Silniczek krokowy |
Autor |
Wiadomość |
gifter [Usunięty]
|
Wysłany: 12-07-2007, 17:18 Silniczek krokowy
|
|
|
Panowie czy od silniczka krokowego zaleza tylko wolne obroty czy jeszcze cos reguluje on???? Bo mam nierowne obroty na zimny silniku gasnie mi itp i nie wiem co robic, da sie go jakos sprawdzic miernikiem???????? Jesli tak to jak HELP! |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 12-07-2007, 19:54
|
|
|
Tak od silniczka krokowego zależą wolne obroty:
Silnik krokowy do wolnych obrotów mieści się przy przepustnicy i jest on odpowiedzialny za uchylanie lub domykanie przepistnicy tak aby regulować ilość powietrza dostarczanego do kolektora dolotowego(ssącego). Nie wiem dokładnie jak to jest w pajero ale silnik krokowy może być również rodzajem zaworu w przypadku kiedy to przepustnica na wolnych obrotach jest całkowicie zamknięta a powietrze jest zasysane do kolektora kanałem obok przepustnicy, a w tym kanale pracuje zaworek którym to właśnie steruje silniczek krokowy dodając lub odejmując ilość powietrza potrzebnego silnikowi do pracy na biegu jałowym. Chyba zrozumiale.
_________________ |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
gifter [Usunięty]
|
Wysłany: 12-07-2007, 20:41
|
|
|
no ja mam taki problem ze ponoc ten trzpien jest wyrobiony i na koncu sie zrobil stożek przez co przepuszcza powietrze i jest lipa z obrotami, tak mi w aso powiedzieli ASV LIDER pewnie wiesz gdzieto jest |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 12-07-2007, 21:22
|
|
|
Tak wiem - Obrońców Poczty Gdańskiej.
Obawiam się że jest do wymiany kosztów nie wiem. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
gifter [Usunięty]
|
Wysłany: 12-07-2007, 23:08
|
|
|
2255zł a uzywany od 300-500zł |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 13-07-2007, 00:01
|
|
|
gifter napisał/a: | i na koncu sie zrobil stożek |
wydaje mi sie że właśnie na końcu powinien być stożek ... może przyczyna leży w jego niewłaściwym działaniu ?? |
|
|
|
 |
gifter [Usunięty]
|
Wysłany: 13-07-2007, 00:10
|
|
|
wiesz co tych trzpieni to jest multum kazdy inny u mnie ewidentnie widac zuzyty trzepien :/
[ Dodano: 13-07-2007, 02:10 ]
trzpien w moim silniczku krokowym wyglada tak jak ponizej
tylko ze czesc czarna ma wyrobiony stożek, nie ta brązowa a czarna
FOTKA |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 13-07-2007, 08:56
|
|
|
gifter - Skontaktuj się z Bartkiem na pw, on parę silniczków zregenerował może tobie pomoże. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
gifter [Usunięty]
|
Wysłany: 13-07-2007, 10:39
|
|
|
który Bartek??? |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 13-07-2007, 10:43
|
|
|
Na samej górze wejdż urzytkownicy i 4-ty od góry. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
gifter [Usunięty]
|
Wysłany: 13-07-2007, 12:43
|
|
|
heheh thx |
|
|
|
 |
|