Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sportowy filtr powietrza?
Autor Wiadomość
GPcari
[Usunięty]

  Wysłany: 15-09-2007, 23:45   Sportowy filtr powietrza?

Witam
Czy ktoś z Was "wyposarzył" swoją Cari w taki sportowy filtr powietrza?
Jeżeli tak to jaki?
Jak wpłynął on na osiągi i spalanie auta?
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 16-09-2007, 01:36   

Chodzi Ci o zwykły stożek? Czy jakiś modyfikowany dolocik?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
zwolin 
Forumowicz
baaardzo zły miś ;-)

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 481
Skąd: Wawa Ursus
Wysłany: 16-09-2007, 12:20   

Masz na myśli stożek, czy wkład K&N do standardowej puchy. Jeśli stożek, to odradzam.
Mam wkład K&N i odrobinę "rozluźniony" dolot, tzn wywalony tłumik szumów (czy jak to się tam nazywa) i dolot nisko z nadkola. poprawa jest odczuwalna, wzrost spalania też.
Jak masz gaz 2gen to pewnie będą schody. Jak sekwencję to OK.
_________________
Pozdrawiam

Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 16-09-2007, 13:08   

No Stanik z tego co pisał to miał jakąś prostą instalacje a nie sekwencje no chyba że GPcari coś zminił.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
zwolin 
Forumowicz
baaardzo zły miś ;-)

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 481
Skąd: Wawa Ursus
Wysłany: 16-09-2007, 14:37   

mlun napisał/a:
o Stanik z tego co pisał to miał jakąś prostą instalacje a nie sekwencje no chyba że GPcari coś zminił.

To w takim razie modyfikacje dolotu pociągną za soba w najlepszym wypadku konieczność przestrojenia instalacji, a w najgorszym wypadku uniemozliwą jej działanie.
Swoją drogą LPG 2gen ze zwężką w dolocie i sportowy filtr, to prawie jak wlot powietrza na masce malucha. Trzeba się zdecydować, albo rybki, albo akwarium. :)
_________________
Pozdrawiam

Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku
 
 
GPcari
[Usunięty]

Wysłany: 16-09-2007, 20:28   

mlun napisał/a:
Stanik z tego co pisał to miał jakąś prostą instalacje a nie sekwencje no chyba że GPcari coś zminił

Nic nie zmieniałem, jest ta sama co była (jak dobrze odczytałem z dokumentów: zawór Lovato, reduktor chyba "Lor.Tec", centralka - komputer i układ elektroniczny "Autronic"). Nie znam się na instalacjach - ktoś mi tylko powiedział, że dobra (cyt."fajna") - ale to akurat mało mi powiedziało na jej temat...

Co do filtru powietrza to nie chce zbytnio modyfikowac auta, pomyślałem tylko o jakiś "delikatnych" zmianach (przynajmniej na chwilę obecną) mogących poprawić niektóre parametry (czasem można niewielkim nakładem coś poprawić).
zwolin napisał/a:
wkład K&N do standardowej puchy

Bliżej mi do właśnie takiej "wkładki" w miejsce oryginalnego filtra - nie niesie to chyba za sobą konieczności dodatkowych przeróbek.

Słyszałem kiedyś różne opinie co do takich zabiegów, zawsze raczej pozytywne ale nie wiem jak akurat w Cari i to z gazem.

Jakie są Wasze opinie na ten temat (doświadczenia)?
 
 
andy1
[Usunięty]

Wysłany: 16-09-2007, 22:28   

Miałem instalację tego typu w almerze... wogóle nie ma sensu zmiana filtru powietrza - komputer od gazu i tak sam dobiera mieszankę, taki filt nic nie pomoże. Jeśli chcesz więcej mocy - podjedź do dobrego gazownika i powiedz mu, co chcesz osiągnąć. Możliwości regulacyjne są duże, zważywszy na wyższą liczbę oktanową gazu od benzyny - mocy możesz mieć dużo więcej na gazie (tyle, że jest mniej kaloryczny i palić będzie więcej). Dolot od powietrza w takiej instalacji jest ograniczony celowo (ja miałem zaklejoną rurę dolotową w kilku miejscach)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.