| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [EA5A/W 2.5] Skrzynia manual i problem z malym deklem |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | kozipl   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.5 V6
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 24 Cze 2011
 Posty: 16
 Skąd: Dąbrowa Górn.
 
 | 
            
               |    Wysłany: 09-08-2014, 01:07   [EA5A/W 2.5] Skrzynia manual i problem z malym deklem |   
 |  
               | 
 |  
               | Mam problem. Mialem wyciek ze skrzyni. Okazalo sie ze cieknie z pod malego kwadratowego dekla z pod skrzyni. Wyczyscilem go, uszczelnilem dziure itd itp. Tylko przy skrecaniu okazalo sie ze na 6 srob trzymaja tylko 3 a nastepne 3 to taka padaczka nie trzymaja, przekrecony gwint i cieknie teraz jak ze ... Czy mial ktos moze kiedys taki problem i go rozwiazal. Czy jest jakas opcja uzycia wiekszego gwintownika czy cos w ten desen zeby to sie trzymalo i bylo dokrecone (dekiel jeszcze troche wytrzyma, ale jak by ktos mial na zbyciu to bardzo chetnie go przygarne  ). Sorki za brak polskich znakow
 pozdrawiam kozipl
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | milo   Mitsumaniak
 
  
 Auto: galant 2.0 td 2001r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 115 razy
 Dołączył: 27 Lut 2011
 Posty: 3452
 Skąd: BP
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-08-2014, 06:36 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | kozipl napisał/a: |  	  | przy skrecaniu okazalo sie ze na 6 srob trzymaja tylko 3 a nastepne 3 to taka padaczka nie trzymaja, przekrecony gwint i cieknie | 
 Gwint jest w skrzyni i nic nie można wymienić jedyne co to tylko przegwintowanie w skrzyni na M-8 wiercisz wiertłem 6,8 i gwintujesz ,w deklu przewiercasz na 8,2 i najlepiej zastosować śruby imbusowe nie zapomij o wyczyszczeniu z opiłków skrzyni chyba nic trudnego
   |  
				| _________________ Jest ryzyko jest zabawa
 三菱ギャラン
 
 Yamaha FZ 750
 Lancer 1,8 d
 Galant 1,8 td
 Galant 2,0 td
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | sampler   Forumowicz
 
  
 Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 62 razy
 Dołączył: 08 Gru 2005
 Posty: 2355
 Skąd: Lubin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-08-2014, 19:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja proponuje klej Loctite + jakis dobry silikon. Jak to nie pomoze to gwintowanie |  
				| _________________ BYŁY:
 GALANT E34 1.8 TD
 GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
 GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
 Xsara 1.4i
 
 SĄ:
 CITROEN C5 X7 2.2 HDI
 Peugeot 308 2.0 HDI
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | kozipl   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.5 V6
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 24 Cze 2011
 Posty: 16
 Skąd: Dąbrowa Górn.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-08-2014, 23:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nowe sruby na kleju i silikon pomogly. Dzieki za pomoc panowie   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |