Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] problemy z ładowaniem akumulatora
Autor Wiadomość
szubab 
Forumowicz


Auto: Galant 2,0GLS '97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 57
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 19-07-2007, 23:45   [E32A 1.8] problemy z ładowaniem akumulatora

Trzy dni temu, po włączeniu stacyjki przestała mi świecić lampka akumulatora pod licznikami, pomyślałem najpierw, że przez te upały żarówka mi się przepaliła albo coś przestało stykać. Na następny dzień akumulator mi się kompletnie rozładował, diagnoza wydawała się prosta, awaria alternatora.
Wymieniłem na następny dzień u znajomego na szrocie, no i sytuacja się powtórzyła. Na początku był sygnał po przekręceniu stacyjki (świecąca się lampka akumulatora), potem w trakcie dnia raz był raz nie, aż wogóle lampka przestała się zapalać i oczywiście po jakimś czasie akumulator zdechł (przy czym w trakcie pracy silnika lampka byłą zawsze zgaszona)
Podejrzewam, że i ten drugi alternator był po prostu wadliwy, podejrzewam.
Moje pytanie jest takie, czy przyczyna może leżeć gdzie indziej? Czy oprócz kabla z alternatora do akumulatora mogło się coś inszego popsuć? Czy regulator napięcia jest integralną częścią alternatora?

[ Dodano: 23-07-2007, 13:30 ]
Kolejna wymiana alternatora pomogła. Dobrze jest mieć kolegę z dużym szrotem :)
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 27-07-2007, 22:06   

Dobrze, że wszystko poszło jak należy i wszystko działa :) Też chciałbym mieć takiego kolegę na szrocie ;P :D
W każdym razie w obu alternatorach poszedł prawdopodobnie regulator napięcia. Można go wymienić, ale potrzeba do tego trochę kombinacji ;) rozkręcić alternator cały. odlutować regulator napięcia zintegrowany ze szczotkami, potem w odwrotnej kolejności :) Gdzieś po drodze trzeba uzwojenie tez odlutować. Ale jakby ktoś chciał szczegóły to niech napisze to postaram się opisać dokładniej :D Ja u siebie to przerabiałem :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.