[E33A 2.0] Chcę założyć gaz do mojego Miśka |
Autor |
Wiadomość |
dNa [Usunięty]
|
Wysłany: 12-08-2007, 18:19 [E33A 2.0] Chcę założyć gaz do mojego Miśka
|
|
|
Witam serdecznie
Wszystkich mitsumaniaków chciałbym abyście poradzili mi czy opłaca się zakladać instalację gazową do mojego Miśka a mianowicie Mitsubishi Galant 91r. 2.0 8V. Chciałbym aby posiadacze tych miśków z instalacją wypowiedzieli się na temat pracy ich instalacji w mitsu. Nie wiem czy jak montować to wystarczy instalacja II generacji czy trzeba inwestować w sekwencje aby poruszać sie bezproblemowo i faktycznie oszczędnie. Zastanawiam się nad instalacja firmy LANDI RENZO. Jeżeli silnik gala nie nadaje sie do II generacji to mi to powiedzcie zanim zalatwie mojego miśka na amen.
Pozdrawiam i czekam na posty.
Mieszkam w Bydgoszczy jak by ktos mial namiary na dobrych fachowców byłbym wdzieczny. |
|
|
|
 |
budziol [Usunięty]
|
Wysłany: 12-08-2007, 21:11
|
|
|
Ja mam takiego samego miska z gazem i nie narzekam instalacja oczywiscie II gen.
Nawet nie traci tak duzo na przyspieszeniu a spalanie (przy normalnej jezdzie) ok 12miasto i 10 trasa (na trasie udalo mi sie zejsc do ok 8l/100 )
Dobry serwis w PZM a montaz na Kamiennej |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 13-08-2007, 19:48
|
|
|
instalacje LANDI RENZO posiadam
sprawuje sie dobrze, wiadomo jak to przy gazie świeczki filtr i kable zapłonowe wymieniasz na czas, a nawet wcześniej, niektórzy zalecają skrócenie terminu wymian o połowe...
spalanie w mieście jak dusze to i 15 wszama,
trasa jak dusze 15,
miasto spokojnie 12,5 - tyle udało mi sie uzyskać do tej pory najmniej,
trasa jak nie dusze 12,
dodam że instalacja na chwile obecną jest raczej napewno rozregulawana i to raczej dlatego takie duże spalanko... za to moc hmm nie jest najgorzej czasem przy szybkim starcie i zmianie z 1 na 2 jeszcze kółeczka potrafią zapiszczeć |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 13-08-2007, 20:10
|
|
|
Ja CI juz na PW napisałem co potrzebowałeś, mam nadzieję ze tez to pomogło w jakis sposób |
_________________
 |
|
|
|
 |
dNa [Usunięty]
|
Wysłany: 14-08-2007, 11:21
|
|
|
Dziekuje za pomoc dzisiaj jade umawiac sie na termin montażu instalki do Miska postawilem na Ladni Renzo a jak to sie nie sprawdzi to trzeba bedzie wrzucic blosa. Jeszcze raz dzieki za pomoc i zapraszam do dalszego wyrażania opinii o instalce w galu. Jak tylko mi zainstaluja i wyreguluja napisze posta na forum jak chodzi i czy faktycznie duzo traci na mocy.
POZDRAWIAM |
|
|
|
 |
gondoljerzy [Usunięty]
|
Wysłany: 14-08-2007, 23:48
|
|
|
Jeśli planujesz montaż blosa to od razu przy zakładaniu instalacji poproś o parownik z dużym zapasem wydajności. Tak ze 200KM albo i więcej. |
|
|
|
 |
swees
Mitsumaniak
Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 145 Skąd: PL
|
Wysłany: 15-08-2007, 00:15
|
|
|
ja mam od niedawna w takim samym galancie autronica al-700, dziala bezproblemowo (juz ponad 4000km ), spalanie w miescie do 13, w trasie do 11.5. czuc ze auto jest delikatnie slabsze, ale to na gazie normalne.
pozdr |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
dNa [Usunięty]
|
Wysłany: 18-08-2007, 01:32
|
|
|
Dzisiaj zamontowali mi gaz do miska. Narazie jestem zadowolony oprocz malego spadku mocy wszystko jest OK. Jezeli ktos sie zastanawia czy zalozyc instalacje to polecam.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
dNa [Usunięty]
|
Wysłany: 20-08-2007, 01:23
|
|
|
Jakie kable i świece najlepiej zamontować do Miśka na gaz. Słyszalem ze jeżeli chodzi o przewody to dobre są JANMOR i Champion a świece NGK czy macie jakies własne doswiadczenia jezeli chodzi o te firmy? Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 20-08-2007, 10:48
|
|
|
O firmach kabli które podałeś akurat za wiele nie słyszałem, ale za to wiele osób poleca NGK i sam też używam świec z tej firmy. Do swojego 2.0 16v kiedyś szukałem odpowiedniego rodzaju świec i miałem kod, ale niestety gdzieś przepadł , w każdym razie wiem że wg katalogu zalecana była przerwa na elektrodzie 1.1mm a natomiast zalecenia sprzedawcy i osób na forum do jazdy na gazie to było 0.8mm. Wiec w razie zakupu świec weź te z mniejszą przerwą. |
_________________
 |
|
|
|
 |
swees
Mitsumaniak
Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 145 Skąd: PL
|
Wysłany: 20-08-2007, 11:51
|
|
|
ja mam na gazie ngk z przerwa 1.1mm i wszystko normalnie smiga, zadnych strzalow. model to bpr6es-11. kable rowniez ngk (niebieskie).
pozdr |
|
|
|
 |
Goszu [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2007, 18:46
|
|
|
Ja mam Gala z takim samym motorem i instalację II gen. z BLOS (ok 2 lata).
Jestem bardzo zadowolony. Moc jak na benzynie, spalanie ok 12l miasto 10l trasa
(na mikserze było oszczędniej - na trasie nawet ok 8l/100km, ale moc...).
Żadnego falowania obrotów, braków mocy na wolnych, strzałów itp.
Trzeba tylko dbać o świece i kable.
Mam ngk bpr6es, przerwa 0,8 i przyspieszony zapłon (ile sie dalo).
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
gondoljerzy [Usunięty]
|
Wysłany: 01-09-2007, 21:23
|
|
|
waldi-1 napisał/a: | ... a spadek mocy? on niejest przeciez najważniejszy ,niejest to tak duży spadek a poza tym w rezie czego zawsze mozna przełączyć na pb |
Przełączenie na bezynkę nie przywróci pełnej mocy gdy dolot jest skryzowany ciasnym mikserem. |
|
|
|
 |
|