 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E32A 1.8] problemy z ładowaniem akumulatora |
Autor |
Wiadomość |
szubab
Forumowicz

Auto: Galant 2,0GLS '97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 57 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 19-07-2007, 23:45 [E32A 1.8] problemy z ładowaniem akumulatora
|
|
|
Trzy dni temu, po włączeniu stacyjki przestała mi świecić lampka akumulatora pod licznikami, pomyślałem najpierw, że przez te upały żarówka mi się przepaliła albo coś przestało stykać. Na następny dzień akumulator mi się kompletnie rozładował, diagnoza wydawała się prosta, awaria alternatora.
Wymieniłem na następny dzień u znajomego na szrocie, no i sytuacja się powtórzyła. Na początku był sygnał po przekręceniu stacyjki (świecąca się lampka akumulatora), potem w trakcie dnia raz był raz nie, aż wogóle lampka przestała się zapalać i oczywiście po jakimś czasie akumulator zdechł (przy czym w trakcie pracy silnika lampka byłą zawsze zgaszona)
Podejrzewam, że i ten drugi alternator był po prostu wadliwy, podejrzewam.
Moje pytanie jest takie, czy przyczyna może leżeć gdzie indziej? Czy oprócz kabla z alternatora do akumulatora mogło się coś inszego popsuć? Czy regulator napięcia jest integralną częścią alternatora?
[ Dodano: 23-07-2007, 13:30 ]
Kolejna wymiana alternatora pomogła. Dobrze jest mieć kolegę z dużym szrotem |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 27-07-2007, 22:06
|
|
|
Dobrze, że wszystko poszło jak należy i wszystko działa Też chciałbym mieć takiego kolegę na szrocie ;P
W każdym razie w obu alternatorach poszedł prawdopodobnie regulator napięcia. Można go wymienić, ale potrzeba do tego trochę kombinacji rozkręcić alternator cały. odlutować regulator napięcia zintegrowany ze szczotkami, potem w odwrotnej kolejności Gdzieś po drodze trzeba uzwojenie tez odlutować. Ale jakby ktoś chciał szczegóły to niech napisze to postaram się opisać dokładniej Ja u siebie to przerabiałem |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|
|