Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Chcę założyć gaz do mojego Miśka
Autor Wiadomość
dNa
[Usunięty]

Wysłany: 12-08-2007, 18:19   [E33A 2.0] Chcę założyć gaz do mojego Miśka

Witam serdecznie
Wszystkich mitsumaniaków chciałbym abyście poradzili mi czy opłaca się zakladać instalację gazową do mojego Miśka a mianowicie Mitsubishi Galant 91r. 2.0 8V. Chciałbym aby posiadacze tych miśków z instalacją wypowiedzieli się na temat pracy ich instalacji w mitsu. Nie wiem czy jak montować to wystarczy instalacja II generacji czy trzeba inwestować w sekwencje aby poruszać sie bezproblemowo i faktycznie oszczędnie. Zastanawiam się nad instalacja firmy LANDI RENZO. Jeżeli silnik gala nie nadaje sie do II generacji to mi to powiedzcie zanim zalatwie mojego miśka na amen.
Pozdrawiam i czekam na posty.
Mieszkam w Bydgoszczy jak by ktos mial namiary na dobrych fachowców byłbym wdzieczny.
 
 
budziol
[Usunięty]

Wysłany: 12-08-2007, 21:11   

Ja mam takiego samego miska z gazem i nie narzekam :) instalacja oczywiscie II gen.
Nawet nie traci tak duzo na przyspieszeniu a spalanie (przy normalnej jezdzie) ok 12miasto i 10 trasa (na trasie udalo mi sie zejsc do ok 8l/100 :D )
Dobry serwis w PZM a montaz na Kamiennej
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 13-08-2007, 19:48   

instalacje LANDI RENZO posiadam :)

sprawuje sie dobrze, wiadomo jak to przy gazie świeczki filtr i kable zapłonowe wymieniasz na czas, a nawet wcześniej, niektórzy zalecają skrócenie terminu wymian o połowe...

spalanie w mieście jak dusze to i 15 wszama,
trasa jak dusze 15,
miasto spokojnie 12,5 - tyle udało mi sie uzyskać do tej pory najmniej,
trasa jak nie dusze 12,
dodam że instalacja na chwile obecną jest raczej napewno rozregulawana i to raczej dlatego takie duże spalanko... za to moc hmm nie jest najgorzej czasem przy szybkim starcie i zmianie z 1 na 2 jeszcze kółeczka potrafią zapiszczeć :D
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 13-08-2007, 20:10   

Ja CI juz na PW napisałem co potrzebowałeś, mam nadzieję ze tez to pomogło w jakis sposób :)
_________________

 
 
dNa
[Usunięty]

Wysłany: 14-08-2007, 11:21   

Dziekuje za pomoc dzisiaj jade umawiac sie na termin montażu instalki do Miska postawilem na Ladni Renzo a jak to sie nie sprawdzi to trzeba bedzie wrzucic blosa. Jeszcze raz dzieki za pomoc i zapraszam do dalszego wyrażania opinii o instalce w galu. Jak tylko mi zainstaluja i wyreguluja napisze posta na forum jak chodzi i czy faktycznie duzo traci na mocy.
POZDRAWIAM :doubt:
 
 
gondoljerzy
[Usunięty]

Wysłany: 14-08-2007, 23:48   

Jeśli planujesz montaż blosa to od razu przy zakładaniu instalacji poproś o parownik z dużym zapasem wydajności. Tak ze 200KM albo i więcej.
 
 
swees 
Mitsumaniak

Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 145
Skąd: PL
Wysłany: 15-08-2007, 00:15   

ja mam od niedawna w takim samym galancie autronica al-700, dziala bezproblemowo (juz ponad 4000km :D ), spalanie w miescie do 13, w trasie do 11.5. czuc ze auto jest delikatnie slabsze, ale to na gazie normalne.

pozdr
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 15-08-2007, 16:42   

ja tam mam zwykłą instalacje i spala mi 9 litrów, to spalanie liczone ogólnie z miastem i z trasą
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
dNa
[Usunięty]

Wysłany: 18-08-2007, 01:32   

Dzisiaj zamontowali mi gaz do miska. Narazie jestem zadowolony oprocz malego spadku mocy wszystko jest OK. Jezeli ktos sie zastanawia czy zalozyc instalacje to polecam.
Pozdrawiam
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 18-08-2007, 07:33   

jaką by sie niezałożyło instalacje to i tak bedzie sie zadowolonym zwłaszcza na stacji benzynowej przy tankowaniu hihi , a spadek mocy? on niejest przeciez najważniejszy ,niejest to tak duży spadek a poza tym w rezie czego zawsze mozna przełączyć na pb
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
dNa
[Usunięty]

Wysłany: 20-08-2007, 01:23   

Jakie kable i świece najlepiej zamontować do Miśka na gaz. Słyszalem ze jeżeli chodzi o przewody to dobre są JANMOR i Champion a świece NGK czy macie jakies własne doswiadczenia jezeli chodzi o te firmy? Pozdrawiam
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 20-08-2007, 10:48   

O firmach kabli które podałeś akurat za wiele nie słyszałem, ale za to wiele osób poleca NGK i sam też używam świec z tej firmy. Do swojego 2.0 16v kiedyś szukałem odpowiedniego rodzaju świec i miałem kod, ale niestety gdzieś przepadł , w każdym razie wiem że wg katalogu zalecana była przerwa na elektrodzie 1.1mm a natomiast zalecenia sprzedawcy i osób na forum do jazdy na gazie to było 0.8mm. Wiec w razie zakupu świec weź te z mniejszą przerwą.
_________________

 
 
swees 
Mitsumaniak

Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 145
Skąd: PL
Wysłany: 20-08-2007, 11:51   

ja mam na gazie ngk z przerwa 1.1mm i wszystko normalnie smiga, zadnych strzalow. model to bpr6es-11. kable rowniez ngk (niebieskie).

pozdr
 
 
Goszu
[Usunięty]

Wysłany: 31-08-2007, 18:46   

Ja mam Gala z takim samym motorem i instalację II gen. z BLOS (ok 2 lata).
Jestem bardzo zadowolony. Moc jak na benzynie, spalanie ok 12l miasto 10l trasa
(na mikserze było oszczędniej - na trasie nawet ok 8l/100km, ale moc...).
Żadnego falowania obrotów, braków mocy na wolnych, strzałów itp.
Trzeba tylko dbać o świece i kable.

Mam ngk bpr6es, przerwa 0,8 i przyspieszony zapłon (ile sie dalo).

Pozdrawiam
 
 
gondoljerzy
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2007, 21:23   

waldi-1 napisał/a:
... a spadek mocy? on niejest przeciez najważniejszy ,niejest to tak duży spadek a poza tym w rezie czego zawsze mozna przełączyć na pb


Przełączenie na bezynkę nie przywróci pełnej mocy gdy dolot jest skryzowany ciasnym mikserem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.