Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: zbyszekm2
08-05-2008, 20:35
Pajero 2,5 TD GLS LWB rocznik 93
Autor Wiadomość
kubior
[Usunięty]

Wysłany: 09-09-2007, 15:08   Pajero 2,5 TD GLS LWB rocznik 93

ma okazje kupic wyzej wymieniony model ,prawde mowiac nie wiem za wiele a wlasciwie nic na co powinienem zwracac uwage przy kupnie , plusy i minusy ,prosze o ogulne rady na ten tema,jest to moje pierwsze doswiadczenie wiec niewiem czego sie spodziewac dotychczs jezdzilem raczej osobowkami wiec sami wiecie .
z gory serdeczne dzieki
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-09-2007, 07:37   

jak okazja to kupuj... he he
nie, nie spokojnie, popatrza na "Pojarke" tak jak na inny samochod, przebieg, wypadkowosc, serwis, wlasciciel itp jak juz to bedzie Ci pasowac to przejdzemy do powaznych spraw dla auta tego typu:

1. czy jezdzilo w terenie (jak nie to lepiej)
2. napedy (czy wszystkie ustawienia chodza, czy zapina przenia os, czy nic nie wali, trzeszczy, czy redukcja pracuje bez problemow)
3. zawieszenie (czy amortyzatory wybieraja, czy sprezyny sa cale)
4 rama (czy korozja bardzo jej nie podgryzal, jak bardzo to czeka Cie albo reanimacja albo wymiana)
5. elektryka (czy wszystkie swiatla dzialaja, czy podswietlenia dzialaja) zapytaj czy ktos robil jakies przerobki bo rozne rzeczy ludziska potrafia wstawiac.
6. rude (sprawdz jak bardzo jest przegnita Pojara, bak, wlew paliwa, blotniki, podwozie)

Nie wspominam o silniku, bo to pewnie (jak na diesel'a) sprawa oczywista. Stary dobry kaszlak wiele zniesie i przebiegi tez ma calkiem duze. No chyba, ze cusik sie dzialo. Bardziej martwilbym sie o turbine.

Pamietaj, ze auto ma juz swoje lata i cudow nie ma ale mozna trafic na calkiem przyzwoite egzemplarze. Najlepiej po statecznym holenderskim ksiegowym :mrgreen:
powodzenia
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.