Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E57A 2.0D] Korek do chłodnicy...
Autor Wiadomość
Ronin
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2007, 19:05   [E57A 2.0D] Korek do chłodnicy...

Jakie ciśnienie ma mieć korek w chłodnicy w Galu 2.0 TD z 96r? Obecnie mam 0,9 ale to chyba za mało. Kolega, który miał taki model podpowiada mi, że 1,1 lub 1,2. Mam zamówiony u gościa, który ma sprawdzić po numerze nadwozia, ale zawsze mogę zadzownić i zmienić.
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 05-09-2007, 22:03   

masz dobrze od 09 do 1,1 bara
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Ronin
[Usunięty]

Wysłany: 09-09-2007, 22:00   

Fajnie tylko, że 0,9 puszcza lekko wodę :/ przez wyrównawczy.
 
 
kupiec
[Usunięty]

Wysłany: 07-01-2008, 20:03   

Ronin napisał/a:
0,9 puszcza lekko wodę :/ przez wyrównawczy
. Kupiłem takiego samego. Też pisze na korku 0,9. Jest tam jeszcze mały zaworek gumowy z korkiem pod spodu. To mi się urwało. Przypuszczam że służy on do odpowietrzania a gdy podejdzie woda to zamyka ten zaworek i działa wtedy ten główny 0,9. Będze chyba tak jak u Ciebie "puszczał lekko wodę". Jak tek korek się wykruszy to też chyba będzie puszczał lekko wodę. A to 0,9 to jest chyba nadciśnienie ?
 
 
Ronin
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2008, 17:54   

Nie mam pojęcia. Korka nie wymieniałem natomiast dokładnie się przyjżałem i okazało się, że należy wymienić uszczelkę pod głowicą. Teraz problemu z silnikiem już nie mam (pod tym kątem oczywiście).
 
 
gal18
[Usunięty]

Wysłany: 10-01-2008, 12:19   

Ten mały zaworek gumowy służy do napełniania chłodnicy płynem ze zbiorniczka wyrównawczego gdy silnik stygnie i wytwarza się podciśnienie w chłodnicy. Gdy on się rozszczelni lub urwie to chłodnica nie trzyma ciśnienia i płyn wali do zbiorniczka wyrównawczego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.