 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Automat na manual-zamiana |
Autor |
Wiadomość |
yaro
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 GLI Auto
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2008 Posty: 33 Skąd: Płońsk
|
Wysłany: 07-11-2009, 16:22 Automat na manual-zamiana
|
|
|
Witam panowie czy ktoś robił może wymianke skrzyni z automatu na manual?gdzie to można zrobić ?(mazoweckie) i czy to kosztowna przeprawa? Nie mam problemu z automatem,ale żeby chociaż iskierkie wydusić z tego żwawego 1.6 przydałby sie manualik.PZDR |
_________________
 |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 07-11-2009, 19:17
|
|
|
ja robiłem to w Colcie CA0, czyli w tej samej budzie.
W zasadzie wszystko pasuje, skrzynia, półosie, poduszki, piasty, linka prędkościomierza itp.
Oczywiście musisz mieć lewarek z MT, linki zmiany biegów, pedały hamulca i sprzęgła, samo sprzęgło i koło zamachowe.
Problemy są dwa:
- w ścianie grodziowej nie ma dziury na pompę sprzęgła, więc musiałem ją wywiercić.
- musisz zostawić wpięty wybierak automatu i ustawić go na P lub N, inaczej nie zapalisz
Jeśli chcesz, przejrzyj temat mojego Colta, jest tam więcej info |
_________________
 |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 19-01-2010, 19:10
|
|
|
Koledzy, troszkę późno dopisuję odp, ale jest różnica jeśli chodzi o uruchamianie silnika. Jeśli zostawisz na P lub N to owszem zapalisz samochód...ale nie brałem tego pod uwagę sam i tak jeździłem...silnik w tych pozycjach dostaje dawkę rozruchową...sam ostatnio do tego doszedłem jak szukałem przyczyny strzelania gazu przy gwałtowniejszym wciśnięciu gazu...zrealizowałem "na próbę" na dodatkowym wyłączniku, ale najlepiej pewnie pod sprzęgło jakoś to zrobić. Jak na razie zwieram włącznikiem żeby uruchomić silnik, po czym rozwieram i jadę. Między innymi w ten sposób uruchomiłem tempomat, który był przy automacie i nadal przy manualu spełnia swoją funkcję:) I nie zostawiałem wybieraka przy tej wtyce z automatu. Dwa przewody odciąłem i są do zapłonu, a dwa kolejne na 100 trzeba odciąć żeby "zesztukować" do włącznika świateł wstecznych przy ręcznej skrzyni:) Na internecie idzie znaleźć schematy elektryczne posiadanego automatu:)
Ja wszystko sam robiłem to mogę się pochwalić, pomóc:)
Pozdrawiam |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 19-01-2010, 21:43
|
|
|
areksz121 napisał/a: | silnik w tych pozycjach dostaje dawkę rozruchową.. |
jeżdżę tak półtora roku, pali 7 w mieście, 5,5 w trasie, łoi praktycznie wszystkie 1,6 chyba jest ok Za to uderzę do Ciebie za wstecznym |
_________________
 |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 20-01-2010, 00:20
|
|
|
pawela A jeśli masz wybierak podłączony do tej wtyki to nie masz nic do stracenia...spróbuj na odpalonym silniku przełączyć w pozycję D lub R przynajmniej u mnie było widać różnicę w "równości" pracy silnika
Uderzaj śmiało z tym wstecznym, zapodaj foto kostki najlepiej Na pewno poradzimy
Może w końcu komuś pomogę:) |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
|
|