 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: akbi 28-09-2007, 15:32 |
Jaki luz zaworowy 4G92 ??? |
Autor |
Wiadomość |
Diamante [Usunięty]
|
Wysłany: 03-02-2006, 06:42 Jaki luz zaworowy 4G92 ???
|
|
|
Witam
Potrzebuje pilnie wartosci luzu zaworowego do mitsubishi lancer 94' 1,6 SOHC MPI silnik 4G92C0684Y oraz informacje na jakiej temperaturze silnika regulowac. Pamietam ze byly naklejki po wewnetrznej stronie maski silnika u mnie niestety ktos zerwal.
Z góry bardzo dziekuje za informacje |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 03-02-2006, 07:12
|
|
|
Taaak...
Zaworki ustawiasz na gorącym silniku - do przyjemności to nie należy ale nietety tak musi być...
Zawory ssące - 0,20 mm
Zawory wydechowe - 0,30 mm
Nie zapomnij ładnie odtłuścić pokrywę klawiatury i powierzchnie przylegania na głowicy... NITRO i do roboty, później jeżeli nie masz nowej uszczelki (a powinieneś mieć) to ładnie uszczeleczke równiez odtłuścić i na silikonik położyć (WURTH, STP) - i nastanie suchooość....
A jak masz nową uszczelkę to silikon daje sie tylko w podejrzanych miejscach (koło śrubek itd... minimalne ilości oczywiście)
AAAAA.... nie zapomnij ładnie wyklepac otworów w pokrywie gdzie śrubki przychodzą - najczęściej są przeciągnięte przez te śrubki.... i śrubki też ładnie prosze mi umyć w nitrze... nooo
Miłej pracy życzę..
Pozdrówka |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
zulu [Usunięty]
|
Wysłany: 03-02-2006, 21:50
|
|
|
ROMEL napisał/a: | ... i śrubki też ładnie prosze mi umyć w nitrze... nooo |
to tacy mechanicy jeszcze są na świecie |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2006, 18:24
|
|
|
Najwyrazniej tak.
ROMEL, myslisz ze tak mozna i nie bedzie pozniej rdzewialo? Jesli chodzi o srubki to ja uzywam WD-40, bo to troche zabezpiecza przy okazji przed korozja. |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 05-02-2006, 18:54
|
|
|
Bartek_nkm.....
Tak sie powinno robić a nie czy można....
Śrubki praktycznie w całym Misiolocie - są oksydowane... (warstwa sztucznie stworzonych tlenków) - nic nie bedzie rdzewieć - zauwaz że śruby które rdzewieja to są tylko te które mają bezpośredni kontakt z piachem, solą, kamieniami itd.... i dodatkowo śruby wydechu - tam dochodzi jeszcze desktrukcyjna sprawa temperatury... to wszystko przyczynia sie do usuniecia warstwy powłoki i dlatego też pojawia sie rdza.... ale tak czy inaczej te śruby sa do odkręcenia...
A warstwa syfu, oleju, resztek silikonu itd... i tym bardziej WD - nie zabezpieczy Ci śrubek - bo nie ma co zbazpieczać - ponieważ one nie rdzewieją - a jak rdzewieją to znaczy że nie oryginalne - chodzi o śruby silnika oczywiście....
Pozdrawiam |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2006, 21:39
|
|
|
No dobrze, to jak wyjasnisz mi fakt, ze kiedy chcialem zdjac przedni blotnik to piekne sruby, na ktorych nie bylo ani grama rdzy i byly czysciutkie podczas odkrecania ukrecily sie? Zapiekly sie czy skleily? Im WD nie pomogl, ale innym, ktore byly pryskane przed wkreceniem wychodzily elegancko - po pierwszym obrocie kluczem wykrecalem je reka kilka lat po wkreceniu. |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 06-02-2006, 07:04
|
|
|
bartek_nkm - ojjjjjj.....
To jest tak zwana czepliwość z Twojej strony i niezrozumienie powyższej mojej wypowiedzi...
Śrubki od błotników jak bys nie zauważył maja styczność z wilgocią solą itp... to że tam jest nadkole... i co z tego - ono zabezpiecza tylko i wyłącznie przed kamykami, błotem itd...a nie przed wilgocią i solą... jakbyś nie zauważył to silnik podczas pracy ma odpowiednią temperaturę - która jakby nie patrzył pozwala w szybkim tempie odparować jakiej kolwiek wilgoci...
A zresztą co ma wspólnego śrubka od pokrywy klawiatury ze śrubką od błotnika...
NIE CHCESZ TO NIE MYJ...
Bezsensownie ciągniety podtemat - chodziło tu o LUZY ZAWOROWE o nic więcej...
Sorki za twardośc wypowiedzi ale..........
Pozdrawiam |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 06-02-2006, 22:02
|
|
|
ROMEL, ja jestem zwyklym elektrykiem samochodowym i o srubkach i zabezpieczeniach antykorozyjnych wiem bardzo malo zeby nie powiedziec ze nic. Dobrze, ze o tym piszesz, bo dzieki temu dowiedzialem sie kilku przydatnych informacji i wiem dlaczego srubki mimo ze je wyczyscilem papierem zardzewialy. Dzieki.
Co do "twardosci wypowiedzi", to ja sie nie gniewam |
|
|
|
 |
|
|