Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ktoś kto ma dane o fabrycznym obniżaniu SE?
Autor Wiadomość
Remik 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Jelenia Góra
  Wysłany: 15-02-2010, 16:30   Ktoś kto ma dane o fabrycznym obniżaniu SE?

Ktoś kto ma dane o fabrycznym obniżaniu SE?
Bardzo potrzebne... z góry dzięki
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-02-2010, 17:04   

Wedle tego numeru seryjnego jaki mam na swoich sprezynach wychodzi ze obnizenie jest 30mm przód i tył.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Remik 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 15-02-2010, 17:16   

Aha... a czy Twoim zdaniem mogę ponieść tył wymieniając tylko sprężyny? Amortyzatory mają po 80% więc chciałbym je zostawić. Tylko pytanie czy te nasze modele nie mają przypadkiem krótszych amorów. Jeśli tak to taka sytuacja wyklucza przecież zamontowanie zwykłych sprężyn...
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-02-2010, 17:31   

Remik, bez problemu mozesz podniesc tyl, jak podnosze swojego gala na lewarku to odstep pomiedzy kolem a blotnikiem z tylu przekraccza grubosc 4 palcy, jak auto opuszcze w dół, to auto siada na wysokosc 2-3 palców przeswitu pomiedzy kolem i blotnikiem, amory z tyłu sa chyba standardowe
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Remik 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 15-02-2010, 17:35   

O właśnie o to mnie chodziło. Boję się tylko, że przy próbie założenie standardowych sprężyn na obecne amortyzatory okaże się że te amorki są za krótkie. Ale jeśli Cię dobrze rozumiem to niepotrzebnie się przejmuję? Nie powinny być za krótkie?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-02-2010, 17:48   

Remik, Równie dobrze mozesz załozyc sprezyny które postawią Ci tył jak kangur, bedziesz miał prześwit pomiedzy kołem a błotnikiem około 11 12 cm wiec w takim zakresie mozesz regulować tylny zawias, jezeli chcesz mozesz takze zrobic sobie sprezyny na zamowienie, wazne jest to aby amor nie pracowal caly czas w granicach maksymalnego wysuniecia.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
xor 
Mitsumaniak
handlarz żywopłotem


Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 653
Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
Wysłany: 15-02-2010, 18:37   

Robert - Ty masz też obniżonego ? mam SE i nie mam, pomiędzy koło a tylne nadkole mogę włożyć pięść i jeszcze palec. Prześwit pomiędzy podłożem a podwoziem mam zgodny z danymi technicznymi - 15cm... Koła standard, 195/60/r15.
_________________
Rekin bulwarowy
 
 
Remik 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 15-02-2010, 19:17   

Jesteś w temacie Robert widzę. Ale to czy amortyzatory fabryczne pozwolą mi na wstawienie wyższych sprężyn będę wiedział dopiero po zdjęciu ich i przymiarce prawda?
Jeszcze raz z góry dzięki!

[ Dodano: 15-02-2010, 19:20 ]
Xor- to jest wersja fabryczna SE czy samo przeróbka? Ważne bo w fabrycznym SE nie wsadzisz pięści między koło a rant nadkola!
 
 
fck 
Forumowicz


Auto: Galant Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 342
Skąd: Płock
Wysłany: 15-02-2010, 19:21   

pewny na 100% nie jestem, ale sport edition ma chyba tylko sprężyny -30, amortyzatory są takie jak w każdym EA
_________________
Mój Sport Edition A71 Hamilton Silver http://forum.mitsumaniaki...t=49430&start=0
 
 
Remik 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 15-02-2010, 19:27   

To by mnie bardzo ucieszyło!!! Ale żeby się przekonać to będę musiał chyba jednak zdjąć i przymierzyć...
 
 
xor 
Mitsumaniak
handlarz żywopłotem


Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 653
Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
Wysłany: 15-02-2010, 19:29   

Remik napisał/a:

Xor- to jest wersja fabryczna SE czy samo przeróbka? Ważne bo w fabrycznym SE nie wsadzisz pięści między koło a rant nadkola!

Fabryczna. Nie tylko ja miałem na forum nie obniżone SE. Wnioskuję, że obniżenie było w opcji, jak np. tweetery.
_________________
Rekin bulwarowy
 
 
Remik 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 15-02-2010, 19:35   

No widzisz a ja bym sobie chętnie podniósł tył. Aktualnie mam 3,5cm z tyłu między oponą a rantem nadkola.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-02-2010, 20:29   

Remik, ja utwardzałem spręzyny z tyłu ze względu na dodatkowe obciążenie butlą gazową, często też woze troche gratów w bagażniku, koło zapasowe, kilka śrubokrętów, kluczyków, lewarek, jakis wężyk, opaske, linke holowniczą, paste, no troche tego jest no i dodatkowo dociąża auto. non problem jak auto podnosisz na lewarku równomiernie cały tył to prześwit uzyskujesz taki jaki opisywał xor, więc wynika z tego że amory są seria, a ori amory to KYB z logiem Mitsubishi, tak więc ja nie widze powodów do obaw.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 15-02-2010, 20:52   

Szły również Daiyama i Bilsteiny.

W obniżanych "Super VR4" były Bilsteiny (chyba B12 albo B8). Właśnie amorki były krótsze.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-02-2010, 21:19   

Te zaznaczone na zielono sa dedykowane do SE na tył, wedle katalogu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.