Stukanie w Lantrze |
Autor |
Wiadomość |
fulos [Usunięty]
|
Wysłany: 13-07-2007, 23:21 Stukanie w Lantrze
|
|
|
Mam może mały problem. Otóż posiadam Lantrę 96 r. 1,6 16V - słychać leciutkie stukotanie w górnej partii silnika z prawej strony. Mechanik twierdzi iż jest tam łańcuszek, który należy naciągnąć lub wymienić czy może to być ta przyczyna? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-07-2007, 00:16
|
|
|
Jaki lancuszek? Ten silnik nie ma lancuszkow |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
fulos [Usunięty]
|
Wysłany: 31-07-2007, 00:14
|
|
|
Owszem ma. Łańcuch znajduje się pomiezy dwoma wałkami rozrządu, po przeciwnej stronie niż pasek. |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 31-07-2007, 10:24
|
|
|
potwierdzam istnienie łańcuszka przekazującego napęd z jednego wałka rozrządu na drugi. (w silnikach Toyoty na ten przykład stosuje się tryby) |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
fulos [Usunięty]
|
Wysłany: 01-08-2007, 18:14
|
|
|
Jeszcze małe pytanie: jak stwierdzić jaki posiadam silnik? ile koni itd. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-08-2007, 18:23
|
|
|
fulos napisał/a: | Owszem ma. Łańcuch znajduje się pomiezy dwoma wałkami rozrządu, po przeciwnej stronie niż pasek. |
Chcecie powiedziec, ze w Hyundaiu z silnika 4G61 zrobiono takie dziwadlo? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 02-08-2007, 11:09
|
|
|
Kolega FULOS posiada Lantrę j2 czyli po 96 roku, w których nie montowano już klonów 4g6x, lecz silniki z serii Beta:
1.6 G4GR, MOC 66-84KW
1.8 G4GM, MOC 94KW
2.0 G4GF, MOC 102KW
+ 1.5 (seria alfa?) + 1.9 diesel |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
fulos [Usunięty]
|
Wysłany: 02-08-2007, 19:42
|
|
|
Mam rozumieć iż posiadam silnik 1,6 16V to ma moc 84 kW czyli jakieś 115 kM. |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 02-08-2007, 23:05
|
|
|
lub 90 KM, zależy od rynku na jaki był skierowany Twój egz. |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
fulos [Usunięty]
|
Wysłany: 02-08-2007, 23:07
|
|
|
Ok jasne ale jak mogę to sprawdzić jest jakieś oznaczenie czy cos innego |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 03-08-2007, 09:40
|
|
|
mam dwie propozycje:
1 udaj się na hamownię
2 odwiedź dealera, niech sprawdzi po VIN-ie |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
fulos [Usunięty]
|
Wysłany: 30-08-2007, 10:00
|
|
|
Stukanie usunięte. Tak ja wspominałem w swoim pierwszym poście. Po wymianie łańcucha pomiędzy dwoma wałkami stukanie zostało usunięte. |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 31-08-2007, 23:35
|
|
|
czy do wymiany konieczne było rozpinanie rozrządu? |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
fulos [Usunięty]
|
Wysłany: 07-09-2007, 23:11
|
|
|
Tak. Aby wymienić łańcuch należałoby wyjąć główny wałek rozrządu. |
|
|
|
 |
|