[E32A 1.8] Transport Galanta bez silnika... |
Autor |
Wiadomość |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 02-10-2007, 10:34 [E32A 1.8] Transport Galanta bez silnika...
|
|
|
Witam serdecznie
Wie ktoś może czy jest możliwość (prócz lawety) przetransportowania Galanta bez silnika ?? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 02-10-2007, 11:49
|
|
|
Hol - ale musisz mieć sprawne hamulce i w piasty powkładać przeguby i skręcić tą wielką nakrętką, bo łożyska będą na śmietnik, jeżeli wogóle na tym dojedzie.
No i zabezpieczyć elektrykę, bo przydałoby się akumulator podłączyć i włączyć światła |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 02-10-2007, 12:27
|
|
|
Hamulce są, przeguby są. Elektrykę łatwo zabezpieczyć...
A co z półosiami ?? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 02-10-2007, 14:01 hol
|
|
|
zostaje jeszcze jeden problem kodeks drogowy zabrania holowania pojazow z niesprawnym ukladem chamulcowym i ukladem wspomagania kierownicy no a bez silnika te oba uklady sa uznawane za niesprawne - tak ze musisz brac to pod uwage -najlepiej pzyczycz gdzies wozek (taki ktory podstawiasz pod przod auta) kolega ktory ma chak w aucie i masz po problemie. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 02-10-2007, 19:34
|
|
|
Ale oba układy są sprawne. Jeszcze nie widziałem samochodu który był holowany z włączonym silnikiem (bo zakładam, że żeby działało wspomaganie kiery i hamulców musi być włączony). Czy może coś źle zrozumiałem ??
W każdym razie jak można go holować nie uszkadzając półosiek ??
Pozdrówki. I dzięki za odp. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
gondoljerzy [Usunięty]
|
Wysłany: 02-10-2007, 22:16
|
|
|
Czyli jak? Półośki ci teraz dyndają? Więc nie masz nie tylko silnika, ale i skrzyni biegów. Pozostaje Ci albo wybić półośki z zewnętrznych przegubów, albo zdobyć jakiekolwiek zużyte przeguby żeby skręcić piasty do kupy na czas holowania. Zbicie przegubów z półosiek nie zawsze się udaje, sam ostatnio miałem dwa przeguby do zdjęcia z półosiek i żadnego z nich nie dało się zbić. W razie opcji II to mam jakieś złomy przegubów pod ręką z mojego E15, powinny pasować. Jeśli coś to PW. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 02-10-2007, 22:47
|
|
|
Da sie wybic ale trzeba troche umiejetnosci. Uwaga po wybiciu koniecznie trzeba wymienic pierscien zabezpieczajacy na nowy. Ja mialem przypadek ze pierscien ow pozniej po zlozeniu sie rozsypal i wysunelo mi poloskie obrabiajac koncowke. Na szczescie pol oska odratowana no ale jakby nie patrzec auto stanelo dobrze ze nie w trasie. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 02-10-2007, 23:23
|
|
|
Kurcze, a jest ktoś z Warszawy kto mógłby mi z tym pomóc w jakikolwiek sposób ??
Mój Galant stoi przy warsztacie bez silnika i skrzyni, a z właścicielem warsztatu się pokłóciłem i teraz muszę go jakoś stamtąd przetransportować ... :/ w przeciągu 2 dni, bo jak nie to na ulicy wyląduje :/
BTW. dopiszę jeszcze pytanie - czy może ktoś będzie jechał do Poznania\okolice\ i z powrotem lub poznania do Warszawy i mógłby mi po drodze silnik zabrać ?? PW plz. Będę wdzięczny i jakoś się odwdzięczę na pewno |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
kojot128
Forumowicz
Auto: Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Paź 2006 Posty: 104 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-10-2007, 12:00
|
|
|
to sytuacja z mechanikiem jest aż tak napięta może uda się coś załagodzić... i obejdzie sie bez kosztownej akcji transportowej! |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 03-10-2007, 21:05
|
|
|
Nie da rady, już u niego nie pracuje i nie zamierzam :/ a Galant stoi dłuższy czas już ...
[ Dodano: 10-10-2007, 16:03 ]
A nie da rady przetransportować go z półosiami po prostu je jakoś podwieszając ?? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|