Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Instalacja gazowa PRINS w silniku G674
Autor Wiadomość
roman 
Forumowicz

Auto: PAJERO IV 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 84
Skąd: ŚLĄSKIE
Wysłany: 08-08-2007, 22:36   Instalacja gazowa PRINS w silniku G674

Witam,
czy ktokolwiek ma doświadczenia z instalacją gazową w silniku V6 3.5 benzyna G674.
Ostatnio zmieniony przez roman 11-10-2010, 21:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-08-2007, 00:06   

roman napisał/a:
G674
6G74

Za uboga mieszanka czyli za malo wydajne wtryskiwacze?
I teraz tak. Nie bardzo rozumiem co mialoby oznaczac ze sie przegrzewal a czujnik nie reagowal?

I przede wszystkim - za uboga mieszanka to spalone tloki ale nie wywalone panewki.
Panewki mogly siasc bo alej byl niewymieniany albo pompa oleju siadla.

[ Dodano: 09-08-2007, 00:10 ]
A samoregulatory w silnikach Mitsu to ze glosne to norma ;-) i to tez sprawa oleju :D
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
roman 
Forumowicz

Auto: PAJERO IV 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 84
Skąd: ŚLĄSKIE
Wysłany: 09-08-2007, 07:33   

Serwus,
Samchod regularnie byl na przegladach u gazownika (ksiazka serwisowa).
Ostatnio zmieniony przez roman 11-10-2010, 21:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Sylwia 
Forumowicz

Auto: Chrysler 3,8 v6 LPG- PRINS
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 14 Gru 2006
Posty: 145
Skąd: tychy
Wysłany: 09-08-2007, 08:08   

witam, a skąd jesteś, masz daleko do Tychów? jak co to odezwij się. umówimy sie na przegląd auta i poradzimy co robić.
_________________
Sylwia
 
 
 
roman 
Forumowicz

Auto: PAJERO IV 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 84
Skąd: ŚLĄSKIE
Wysłany: 09-08-2007, 08:48   

Witam,
bardzo chetnie podjade do Tychow, tym bardziej, ze przegladnolem wasza strone www i wynika z niej, ze instalujecie instalacje gazowe (czy PRNS'A tez ???). Mode podjechac w Piatek na godzine 14-15 zgodnie z lokalizacja na waszej stronie www. Prosze o potwierdzenie tel. potwierdzenie spotkania moj tel. +48668159908.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-08-2007, 08:54   

Mitsu do silnikow z hydrauliczna kasacja luzu zaworow leje oleje syntetyczne. Zmieniajac na polsyntetyk i do tego francuski (to juz tylko moja antyfrancuska fobia) sam je zniszczyles. Ponowna wymiana na syntetyk wcale nie musi przyniesc poprawy.
Reszty objawow trzebaby posluchac by wypowiedziec sie co moze stukac
Faktem jest - jak juz pisalem w innym Twoim poscie - ze gaz moze zniszczyc zawory, powypalac denka tlokow, cos sie moze upalic i halasowac w silniku. Ale przez internet ciezko stwierdzic co.
 
 
roman 
Forumowicz

Auto: PAJERO IV 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 84
Skąd: ŚLĄSKIE
Wysłany: 09-08-2007, 09:22   

Wiesz,
troszke dziwna ta teoria, zwiazana z olejem.
Ostatnio zmieniony przez roman 25-04-2008, 09:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-08-2007, 09:25   

na mineralnym to moga sobie jezdzic w USA, gdzie w niektorych stanach jest latem ciagle +30, ale w naszym klimacie do tych silnikow leje sie oleje syntetyczne
ponadto olej olejowi nie rowny - np. moj silnik lubi oleje Mobila a niecierpi Castrola (oba tej samej klasy)
 
 
marcin1
[Usunięty]

Wysłany: 09-08-2007, 10:18   

Witam,
Na imię mam Marcin i trzy m-ce temu kupiłem montero sport - 3500 V6 - i też zastanawiałem się nad założeniem do niego gazu, ale posty Romana na szczęście mnie z tego wyleczyły :D .
Teraz, po przeczytaniu wypowiedzi Krzyżaka, zaczynam się zastanawiać co z tym olejem? U mnie też mechaniory stwierdzili że przy tym przebiegu (jak go kupiłem miał najechane ponad 150 000 km) wystarczy jak go zaleję półsyntetykiem. No i zagwostka, zmienić na syntetyk czy nie :roll: ?
I jescze jedno pytanie - co może być przyczyną ubytku płynu chłodniczego ze zbiorniczka wyrównawczego? Dodam że wycieków (przynajmniej widocznych) nie ma.
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 09-08-2007, 13:29   

roman napisał/a:
2. Przy przebiegu 40 tys. zalozylem ten holerny gaz.


Szkoda, ze magnetyzera nie zalozyles, to by byla wina magnetyzera ;-)
Prins jest specyficzna instalka i w zasadzie ciezko tam ustawic uboga mieszanke, bo ecu momentalnie by staralo sie ja poprawic, i albo by poprawilo, albo bys nie mogl wogole jezdzic na lpg, komp lpg wywalil by 1000 bledow i by Cie przelaczyl na benzyne i sygnalizowal awarie. Sprawdzisz u Sylwi, czy rzeczywiscie miales zle ustawiona instalke. A w sprawie oleju to nie oszczedzaj, ja w galancie i w carismie jezdze tylko na syntetyku, oba samochody maja grubo ponad 200kkm, sa na gazie (60 i 80kkm) i silniki sa w idealnym stanie.
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
roman 
Forumowicz

Auto: PAJERO IV 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 84
Skąd: ŚLĄSKIE
Wysłany: 09-08-2007, 13:45   

Czesc
Dlatego zaiwestowalem w najlepsza na rynku instalacje PRINS.
Ostatnio zmieniony przez roman 11-10-2010, 21:14, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 09-08-2007, 15:09   

roman napisał/a:

5. MONTER SPORT - gaz i kicha


Przypadek? Brak magnetyzera? Sposob eksploatacji? 1000 innych przyczyn...
Dlaczego uwazasz, ze to gaz? Juz Ci inni pisali, ze byly by inne skutki.
Poczekaj na niezalezna ocene sposobu instalacji i regulacji.

Ale z drugiej strony dla mnie kazdy niezadowolony gazownik to dobrze, zmniejszy sie popyt na gaz, mniej bedzie nazekan, MF nie bedzie sie tak interesowalo, gazik stanieje :-)

roman napisał/a:

Skoro ten gaz jest taki dobry, to dlaczego tylko POLSKA, HOLANDIA I WLOCHY go stosuja, zatankowac w Austri, Niemczech (przy autostradach) LPG.


Jestes w bledzie, na calym swiecie sie uzywa gazu i europa wcale nie jest przodownikiem.

roman napisał/a:

90 % uzytkownikow gazu narzeka, ciagla regilacja, czuc gaz w kabienie, etc......

SZKODA TYLKO ZE ZAWIERZYLEM GAZOWNIKOWI I TERAZ MAM PROBLEM
========================================================
JA STANOWCZO ODRADZAM INSTALACJE W TYM SILNIKU, KOSZTY NAPRAW W PRINSIE CO 20-30 TYS. WYMIENIA SIE FILTRY KOLEKTORA TO PRAWIE 500 PLN, NIE WSPOMNE O STRACONYM CZASIE I NERWACH.
========================================================


No tak, standardowa spiewka niezadowolonych userow, ja juz 9 lat na podwojnym gazie jezdze i jestem zadowolony. Mowa o prinsie to prosze bardzo, mam w galancie juz 2 lata, 60kkm przebiegu, gazem nie czuc, wlasciwie nie wiem, ze mam gaz, przeglady u mechanika wykonuje standardowo(nic wczesniej nic pozniej, wszystko zgodnie z instrukcja i to co instrukcja zaleca (swiece, kable, filtry, itp!). Przez 2 lata u gazownika bylem (poza momentem instalacji) 2 razy na przegladach, koszt calkowity 100pln (oryginalny filtr prinsa i regulacje).Gdzie tu nerwy i stracony czas, 90% to jest zadowolonych, ale tylko tych pozostalych widac i slychac na forach, bo jak jest dobrze to o czym tu gadac? A przyczyna niezadowolenia jest brak wiedzy czy to uzytkownika, czy instalatora, to nie gaz jest zly, to ludzie czesto nie maja pojecia co robia.
I na koniec, dlaczego jestem zadowolony, bo jezdze na ekologicznym paliwie, bo mam swoj wlasny wklad w rozwoj polskiego lpg, zakladalem juz 4 instalki, i obecnego galanta biorac pod uwage zysk z jazdy na lpg mam za darmo.
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
roman 
Forumowicz

Auto: PAJERO IV 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 84
Skąd: ŚLĄSKIE
Wysłany: 09-08-2007, 15:26   

Ty chyba zartujesz kolego ...
Ostatnio zmieniony przez roman 11-10-2010, 20:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 09-08-2007, 16:57   

roman napisał/a:
Ty chyba zartujesz kolego,

1. Przeciez to ma byc bezobslugowe - wsiadasz i jedziesz, jaka wiedza uzytkownika ???,
samochod na gaz ma sie przelaczyc kiedy trzeba i wylaczyc kiedy trzeba. Bez kombinowania i wizyt w serwisach.


I jak jest swiadomy user i instalator to takie jest.

roman napisał/a:

2. Zalecany przeglad jest co 20tys. (CZYLI SREDNIO W ROKU NALEZY ZALICZYC DWA PRZEGLADY + PRZEGLAD TECHNICZNY JEZLEI SIE JEDZDZI OKOLO 40 TYS) i wymiana samchy filtrow kosztuje 120 PLN (a w moim przypadku dwie naprawy reduktora tzn. wymiana filtrów w reduktorze (chyba ze mnie oszukano)).


Tak jest jak user i instalator sa nieswiadomi lub sie wykorzystuje nieswiadomosc. Zreszta to sie moze zdarzyc zawsze nie tylko w przypadku napraw/przegladow lpg.

roman napisał/a:
3. Samochod stoi w garazu i zawsze czuc rano gaz.


Pewny jestes, ze lpg czujesz? Tu tez kamyczek to ogrodka z brakiem swiadomosci.

roman napisał/a:
4. Przejade sie do Tych zeby zweryfikowali poprawnosc instalacji.


Tez jestem ciekawy.

roman napisał/a:

5. PISZE JASNO NIE POLECAM GAZU W TYM SILNKU 6G74 3.5 BENZYNA, Z TEGO CO PISZESZ MASZ STARSZY SAMOCHOD I JAK WSZYSTCY TWIERDZA, TAKIE SAMOCHODY LEPIEJ SIE NA GAZIE ZACHOWUJA.


Prawdziwosc twierdzenia o wieku conajmniej watpliwa i jw.
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
roman 
Forumowicz

Auto: PAJERO IV 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 84
Skąd: ŚLĄSKIE
Wysłany: 09-08-2007, 18:21   

http://www.autonagaz.com....lay&nr=351#p351
http://www.autonagaz.com....lay&nr=367#p367
http://www.autonagaz.com....lay&nr=539#p539
http://www.autonagaz.com....splay&nr=11#p11
http://www.autonagaz.com....display&nr=8#p8
Ostatnio zmieniony przez roman 11-10-2010, 20:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.