Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Stukanie w Lantrze
Autor Wiadomość
fulos
[Usunięty]

  Wysłany: 13-07-2007, 23:21   Stukanie w Lantrze

Mam może mały problem. Otóż posiadam Lantrę 96 r. 1,6 16V - słychać leciutkie stukotanie w górnej partii silnika z prawej strony. Mechanik twierdzi iż jest tam łańcuszek, który należy naciągnąć lub wymienić czy może to być ta przyczyna?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-07-2007, 00:16   

Jaki lancuszek? Ten silnik nie ma lancuszkow ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
fulos
[Usunięty]

Wysłany: 31-07-2007, 00:14   

Owszem ma. Łańcuch znajduje się pomiezy dwoma wałkami rozrządu, po przeciwnej stronie niż pasek.
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 31-07-2007, 10:24   

potwierdzam istnienie łańcuszka przekazującego napęd z jednego wałka rozrządu na drugi. (w silnikach Toyoty na ten przykład stosuje się tryby)
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
fulos
[Usunięty]

Wysłany: 01-08-2007, 18:14   

Jeszcze małe pytanie: jak stwierdzić jaki posiadam silnik? ile koni itd.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-08-2007, 18:23   

fulos napisał/a:
Owszem ma. Łańcuch znajduje się pomiezy dwoma wałkami rozrządu, po przeciwnej stronie niż pasek.

Chcecie powiedziec, ze w Hyundaiu z silnika 4G61 zrobiono takie dziwadlo?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 02-08-2007, 11:09   

Kolega FULOS posiada Lantrę j2 czyli po 96 roku, w których nie montowano już klonów 4g6x, lecz silniki z serii Beta:
1.6 G4GR, MOC 66-84KW
1.8 G4GM, MOC 94KW
2.0 G4GF, MOC 102KW

+ 1.5 (seria alfa?) + 1.9 diesel
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
fulos
[Usunięty]

Wysłany: 02-08-2007, 19:42   

Mam rozumieć iż posiadam silnik 1,6 16V to ma moc 84 kW czyli jakieś 115 kM.
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 02-08-2007, 23:05   

lub 90 KM, zależy od rynku na jaki był skierowany Twój egz.
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
fulos
[Usunięty]

Wysłany: 02-08-2007, 23:07   

Ok jasne ale jak mogę to sprawdzić jest jakieś oznaczenie czy cos innego
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 03-08-2007, 09:40   

mam dwie propozycje:
    1 udaj się na hamownię
    2 odwiedź dealera, niech sprawdzi po VIN-ie
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
fulos
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2007, 10:00   

Stukanie usunięte. Tak ja wspominałem w swoim pierwszym poście. Po wymianie łańcucha pomiędzy dwoma wałkami stukanie zostało usunięte.
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 31-08-2007, 23:35   

czy do wymiany konieczne było rozpinanie rozrządu?
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
fulos
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2007, 23:11   

Tak. Aby wymienić łańcuch należałoby wyjąć główny wałek rozrządu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.