 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[ALL] Odcięcie zapłonu |
Autor |
Wiadomość |
Sparco84 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-08-2007, 01:38 [ALL] Odcięcie zapłonu
|
|
|
No i kolejny temat muszę zarzucić na forum. Otóż pytanie o odcięcie zapłonu pod przycisk. Czy ktoś to już robił może w swoim aucie? Gdzie najlepiej się podpiąć ? Przy stacyjce? No i oczywiście w który kabelek. Jest to proste zabezpieczenie ale na pewno lepsze niż nie jeden alarm . Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 25-10-2007, 20:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Ficu865 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-08-2007, 17:47
|
|
|
heh nikt Ci nie napisze Odcięcie zapłonu z ukrytym przyciskiem to sprawa o której tylko Ty powinieneś wiedzieć, nie mówiąc już o pisaniu o tym na forum |
|
|
|
 |
Przemek87 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-08-2007, 20:38
|
|
|
Najlepiej kolo stacyjki |
|
|
|
 |
Sparco84 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-08-2007, 21:39
|
|
|
Ogólnie jest jak trzeba , tak więc dziękuję za zainteresowanie tematem. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
METODA [Usunięty]
|
Wysłany: 08-08-2007, 23:26
|
|
|
jak chcesz to na PW moge Ci napisac jak zrobic odciecie czyli wktore kable sie wpiac albo jak chcesz mozna zrobic odpalanie na klawisz jak w samochodach rajdowych sam mialem takie w golfie jesli chodzi o odciecia mozna zrobic na wylacznik albo na bezdotykowy immo dotykasz masy i okreslonej czesci inaczej nie pojedziesz chyba ze na lawecie |
|
|
|
 |
Sparco84 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-08-2007, 06:50
|
|
|
Jeżeli mógłbym Cię prosić o napisanie na e-maila ok? to będę bardzo wdzięczny bo dziś wyjeżdżam nad morze na tydzień. Z tym odpalaniem na przycisk i na ten bez dotyk to też jest bardzo dobry pomysł i również możesz mi to opisać . Mail to sparco84@wp.pl. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
biedrzyk [Usunięty]
|
Wysłany: 10-08-2007, 18:33
|
|
|
ja w civicu robiłem takie coś i podpięcie zajęło mi jakieś 20 min
najlepiej podpiąć się pod zapłon i przycisk gdzies ukryć... ja moduł kupiłem chyba za 25zł i było wszytsko okey
teraz tez się czaje żeby znów to kupić i podłączyć bo było fajne... przynajmniej tata mojego samochodu nie brał zeby poszaleć
jak chcesz to scan schematu moge wrzucić to odezwij się na PW |
|
|
|
 |
METODA [Usunięty]
|
Wysłany: 10-08-2007, 19:46
|
|
|
w zaleznosci od firmy produkujacej immobilisery modul masz kilka kabli do podpiecia:
jezeli jest to multi-blok:
fioletowy - +12v po stacyjce
czerwony - +12v stałe ( najlepiej przez bezpiecznik, nie dolaczony do zestawu)
czarny - masa ( wazne zeby byla dobrze podpieta bo od tego zalezy skutecznosc odcieciecia)
bialy - do czujnika czyli pod jakis metalowy element nie zetniety z masa ( dotykasz jednym palcem masy a drugim tej srubki albo innego elementu do ktorego masz pdpiety ten kabel, mozesz jeszcze zrobic przez wylacznik zwierajacy do masy)
szary - podpiecie do centralki alarmowej do kabla gdzie sie pojawia masa po zazbrojeniu
2 grube czarne kable - odcinasz jakis obwod ( rozrusznik, komputer, pompe, stacyjke) |
|
|
|
 |
|
|