).Pozdrawiam!!!! |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 29-06-2007, 00:55
|
|
|
Skoro jedno uzwojenie jest przepalone to silniczek krokowy do naprawy - zwróć się z prośbą do Bartka - lub kupno używanego.
Używka pasuje od Sonat z silnikami 2.0 16v (94 - 98 ?) oraz Mitsubishi 2.0 16v (oznaczenie silnika 4g63), no i oczywiście od Lantr j1 1.6 / 1.8 16v (91- 95 r.)
Jest to charakterystyczna ustareka w tych samochodach |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
xmsmmgr [Usunięty]
|
Wysłany: 30-06-2007, 17:29
|
|
|
dzięki za odpowiedz |
|
|
|
 |
MakroSerwis
Mitsumaniak

Auto: Galant i inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2006 Posty: 37 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 30-07-2007, 09:33
|
|
|
Tak, to typowa usterka. Uzwojenie nie przepala się, lecz pęka jego zakończenie w punkcie lutowania do wyprowadzeń. Naprawa jest możliwa, pomimo tego, że karkas jest zalany tworzywem sztucznym. Mój silniczek udało mi się naprawić, wymagało to wytopienia lutownicą małej "dziury" w w/w tworzywie, aby dostać się do połączeń cewki z wyprowadzeniem.
Zakupiłeś inny typ silniczka, nie sądzę jednak, abyś miał kłopot z jego zbyciem, np na Allegro, lub dając ogłoszenie w dziale MMC.
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30-07-2007, 09:53
|
|
|
Pomijam fakt, że post jest lekko starawy, ale objawy jakie opisuje xmsmmgr, nie bardzo wskazują na silniczek krokowy, bardziej na zapieczone wtryski, lub sterowanie układem paliwowym (tps, ecu). |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
|
|
|
 |
|
|