 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 14-05-2014, 13:29 |
Carisma 1.6 2001, 182 tys. przebiegu ??? WARTO ?? |
Autor |
Wiadomość |
Marcos [Usunięty]
|
Wysłany: 04-10-2007, 14:55 Carisma 1.6 2001, 182 tys. przebiegu ??? WARTO ??
|
|
|
Witam wszystkich Mitsumaniaków.
Jestem od kilku minut nowym użytkownikiem forum.
Mam prośbę i pytanie:
Znalazłem Carisme sprowadzoną z Holandii z holenderskim gazem 2001r. 182 tys. przebiegu, co mnie trochę martwi, silnik 1.6 za 16 tyś złotych już po opłatach czyli do jeżdżenia.
Czy warto?
Czy to nie za duży przebieg?
Czy wiecie jak sie spisują instalacje holenderskie?
Na sobotę jestem umówiony na jazdę próbną, więc wcześniej chciałem zasięgnąć opinii expertów, czyli was
Będę wdzięczny za wszelka pomoc.
Czy aby nie będzie za droga w utrzymaniu jak na ten przebieg i czy cena jest adekwatna do jej stanu? - nie ukrywam, widać ślady użytkowania
Dzięki!
Marcos |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 04-10-2007, 15:19
|
|
|
Wiec tak
nie trzeba sie bac przebiegu (chociaz ten 182t km wcale nie jest duzy) tylko ocenic stan techniczny przede wszystkim. Marcos napisał/a: | czyli was |
co do instalaji gazowej musisz poczekac na opinie jakis uzytkownikow ktorzy uzytkuja takowe. Ja jestem przeciwnikiem gazu i nigdy bym nie kupil samochodu z taka instalacja
a nie myslales o Cari w dieselku Marcos napisał/a: | Czy aby nie będzie za droga w utrzymaniu |
Cari jest raczej bezawaryjnym samochodem (chociaz w silniczku 1,6 siedzi francuska skrzynia w ktorej z czasem trzeba wymieniac tuleje ktore sie zuzywaja ale wszytsko zalezy od stanu technicznego autka (od uzytkowania go przez poprzedniego wlasciciela)
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
Potek
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 Classic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Lis 2005 Posty: 245 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-10-2007, 16:54
|
|
|
Marcos, niezupełnie do jazdy ten samochód. Ja na Twoim miejscu wymieniłbym szybko rozrząd, oleje i filtry, zobaczył co z klockami i tarczami i dopiero zabrał się za jazde.
A gdzie można zobaczyć tą Cari? Gdzieś w Łodzi? Może podjade i też sobie poglądam
Zresztą masz jakies zdjecia? Jesli tak to szybko dawaj. Sporo rzeczy można nawet ze zdjęć wywnioskować. |
|
|
|
 |
Marcos [Usunięty]
|
Wysłany: 04-10-2007, 17:50
|
|
|
Witam.
Dzięki za wasze porady, chętnie poczytam więcej
Potek, niestety nie mam zdjęć auta i niestety nie jest w Łodzi. W sobote jade nim dopiero pojezdzic (100km od Łodzi w kierunku Częstochowy). Zdaję sobie sprawę, że trzeba wymienic rozrząd (znajomy mechanik nawet mi juz znalazł pasek i napinacz do 300 zł, oczywiście nie oryginał, no ale sami wiecie, pieniążki
Filtry, oleje - jasna sprawa. Co do tarcz i klocków zobaczy sie w sobotę.
Dzieki również za rady dotyczące przebiegu. Słyszałem sporo opinii, że to dużo, ale i takie, że wcale nie, zwłaszcza dla Carismy
No i mnóstwo pozytywnych komentarzy z forum odnośnie tego autka!!
A cena? Wydaje mi się, jak przeglądam ogłoszenia w necie innych aut, to dość ciekawa... chyba.
Niestety na autach nie znam się za dobrze (doktorek) i dlatego pytam o rady.
Pozdrawiam wszystkich!
m. |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 04-10-2007, 19:07
|
|
|
Marcos, z tym Holenderskim gazem to jest tak...
Jeżeli to jest LPI(taka posiadam) to musisz wiedzieć, że to b.dobra instalacja ale nie ma jeszcze w Polsce wielu speców, którzy mogli by ja serwisować.
Długo by na ten temat można pisać a jeszcze wiece zostało napisane.Gdybyś sie zdecydował i ja kupił to w razie komplikacji(odpukać w niemalowane) z ta instalacją nie zlecaj jej naprawy pierwszemu lepszemu gazownikowi.Przede wszystkim nie wolno wstawiać większych bezpieczników niż są założone bo to powoduje spalenie całej elektroniki.
No i wymiana oleju w pompie gazu co 50kkm.
Ale nie wiem czy ją kupisz i jaka to instalka ?
Narazie można sie tylko domyślać a nie na tym rzecz polega.
Gdybyś wstawił jakieś fotki....
Póki co możesz poczytać: Warsztat-LPG-LPI |
|
|
|
 |
|
|