Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] problem z przyspieszaniem
Autor Wiadomość
JackD
[Usunięty]

Wysłany: 22-07-2007, 23:21   [E32A 1.8] problem z przyspieszaniem

Witam Galant 1,8 280.000 przebiegu tylko benzyna
mam problem z przyspieszaniem ... miedzy 2.600 a 3.000 obrotów auto nie przyspiesza.
Gdy zdejme nogę z gazu i ponownie wcisne... coś jakby lepiej...
jak od 900 do 4.000 na kazdym biegu powiedzmy tak na maxa to nie czuję tego objawu...
najgorzej jak zaczne przyspieszac tak od 2.2oo.
może złej jakości paliwo??

Przeszkadza , a nawet jest wręcz niebezpieczne przy wyprzedzaniu..
ma ktos sposób?, czy receptę
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 23-07-2007, 09:19   

proponuje zerknąć w strone filtra paliwa, czy nie jest juz zabrudzony i wymienić na nowy.
_________________

 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-07-2007, 09:21   

do sprawdzenia TPS - czy opor zmienia sie plynnie i w zadanym zakresie
proponuje serwisowke z dzialu download
 
 
szubab 
Forumowicz


Auto: Galant 2,0GLS '97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 57
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 23-07-2007, 13:46   

Mam ten sam problem ze swoim Galantem 1.8 GLSi. Różnica polega tylko na tym, że mój Galant jeździ od 2 lat na gazie. Przy 3 tysiącach obrotów traci moc. Wymieniłem świece, kable, filtr powietrza, nic nie pomogło.
Zorientowałem się, że problem ten pojawił się tuż po uratowaniu komputera zapłonu ECU(wlutowanie kondenastora w miejsce poprzednika który wyparował).
Elektryk (do którego zajechałem w innej sprawie) gdy mu powiedziałem o przelutowywaniu kondensatorów w ECU, zapytał od razu czy autko nie straciło mocy. Bingo.
Mówił, że zetkną się już z tym.
Może więc komputer powoli daje znać o sobie.
Nie mam niestety dostępu do sprawnego ECU, najłatwiej podłączyć na chwile i sprawdzić czy to ten powód.

[ Dodano: 23-07-2007, 13:50 ]
Dodam jeszcze, że mojego Galanta przymula nie za każdym razem (w 80%). Zazwyczaj jak jadę pod górkę. I faktycznie zdjęcie nogi z gazu tak jakby pomagało, ale też nie zawsze.

ps.
łącze się w bólu :)
 
 
 
JackD
[Usunięty]

Wysłany: 23-07-2007, 17:35   

szubab napisał/a:
Mam ten sam problem ze swoim Galantem 1.8 GLSi. Różnica polega tylko na tym, że mój Galant jeździ od 2 lat na gazie. Przy 3 tysiącach obrotów traci moc. Wymieniłem świece, kable, filtr powietrza, nic nie pomogło.
Zorientowałem się, że problem ten pojawił się tuż po uratowaniu komputera zapłonu ECU(wlutowanie kondenastora w miejsce poprzednika który wyparował).
Elektryk (do którego zajechałem w innej sprawie) gdy mu powiedziałem o przelutowywaniu kondensatorów w ECU, zapytał od razu czy autko nie straciło mocy. Bingo.
Mówił, że zetkną się już z tym.
Może więc komputer powoli daje znać o sobie.
Nie mam niestety dostępu do sprawnego ECU, najłatwiej podłączyć na chwile i sprawdzić czy to ten powód.

[ Dodano: 23-07-2007, 13:50 ]
Dodam jeszcze, że mojego Galanta przymula nie za każdym razem (w 80%). Zazwyczaj jak jadę pod górkę. I faktycznie zdjęcie nogi z gazu tak jakby pomagało, ale też nie zawsze.

ps.
łącze się w bólu :)

dzięki za pocieszenie...
mam te same objawy.... i też rok temu komputer był w naprawie...... poprzednim razem trochę pomogło nieznaczne przyspieszenie zapłonu..... wszystko było w normie... ale chyba jakość paliwa mam tutaj niebagatelne znaczenie
 
 
Gucio
[Usunięty]

Wysłany: 23-07-2007, 17:54   

U mnie przy takich samych objawach okazało się że kondenskatorki w ECU się rozlały.
 
 
temir
[Usunięty]

Wysłany: 23-07-2007, 18:20   

miałem ten sam problem mnie pomogła regulacja wolnych obrotów
 
 
Truman
[Usunięty]

Wysłany: 24-07-2007, 11:13   

A mój się mulił i nie chciał przyspieszać, po jakimś czasie wogóle nie miał pary a wciskanie gazu to było hmm "para w gwizdek" ... wczoraj wymieniłem filtr paliwa (Filtron 37 zł + wymiana 20zł) i jak ręką odjął.
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 24-07-2007, 22:49   

no a;e tezmoze to być pompka paliwa niewydala z podawaniem benzyny
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
szubab 
Forumowicz


Auto: Galant 2,0GLS '97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 57
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 23-02-2008, 19:23   

Po długiej przerwie nawiązuję do tego tematu, w moim samochodzie sprawa się wyjaśniła dopiero dziś :)
Otóż, problemy z przyśpieszeniem się nasiliły. Samochód zaczął się mulić przy różnych obrotach silnika, przy czym najbardziej zauważalne mulenie było na zimnym silniku. Objawy dużo bardziej wyraźne były na benzynie niż na gazie.
Oczywiście najpierw jazda obowiązkowa, świece, kable wysokiego napięcia (tu minimalna poprawa), filtr powietrza, filtr gazu i regulacja. Oczywiście intuicja mnie nie myliła, przyczyna leżała gdzie indziej.
Dziś odwiedziłem szrot kolegi i poskarżyłem mu się na dolegliwości mojego galanta. Wygrzebał skądś kompa z rozebranego niedawno Hyundaia Sonaty, wyglądał podobnie jak mój (identyczne złącza) choć rozstaw mocowań był szerszy i różnił się też nr. (Hyundai Sonata 2L 1990r. typ ECU: E2T14775A). Rozkręciłem go z ciekawości, w środku wyglądał inaczej niż mój stary ECU.
Cóż, podłączyłem, odpaliłem i pojechałem. No i pięknie, na gazie na całym zakresie obrotów płynnie przyspieszał, bez żadnego zawahania i szarpania. Z benzynką było gorzej, równie kiepsko jak na poprzednim ECU. Podejrzewam, że albo filtr benzyny (nie sposób wymienić, śruba przekręcona i mechaniki się nie podejmują) albo wtryskiwacze.
No ale jak mniemam problem się wyjaśnił. Komputer po regeneracji pojeździł dobrze niecały rok i zaczął zdychać. Najwidoczniej rany w nim tkwiły zbyt głębokie :)
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 23-02-2008, 19:39   

te kompy cos zabardzo padają, ja kupiłem taki piętrowy krzyżak gada ze to pancerny nie do zajeania
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
szubab 
Forumowicz


Auto: Galant 2,0GLS '97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 57
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 23-02-2008, 22:32   

No ten mój też ma dwa piętra. Mam nadzieje że posłuży.
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 24-02-2008, 08:08   

no to w takim razie masz świetnego kompa , jak go założysz to nawet poczyjesz ze samochód jest mocniejszy i wkręca sie na większe obroty i szybciej, sakramencko chodzi wtedy, napisz jak go założysz, zakładaj szybko niezajmie ci to więcej niz pół godz
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
szubab 
Forumowicz


Auto: Galant 2,0GLS '97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 57
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 24-02-2008, 15:55   

nowego kompa założyłem od razu po teście i jeżdżę nim od wczoraj. Faktycznie różnica jest dość spora, samochód pięknie przyspiesza.
Martwi mnie tylko, że na benzynce zachowuje się bardzo źle, gorzej nawet niż na starym komputerze. Nie sądzę, żeby wina leżała po jego stronie. Cóż, zawsze jest coś innego do roboty, żeby się człowiekowi nie nudziło :)
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 24-02-2008, 15:59   

słuchaj a moze wina stoi po stronie pompki paliwa?
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.