Przesunięty przez: Hubeeert 14-05-2014, 13:29 |
[Cari 1.8] Chcialbym KUPIC a sie boje |
Autor |
Wiadomość |
rmX [Usunięty]
|
Wysłany: 27-07-2007, 13:00 [Cari 1.8] Chcialbym KUPIC a sie boje
|
|
|
Witam , jestem na kupnie auta , niedawno znajomy sprowadzil Carisme z niemiec cena to 14 500 , przebieg 120tys, pojemnosc 1,8 rocznik 1998, komplet opon zimowych i tyle wiem . Oto zdjecia ktore dostalem :
http://img341.imageshack....=carismarm1.jpg
http://img442.imageshack....carisma1cr3.jpg
http://img442.imageshack....carisma2vj3.jpg
http://img442.imageshack....=carima4rs9.jpg
http://img442.imageshack....=carism5on9.jpg
http://img442.imageshack....carisma6gh9.jpg
http://img442.imageshack....carisma7vi9.jpg
http://img442.imageshack....carisma8rq0.jpg
jedna strona autka nie jest wogole pokazana niewiem czy sie czegos zlego tam spodziewac ... w sprawie aut jestem kompletnym laikiem nigdy wczesniej sie tym nie interesowalem ale ze niedawno zdalem prawko to zdecydowalem sie na zakup auta myslalem o calkiem innym aucie ale ze taka okazja sie natrafila ze znajomy takie cos sciagnol z niemiec i znalazlem Wasze forum i przeczytalem opinie na temat Carismy to sie przekonalem do tego autka.Chcialem sie dowiedziec co sadzicie o tym aucie , podalem wszystkie informacje jakie wiem na temat tego auta , mysle ze znajomy nie bedize chcial na mnie zarobic i wcisnac jakiegos kitu , na co zwracac uwage przy ogladaniu tego auta?
z gory dzieki za opinie |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 28-07-2007, 16:22, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Moomin
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1205 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 27-07-2007, 14:47
|
|
|