Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A 1.8] Problem Skrzynia Biegów.
Autor Wiadomość
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 30-07-2009, 14:53   [CA5A 1.8] Problem Skrzynia Biegów.

Podczas zmiany z 1-wszego na 2-gi bieg powyżej 4 tyś obrotów drążek zmiany biegów stawia nienaturalnie duży gumowy opór. Poza tym bieg ma długą drogę prowadzenia. Przypuszczam iż winą jest zużyty synchronizator 2 biegu. Co o tym myślicie ?


Wstępnie rozeznałem rynek i niestety nikt nie ma synchronizatorów ( Kapitam, All-parts itp.)

Dysponujecie lub macie namiar na nowy bądź sprawny,używany synchronizator ?

Dodam że chodzi o skrzynie z CA0 1.6.



Pozdrawiam
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
Ostatnio zmieniony przez londolut 31-07-2009, 06:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-07-2009, 15:47   

Zadzwoń do japaneze:
Marek Malik
422154402

Czy przy redukcji z 3 do 2 jest ok?
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 30-07-2009, 18:41   

Tak samo tzn. jak redukuje z 3 z wysokich obrotów na jeszcze wyższe powiedzmy przy 80km/h to ciężko wchodzi z gumowym oporem i po bardzo długiej drodze prowadzenia natomiast przy niższych obrotach (2-4 tyś obr/min) jest OK.[/quote]
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-07-2009, 20:17   

A spróbuj wyrzucić na luz wcisnąć sprzęgło, puścić i znowu wcisnąć i wtedy wbić bieg. Jeśli to pomoże to potwierdzi synchro. Nie wiem czy w CAO jest łącznik elastyczny, może jest luźny i przez to nie możesz wbić. Ale to tylko przypuszczenia, biorąc pod uwagę, ten gumowy opór.
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 30-07-2009, 23:29   

Próbowałem jak piszesz i wtedy jest OK. W sumie to na 99,9% podejrzewałem, że to synchronizator ale ciesze się, że mnie ktoś w tym utwierdził. Ten gumowy opór to takie subiektywne odczucie...

Większy problem jest z dostępnością tego synchronizatora. Jutro zadzwonie do Japaneze, jeśli nic nie będzie to się zastanowię czy zamawiac nowy w ASO czy kupic całą skrzynią używaną (niestety to loteria jeśli jest z niesprawdzonych rąk) i bawic się w przekładanie części :|

Dzięki za pomoc!
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 31-07-2009, 02:54   

Przeciez Czerw remontował skrzynie... :shock: :shock: :shock:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 31-07-2009, 06:11   

rosomak1983 napisał/a:
Przeciez Czerw remontował skrzynie... :shock: :shock: :shock:
Ale tylko to, co wymagało naprawy w danym momencie. Kompletny remont skrzynki to koszt przekraczający cenę Colta a z dostępnością podzespołów też nie jest tak prosto. Poza tym 15 lat to kawał czasu.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 31-07-2009, 08:56   

rosomak1983 napisał/a:
Przeciez Czerw remontował skrzynie...


Z tego co pamiętam robił coś z łożyskami skrzyni i wymieniał olej...
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 15-09-2009, 23:39   

Łożyska,olej plus regulacja. Zalej mu 75W90 bo tam chyba jakiś inny olej siedzi. Człowiek który to robił to niestety partacz bo za tą usługę dałem parę złotych a nie wyszło do końca tak jak powinno.
P.S. To nie jest synchronizator :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.