 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E57A 2.0D] Korek do chłodnicy... |
Autor |
Wiadomość |
Ronin [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2007, 19:05 [E57A 2.0D] Korek do chłodnicy...
|
|
|
Jakie ciśnienie ma mieć korek w chłodnicy w Galu 2.0 TD z 96r? Obecnie mam 0,9 ale to chyba za mało. Kolega, który miał taki model podpowiada mi, że 1,1 lub 1,2. Mam zamówiony u gościa, który ma sprawdzić po numerze nadwozia, ale zawsze mogę zadzownić i zmienić. |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
|
|
|
 |
Ronin [Usunięty]
|
Wysłany: 09-09-2007, 22:00
|
|
|
Fajnie tylko, że 0,9 puszcza lekko wodę :/ przez wyrównawczy. |
|
|
|
 |
kupiec [Usunięty]
|
Wysłany: 07-01-2008, 20:03
|
|
|
Ronin napisał/a: | 0,9 puszcza lekko wodę :/ przez wyrównawczy | . Kupiłem takiego samego. Też pisze na korku 0,9. Jest tam jeszcze mały zaworek gumowy z korkiem pod spodu. To mi się urwało. Przypuszczam że służy on do odpowietrzania a gdy podejdzie woda to zamyka ten zaworek i działa wtedy ten główny 0,9. Będze chyba tak jak u Ciebie "puszczał lekko wodę". Jak tek korek się wykruszy to też chyba będzie puszczał lekko wodę. A to 0,9 to jest chyba nadciśnienie ? |
|
|
|
 |
Ronin [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2008, 17:54
|
|
|
Nie mam pojęcia. Korka nie wymieniałem natomiast dokładnie się przyjżałem i okazało się, że należy wymienić uszczelkę pod głowicą. Teraz problemu z silnikiem już nie mam (pod tym kątem oczywiście). |
|
|
|
 |
gal18 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-01-2008, 12:19
|
|
|
Ten mały zaworek gumowy służy do napełniania chłodnicy płynem ze zbiorniczka wyrównawczego gdy silnik stygnie i wytwarza się podciśnienie w chłodnicy. Gdy on się rozszczelni lub urwie to chłodnica nie trzyma ciśnienia i płyn wali do zbiorniczka wyrównawczego. |
|
|
|
 |
|
|