[CA1A 1.3] sprzęgło |
Autor |
Wiadomość |
maciej 63
Forumowicz

Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Paź 2006 Posty: 163 Skąd: sława
|
Wysłany: 05-09-2007, 12:05 [CA1A 1.3] sprzęgło
|
|
|
w trakcie włanczania biegu wstecznego czasami nie za każddym razem mimo wciśniętego
sprzęgła do oporu czuję zgrzytanie w przekładni poza tym chyba jest ok żadnej zmiany
odgłosu pracy sprzęgła nie słychać przy zmianie położenia pedału jedynie zmiana z1na2
przy mocniejszym bujnięciu na 1 ale nie wiem czy te dwie rzeczy wiązać ze sobą |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2007, 15:14
|
|
|
Synchronizatory do wymiany - standard w tych skrzyniach |
|
|
|
 |
zdzislavo [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2007, 16:18
|
|
|
To synchronizatory pewnie zacznj od wymiany oleju w skrzyni biegow temat ten byl juz poruszany jesli nowy olej nie pomoze to sa 2 wyjscia albo kosztowna naprawa albo pozostaje ci sie do tego przyzwyczaic i jezdzic tak jak jest. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-09-2007, 17:05
|
|
|
po:
1. wsteczny nie jest synchronizowany, wiec zgrzytnac moze
2. wymiana sprzegla w opisanym przypadku nic nie da (bo to nie ono jest winne) |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2007, 18:03
|
|
|
W bardzo wielu Japońcach jest kłopot ze wstecznym a szczególnie z Mitsu - to już 4 Misiek jakim jeżdżę a zawsze zdarzało sie że wsteczny nie "wskakuje". |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2007, 18:23
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | 1. wsteczny nie jest synchronizowany, wiec zgrzytnac moze |
Sorry, nie uściśliłem że chodzi mi o "efekt'" 1 i 2 biegu |
|
|
|
 |
maciej 63
Forumowicz

Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Paź 2006 Posty: 163 Skąd: sława
|
Wysłany: 06-09-2007, 10:21
|
|
|
olej wyminiłem zaraz po kupnie bo wtedy to było tragicznie przy temp ok.5st zamiast
2 musiałem zapinać 3 dopiero jak olej rozgrzał to było ok wlali mi BP75-90ale nie wiem
jakie miał gl ponoć ma ważne by miał gl5 |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-09-2007, 10:32
|
|
|
maciej 63 napisał/a: | nie wiem
jakie miał gl ponoć ma ważne by miał gl5 |
Musi spełniać GL-4, albo GL-5 i być zgodny z GL-4. Nie można lać takiego co spełnia tylko GL-5 bo synchronizatory korodują |
|
|
|
 |
|