 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C52A 1.5] Zgasł i nie chce zapalić,POMOCY |
Autor |
Wiadomość |
laki001
Forumowicz
Auto: colt c52 1991
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2007 Posty: 43 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: 27-11-2007, 19:49 [C52A 1.5] Zgasł i nie chce zapalić,POMOCY
|
|
|
Witam wszystkich MM,mam problem, mój Colt 1,5glxi 4g15,silnik był jescze ciepły zapalił bez problemu cofnąłem pół metra zgasł i koniec,nie chce zapalić,sprawdzaliśmy z kumplem ,pompa podaje paliwo,iskra jest,a świece suche,tak jakby wtryski nie podawały,co to może być? Pomóżcie bo ten Colcik to moje nogi ,bo jestem niepełnosprawny i poruszam się na wózku,acha Colcik to automat 91r, 82tys przebieg,dzięki z góry za podpowiedzi gdzie szukać przyczyny. |
Ostatnio zmieniony przez josie 16-12-2007, 15:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-11-2007, 21:52
|
|
|
Padł komputer silnika (ECU). Na początek może pomóc wymiana kondensatorów (wada tych aut, kondensatory wylewają się). Info jak je wymienić znajdziesz na forum. |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 28-11-2007, 00:54
|
|
|
a kręci
może się linka/cięgno ustawiło w pozycji BIEG - R lub D i myśli że jest na biegu?
a na biegu jak wiemy nie odpali...
spróbuj poruszać dźwignią tył - przód, może to coś da |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 28-11-2007, 01:05
|
|
|
tomusn napisał/a: | a kręci |
laki001 napisał/a: | iskra jest |
|
|
|
|
 |
laki001
Forumowicz
Auto: colt c52 1991
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2007 Posty: 43 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: 28-11-2007, 09:51
|
|
|
wszystko niby OK ,rozrusznik kręci,pompa sprawna, iskra jest,tylko świece suche i auto nie odpala .
[ Dodano: 28-11-2007, 16:44 ]
Komputer ECU wyjęty,kondensatory wzrokowo wyglądają ok,ale je wymienię, jest problem jeden opornik się stopił na miejscu R101,i nie wiem jaki to był opornik bo nawet koloru nie widać na nim,może ktoś wie? Komputer MD 153010, E2T36673, Colt 1,5 glxi 91r,dzięki z góry za pomoc:) |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 28-11-2007, 20:16
|
|
|
Czyli kondensatory nie są OK - wylały tylko elektrolitu nie widać a już zaczął bałagan robić. Poza rezystorem miernik w dłoń i sprawdzaj ścieżki i przelotki (przejścia metaliczne z jednej strony płytki na drugą).
Co do rezystora to niestety nie pomogę |
|
|
|
 |
laki001
Forumowicz
Auto: colt c52 1991
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2007 Posty: 43 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: 28-11-2007, 23:15
|
|
|
Dzięki josie,a co do opornika to pomógł mi Bartek i podał jego oporność, to 15 ohm,nie ma jak to rodzina Mitsumaniaków,zawsze ktoś pomoże:) |
|
|
|
 |
pepe [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2007, 10:36
|
|
|
Witam! Podłączę się do tego tematu, bo mam podobny problem z Coltem 1,5 12v c50. Iskra jest, rozrusznik kręci, wtryski nie podają paliwa, gdy podłączyłem masę do wyjścia z ecu, które idą na wtryski podają paliwo bez zarzutów. Wymieniłem kondziorki, poprawiły tylko iskrę byłem u 3 mechaników i ręce opadają. Pomóżcie
edit by tomusn: chcesz być zrozumiany - pisz zrozumiale |
Ostatnio zmieniony przez tomusn 18-12-2007, 19:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 21-12-2007, 13:40
|
|
|
pepe, przekaznik glowny- odpowiada za zalaczenie pompy paliwa /i nie tylko za to/ poprostu nie ma polaczenia na stykach przekaznika. |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
pepe [Usunięty]
|
Wysłany: 22-12-2007, 10:03
|
|
|
a w ktorym miejscu sie on znajduje i jak wyglada ten przekaznik |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 27-12-2007, 16:19
|
|
|
pepe, bez wchodzenia w szczegoly bo w roznych modelach jest roznie ok 30 cm od ECU
poprostu znajdziesz go po kablach patrzac od strony ECU . |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
|
|