Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Adaho_krak
04-07-2007, 00:07
[1G] Pierwszy samochod, pierwsza eclipsa,pierwszy problem
Autor Wiadomość
EAGLE
[Usunięty]

Wysłany: 03-07-2007, 23:55   [1G] Pierwszy samochod, pierwsza eclipsa,pierwszy problem

witam wszystkich !! Chce sie podzielic z wami moja przygoda jaka mi sie przydażyła... Kupilem eclipse z 91roku, po zarejestrowaniu pojechalem do kolezki załozyc nowe blachy i dopompować jedno kolo.Samochodem przejechalem ok 1km (normalna jazda) otworzylem klape żeby zobaczyc silnik itp. dotknałem reka silnika i byl bardzo gorący wiec sie pytam kolegi dlaczego tak sie dzieje (troche pojecie ma o mechanice) on mowi ze tak powinno byc ale mowi do mnie daj kluczyki sprawdze co zegary pokazuja czy nie pala sie jakies kontrolni sprawdzil i mowi ze wszystko wporzadku i dla przyswirowania tak depnał na pedal gazu (na postoju), ze zamknał licznik na obrotach (9tys obr) i jak cos nie pier..... pod maska... az zbladlem :( wkurzony na kolesia bylem na maxa... pojechalismy na kanał zeby zobaczyc czy to nie tlumik okazal sie ze nie. Nie moglismy znalesc co sie dzieje. Podczas postoju na wolnych obrotach i obrotach powyzej 4tys caly czas cos walilo w silniku, a na obrotach od 1,5 do 2,5tys byla cisza .Na drugi dzien powoli pojechalem do mechanika tez nie mogl wykryc wady, pojechalem do drugiego na pierwszy rzut oka tez nie wiedzial co to moze byc. Jutro ide dowiedizec co sie dzieje czy cos znalazl czy nie straszyl mnie peknieciem korbowodu lub panewki na korbowodzie :( ....Ot i taka historia z moim pierwszym samochodem czy to na szczescie czy na pecha??? Moze wy mieliscie podobn przypadek ??
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 05-07-2007, 00:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 04-07-2007, 00:02   

daj znac co to bylo jak już będziesz wiedzał, ale ja obstawiam że jak tak ostro depnął w pedał to coś się urawało... :/ Inna psrawa, ze to do końca nie musiałą być wina kolegi, materiał mógł być już wcześniej zmęczony (lub poprzedni właściciel naprawił tanim kosztem) a depnięcie kolegi to byłą ta kropla która przelała szalę..
Pozdrawiam
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-07-2007, 00:10   

EAGLE, wszystko sie mogło zdarzyć, korba, zawór, tłok itd. trzeba by było zobaczyć, ale tak jak kolega stanik, napisał nie wiń kolegi, Eclipse ma odcięcie obrotów i nie ma opcji żeby sprawny silnik zrobił takie coś. Moja rada znajdz mechanika który robi japończyki i tylko takiemu daj zdjagnozować. Ludzie różne cuda opowiadają, a często dalekie od prawdy.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
EAGLE
[Usunięty]

Wysłany: 04-07-2007, 00:18   

Kolegi nie winie ale wiecie jak to sie na gorąco dzieje... wlasnie w mojej eclipsie chyba nie ma odciecia obrotow bo u mnie licznuik zamyka sie na 9tys obrotow :/ dam znac co sie dzieje
 
 
kaleos 
Mitsumaniak
Nordschleife rulez


Auto: Eclipse 1G GSX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 243
Skąd: Szczecin
Wysłany: 04-07-2007, 11:10   

ja na gazie tez nie mam odcinki wiec sie nie przejmuj, tylko nie rob tego wiecej :!: :D
_________________
"Prędkość jeszcze nigdy nikogo nie zabiła.
Nagłe zatrzymanie to jest to, co cię pozbawi życia"
J.C.
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 04-07-2007, 13:00   

Po 1. jak coś wali w silniku, to stacyjka OFF i nie jeździmy nigdzie.... samo się nie naprawi, a jeżeli pękł korbowód lub tłok, to jego całkowite urwanie grozi zniszczeniem silnika....... przez uszkodzenie bloku.....
Po 2. nie ma się nad czym zastanawiać, tylko wyjmować silnik, rozbierać i oceniać straty.... zaczynając od zdjęcia miski olejowej
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 04-07-2007, 15:16   

To prawda na oko nic się nie dowiesz.
Zwykle jak się silnik przekręci to różne cuda się dzieją, pęknięte pierścienie, obrócone panewki, itd.
Jak pracuje na 4 cylindry i prócz tłuczenia się czegoś nie ma innych objawów to prawdopodobne urwał się balans.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 05-07-2007, 11:40   

podepne sie pod temat bo mam podobny problem tylko inne obroty bo okolice 4-5 tys. mam gdzies luzna blache od wydechou ale pomijam to ,
bo zdaje mi se ze nie chodzi jak powinien (ale to nie jest 9 tys.
takich obrotow to ja nigdy nie widzialem) a mimo to cos slysze tylko nikt nie wie co ,
wiem ze ciezko odpowiedziec na takie inteligentnie zadane pytanie ale czy to moze nie jest ta sama usterka co u kolegi
EAGLE
 
 
EAGLE
[Usunięty]

Wysłany: 05-07-2007, 23:35   

Witam!!! Samochodzik zrobiony !!! :lol: okazalo sie ze z silnikiem wszystko wporzadku przyczyna stukania bylo luźne kolo zamachowe... U mnie jest ono przykrecone 3 srubami i one były poluzowane mechanik dokrecil i jest cacy :mrgreen:
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-07-2007, 23:48   

EAGLE, to teraz tylko radości z Eklipse Ci pozostaje życzyć. Dbaj o niego, a się odwdzięczy :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 05-07-2007, 23:59   

Bahahah LUŹNE KOŁO ZAMACHOWE i do tego przykręcone na 3 śruby :badgrin: :badgrin: :badgrin: LITOŚCI. Obawiam się że jak zadajesz pytania na forum technicznym to jakąkolwiek wiedzę techniczną (podkreślam JAKĄKOLWIEK) musisz mieć.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-07-2007, 00:12   

HouseM napisał/a:
Obawiam się że jak zadajesz pytania na forum technicznym to jakąkolwiek wiedzę techniczną (podkreślam JAKĄKOLWIEK) musisz mieć.


Właśnie EAGLE, po to zadaje pytania, żeby takową wiedze nabyć :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Prosty
[Usunięty]

Wysłany: 06-07-2007, 02:33   

hehehe już czytając pierwsze posty byłem pewny że na zimnym silniku po tekim depnięciu wytrzepało Ci pierścienie jak mojemu znajomemu... widać miałeś więcej szczęścia:)

pozostaje w takim razie tylko życzyć radości z misia:)

pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.