Ktoś kto ma dane o fabrycznym obniżaniu SE? |
Autor |
Wiadomość |
Remik
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 15-02-2010, 16:30 Ktoś kto ma dane o fabrycznym obniżaniu SE?
|
|
|
Ktoś kto ma dane o fabrycznym obniżaniu SE?
Bardzo potrzebne... z góry dzięki |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-02-2010, 17:04
|
|
|
Wedle tego numeru seryjnego jaki mam na swoich sprezynach wychodzi ze obnizenie jest 30mm przód i tył. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Remik
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 15-02-2010, 17:16
|
|
|
Aha... a czy Twoim zdaniem mogę ponieść tył wymieniając tylko sprężyny? Amortyzatory mają po 80% więc chciałbym je zostawić. Tylko pytanie czy te nasze modele nie mają przypadkiem krótszych amorów. Jeśli tak to taka sytuacja wyklucza przecież zamontowanie zwykłych sprężyn... |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-02-2010, 17:31
|
|
|
Remik, bez problemu mozesz podniesc tyl, jak podnosze swojego gala na lewarku to odstep pomiedzy kolem a blotnikiem z tylu przekraccza grubosc 4 palcy, jak auto opuszcze w dół, to auto siada na wysokosc 2-3 palców przeswitu pomiedzy kolem i blotnikiem, amory z tyłu sa chyba standardowe |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Remik
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 15-02-2010, 17:35
|
|
|
O właśnie o to mnie chodziło. Boję się tylko, że przy próbie założenie standardowych sprężyn na obecne amortyzatory okaże się że te amorki są za krótkie. Ale jeśli Cię dobrze rozumiem to niepotrzebnie się przejmuję? Nie powinny być za krótkie? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-02-2010, 17:48
|
|
|
Remik, Równie dobrze mozesz załozyc sprezyny które postawią Ci tył jak kangur, bedziesz miał prześwit pomiedzy kołem a błotnikiem około 11 12 cm wiec w takim zakresie mozesz regulować tylny zawias, jezeli chcesz mozesz takze zrobic sobie sprezyny na zamowienie, wazne jest to aby amor nie pracowal caly czas w granicach maksymalnego wysuniecia. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
xor
Mitsumaniak handlarz żywopłotem

Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Paź 2006 Posty: 653 Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
|
Wysłany: 15-02-2010, 18:37
|
|
|
Robert - Ty masz też obniżonego ? mam SE i nie mam, pomiędzy koło a tylne nadkole mogę włożyć pięść i jeszcze palec. Prześwit pomiędzy podłożem a podwoziem mam zgodny z danymi technicznymi - 15cm... Koła standard, 195/60/r15. |
_________________ Rekin bulwarowy |
|
|
|
 |
Remik
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 15-02-2010, 19:17
|
|
|
Jesteś w temacie Robert widzę. Ale to czy amortyzatory fabryczne pozwolą mi na wstawienie wyższych sprężyn będę wiedział dopiero po zdjęciu ich i przymiarce prawda?
Jeszcze raz z góry dzięki!
[ Dodano: 15-02-2010, 19:20 ]
Xor- to jest wersja fabryczna SE czy samo przeróbka? Ważne bo w fabrycznym SE nie wsadzisz pięści między koło a rant nadkola! |
|
|
|
 |
fck
Forumowicz

Auto: Galant Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 342 Skąd: Płock
|
Wysłany: 15-02-2010, 19:21
|
|
|
pewny na 100% nie jestem, ale sport edition ma chyba tylko sprężyny -30, amortyzatory są takie jak w każdym EA |
_________________ Mój Sport Edition A71 Hamilton Silver http://forum.mitsumaniaki...t=49430&start=0 |
|
|
|
 |
Remik
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 15-02-2010, 19:27
|
|
|
To by mnie bardzo ucieszyło!!! Ale żeby się przekonać to będę musiał chyba jednak zdjąć i przymierzyć... |
|
|
|
 |
xor
Mitsumaniak handlarz żywopłotem

Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Paź 2006 Posty: 653 Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
|
Wysłany: 15-02-2010, 19:29
|
|
|
Remik napisał/a: |
Xor- to jest wersja fabryczna SE czy samo przeróbka? Ważne bo w fabrycznym SE nie wsadzisz pięści między koło a rant nadkola! |
Fabryczna. Nie tylko ja miałem na forum nie obniżone SE. Wnioskuję, że obniżenie było w opcji, jak np. tweetery. |
_________________ Rekin bulwarowy |
|
|
|
 |
Remik
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 15-02-2010, 19:35
|
|
|
No widzisz a ja bym sobie chętnie podniósł tył. Aktualnie mam 3,5cm z tyłu między oponą a rantem nadkola. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-02-2010, 20:29
|
|
|
Remik, ja utwardzałem spręzyny z tyłu ze względu na dodatkowe obciążenie butlą gazową, często też woze troche gratów w bagażniku, koło zapasowe, kilka śrubokrętów, kluczyków, lewarek, jakis wężyk, opaske, linke holowniczą, paste, no troche tego jest no i dodatkowo dociąża auto. non problem jak auto podnosisz na lewarku równomiernie cały tył to prześwit uzyskujesz taki jaki opisywał xor, więc wynika z tego że amory są seria, a ori amory to KYB z logiem Mitsubishi, tak więc ja nie widze powodów do obaw. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 15-02-2010, 20:52
|
|
|
Szły również Daiyama i Bilsteiny.
W obniżanych "Super VR4" były Bilsteiny (chyba B12 albo B8). Właśnie amorki były krótsze. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-02-2010, 21:19
|
|
|
Te zaznaczone na zielono sa dedykowane do SE na tył, wedle katalogu
 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|