e54a 2.0 v6 24v |
Autor |
Wiadomość |
promo21 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-10-2007, 19:43 e54a 2.0 v6 24v
|
|
|
Witam
Mam takie pytanko
Niedawno nabyłem dziadeczka jak w temacie i mam delikatny problem w sumie to kilka ale ten mnie najbardziej wkurza......
A mianowicie nie ma ssania i jak silnik jest zimny to jak nie zgaśnie to trzyma obroty poniżej skali a kiedy da sie mu w pedał to dławi sie dławi az przejdzie 2000 obr i dopiero normalnie zaczyna grac ale i tak dalej ma za niskie obroty itd itp az sie boje zimy .......
koleżka podpowiada mi ze któryś z zaworów podciśnieniowych może być niepełnosprytny lub też ten śmieszny regulator co siedzi na wydechu??
może sie ktoś spotkał z tym prosze o pomoc
pozdrawiam przemek |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 02-10-2007, 22:38
|
|
|
Na przepustnicy jest taka sróbka , podkręć ją śrubokrętem krzyżakowym - powinno odrobinke pomódz, ale i tak bym posprawdzal kilka rzeczy |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
|
|
|
 |
promo21 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-10-2007, 21:23
|
|
|
tak wszysko fajnie tyle że tą srubką podnosiłem juz obroty ale to nie zmienia faktu że na zimno jest lipa nie chce sie wkręcać a po przegazówce na bank zgaśnie, potem jest ok
mniej wiecej wiem o co sie w silnikach rozchodzi ale ten mnie juz drażni dlatego pytam może sie komuś przytrafiło....
dzieki za odpowiedzi
pozdr |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24307 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 04-10-2007, 19:17
|
|
|
widze 2 mozliwe problemy:
- uszkodzony silniczek krokowy (na forum sa informacje jak go sprawdzic)
- lub bardziej prawdopodobne - czujnik temp. silnika
a czy jest iskra na wszystkich swiecach? |
|
|
|
 |
sion2002
Mitsumaniak Co by tu teraz...
Auto: Gal E88A 2,5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sie 2006 Posty: 453 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 04-10-2007, 23:34
|
|
|
Witam
Mam dokładnie ten sam problem od ponad roku i wiem jak jest to denerwujące, szczególnie podczas zimy. Trochę pomogła wymiana silniczka krokowego (100zł używka) i reset kompa (20-30min "pracy") ale nadal są te same objawy. Jeszcze będę sprawdzał czy nie dostaje gdzieś lewego powietrza i wymieniał przepływomierz (około 3-4 listopada). Dam wtedy znać, czy coś pomogło.
Krzyżak - czujnik temperatury? - gdzie się znajduje, jak sprawdzić? I przy okazji - potrzebuję do mojego misia linki hamulca ręcznego prawej, w serwisie krzyknęli 250 zł, nie wiesz gdzie można załatwić ją taniej?
Pozdrawiam
Szymon |
_________________ http://chomikuj.pl/sion2002 zapraszam
Colt 1986 -> Audi B3 1990 1,6 -> Gal E54A 6A12 1993 -> Carisma TD 1998 -> Gal TD 1997 -> Ecli 1993 4G63 (Został w rodzinie - brat - w obce ręce nie oddam) Spłonął -> Gal '93 E88A 2,5 V6 4x4 |
|
|
|
 |
mx4000 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-10-2007, 21:15
|
|
|
Kto chce kupić linkę hamulca ręcznego i do jakiego galanta ja mam linkę do 2.0 v6 24v tylko jeszcze sprawdzę czy jest cała posiadam również inne części do tego galanta mój nr. 785-772-397 |
|
|
|
 |
promo21 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-10-2007, 15:03
|
|
|
ktoś mi właśnie mówił ze ten czujnik temp silnika a nie wody i ten ktoś mówił że to jest gdzies poniżej przepustnicy na bloku?? poza tym czuje ze albo servo jest be albo dziura w podcisnieniu bo reaguje dość mocno na wcisniecie hamulca jak coś wygrzebie tez postaram sie napisac
pozdr |
|
|
|
 |
sion2002
Mitsumaniak Co by tu teraz...
Auto: Gal E88A 2,5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sie 2006 Posty: 453 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 06-10-2007, 23:37
|
|
|
Witam
Poszukam i może coś znajdę u siebie. Dodatkowo jeśli jadę na LPGu powyzej 100 km/h obroty na luzie zaczynają spadać i czasami gaśnie. Jesteście w stanie powiedzieć coś więcej o tym czujniku?
Pozdrawiam |
_________________ http://chomikuj.pl/sion2002 zapraszam
Colt 1986 -> Audi B3 1990 1,6 -> Gal E54A 6A12 1993 -> Carisma TD 1998 -> Gal TD 1997 -> Ecli 1993 4G63 (Został w rodzinie - brat - w obce ręce nie oddam) Spłonął -> Gal '93 E88A 2,5 V6 4x4 |
|
|
|
 |
promo21 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-11-2007, 09:06
|
|
|
co do tego że ci gaśnie sion2002 to pewno zdmuchuje mieszanke spróbuj pozbawić gala rury z filtra pod światło <wtedy ma głos jak stożek ;D> albo zastąpiś ją rurą zagiętą żeby nie cisnęło powietrza do filtra <ja zdjełem> bo jest za uboga mieszanka
a co do tego czujnika wie ktoś gdzie on jest ??
poza tym tak mi sie kojarzy ze on może być gdzieś po prostu w przepływomierzu?? gdzieś kiedyś czytałem o jakimś aucie?? sam nie wiem ja spróbuje w najbliższym czasie zmienić tps silniczek noi przepływomierz też na 2.0 v6 tyle że z automatu jeszcze tego nie widziałem ale zobacze jak co napisze
pozdr |
|
|
|
 |
sion2002
Mitsumaniak Co by tu teraz...
Auto: Gal E88A 2,5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sie 2006 Posty: 453 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 12-11-2007, 11:22
|
|
|
Witam
Ustawiłem trochę bogatszą mieszankę gazu i uszczelniłem dolot koło miksera - problem z gaśnięciem zniknął. Właśnie udało mi sie kupić czujnik temperatury - dokładnie facet przysłał mi 3 różne za 60 zł - używane. Nie jestem pewien ale prawdopodobnie jeśli by się wykręciło ten czujnik i poszło do większego sklepu motoryzacyjnego to bez problemu dobrało by sie zamiennik nowy za nieduże pieniądze. Teraz muszę tylko znaleźć jego umiejscowienie w silniku u mnie w Galu. Nie ma ktoś zdjęcia, gdzie to może być??
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
promo21 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-11-2007, 17:59
|
|
|
sion wrzuć fotke wtyczki to i ja poszukam ;D
[ Dodano: 12-11-2007, 18:00 ]
oby to nie było jakieś paskudztwo pod ssącym w głowicy ;/ |
|
|
|
 |
|