Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pytanie typu performance
Autor Wiadomość
Takumi
[Usunięty]

  Wysłany: 07-10-2007, 09:45   pytanie typu performance

Jaka top speed osiagaja wasze gs 1g?na forum juz gdzies cos takiego widziałem ale pisaliscie ze zamykacie budzik czyli 240km/h.Czy eclipse 1g ma jakas blokade elektroniczna?Pytam bo ostatnio testowałem swojego pod wzgledem predkosci i pokazało 222km/h na 5 biegu przy 6000rpm.Dalej nie chce isc a przeciez w zapasie mam do wykorzystania jeszce całe 1500rpm.Otóz na 1,2,3,4 biegu kreci sie do 7500rpm ale tylko na 5 biegu staje na 6000rpm i koniec.Na ebayu znalazłem rezystor do naszego modelu który teoretycznie dodaje około +20hp i który zwieksza top speed oraz czas reakcji.Wpina sie go do IAT(intake air tempretaure)sensor co powoduje ze nie mamy odciecia paliwa poniewaz komputer mysli ze mamy tłoczone zimne powietrze.Kiepuczi wspominał ze ogranicznik jest w ECU i trzeba wylutowac.Czekam na sugestie.POZDRAWIAM MITSUMANIAKÓW!!!!
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 07-10-2007, 11:37   

ten post to prowokacja?

20 koni?
chcesz zrobic odciecie na ostatnim biegu?
seryjne samochody zamykajá licznik z gorki
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 07-10-2007, 12:04   

Takumi napisał/a:
Kiepuczi wspominał ze ogranicznik jest w ECU i trzeba wylutowac.

Tak ,takie coś da się zrobić tylko w przedliftowym GST a w innych modelach nie. Czytaj uważnie.
 
 
 
dyzio007
[Usunięty]

Wysłany: 07-10-2007, 22:01   

rezystor srezystor fura caly czas na ssaniu spalanie w gore mocy brak . goracao polecam...... :twisted:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-10-2007, 22:46   

Takumi napisał/a:
Jaka top speed osiagaja wasze gs 1g?na forum juz gdzies cos takiego widziałem
A widziałem jak temat się zakończył? Jak się nie popsuło to na ten temat to na innym forum
Takumi napisał/a:
Na ebayu znalazłem rezystor do naszego modelu który teoretycznie dodaje około +20hp

Zwiększa tylko spalanie
Takumi napisał/a:
który zwieksza top speed
:lol:
Takumi napisał/a:
zwieksza(...)czas reakcji
Twojej? Znaczy zaczadzi Cie spalinami?

Takumi napisał/a:
Wpina sie go do IAT(intake air tempretaure)sensor co powoduje ze nie mamy odciecia paliwa poniewaz komputer mysli ze mamy tłoczone zimne powietrze
Bla bla - oszukujesz czujnik i dolewa paliwa. Sonda wykrywa, że jest za bogato i obcina a zapłon szaleje. I po co? Jak faktycznie nie dasz mu więcej powietrza wywalasz tylko pieniądze wydane na paliwo przez wydech.
Takumi napisał/a:
Kiepuczi wspominał ze ogranicznik jest w ECU i trzeba wylutowac.
Sz@kal napisał/a:
Tak ,takie coś da się zrobić tylko w przedliftowym GST a w innych modelach nie. Czytaj uważnie


Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2007, 16:47   

mialem w swoim taki bajerek to jak go wylutowalem to zmiana byla faktycznie, mniej sie dusil, szedl plynniej a mocy nie ubylo.
 
 
Takumi
[Usunięty]

  Wysłany: 08-10-2007, 19:33   

To zadna prowokacja tylko zwykłe zapytanie!Musze skonkretyzowac wiec ile wasze gs wyciagaja podkreslam gs.zadna górka nie wchodzi w rachube!!Na 5 biegu ma dochodzic do 7500rpm. co zrobic zeby taki efekt uzyskac?I nie uszkodzic silnika lub podzespłow?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-10-2007, 19:36   

Takumi napisał/a:
Na 5 biegu ma dochodzic do 7500rpm. co zrobic zeby taki efekt uzyskac?I nie uszkodzic silnika lub podzespłow?
Musiałbyś miec sporo więcej mocy.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 08-10-2007, 21:07   

rezystorek to .... (tutaj wyrazy niecenzuralne) lepszy efekt daje naklejka PJONIEr na szybie (na lachony) :D
:D

teraz co do V max.
warunki: autostrada , lipiec , temp powietrza około 27stopni , noc
z lampami otwartymi 200km/h
z lampami zamkniętymi 230 km/h
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-10-2007, 23:27   

Ja ostatnio jechałem 210 na 4 biegu 6000 obrotów i dalej się rozpędzał ale fotoradar był i trza było hamować.
 
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 09-10-2007, 00:12   

To chyba masz Viaer skrzynie "czwórke" :lol: bo o ile mnie pamięć nie myli to fabryka podaję 204 kn/h na 4-tym biegu przy 7000 lub 7500 obr/min, gdzies to jest tu na tym forum ale nie mogę znaleźć. A może masz bardzo niski profil opon z przodu i licznik kłamie??
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-10-2007, 12:49   

Opony mam 215/40/R17 i z przelicznika opon wynikałoby, że raczej licznik będzie zaniżał niż zawyżał. Nie wiem jak to jest w miśku ale w 90% aut v-max jest osiągana na 4 biegu a 5 to tylko nadbieg do ekonomicznej jazdy.
 
 
 
Maniu 
Forumowicz

Auto: Galant 1,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 53
Skąd: ~Włocławek
Wysłany: 09-10-2007, 19:31   

mitutoyo napisał/a:
... 204 kn/h na 4-tym biegu przy 7000 lub 7500 obr/min, gdzies to jest tu na tym forum ale nie mogę znaleźć.


Czyzby to:
Optimum Shift Points:
1st 7000 rpm @ 61 kmh
2nd 7000 rpm @ 97 kmh
3rd 7000 rpm @ 147 kmh
4th 7000 rpm @ 203 kmh

Time to Speed:
0- 40 kmh............ 2.2 sec.
0- 60 kmh............ 3.4 sec.
0- 80 kmh............ 5.6 sec.
0-100 kmh............ 8.2 sec.
0-120 kmh............ 11.3 sec.
0-140 kmh............ 14.8 sec.
0-160 kmh............ 20.6 sec.
0-180 kmh............ 27.4 sec.

mitutoyo napisał/a:
A może masz bardzo niski profil opon z przodu i licznik kłamie??

Jaki by nie mial profil to odczytywal chyba dane z licznika :P wiec to nie ma nic do rzeczy.

Moj 200km/h na 4 biegu tez przekracza bo sprawdzalem ale pozniej mi bylo szkoda :(
Na 5 biegu ciezko jest dojechac do odciecia na serii! Co nie znaczy ze przy silniku w super stanie sie nie da
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-10-2007, 20:13   

Te dane też mi się nie wydają realne, wątpię aby misiek nawet fabrycznie nowy miał 8,2s do 100km/h. Chociaż, kto wie...nawet między fabrycznie nowymi autami bywają spore różnice w mocy. Poza tym to chyba nie są dane fabryczne tylko jakieś wykresy z hamowni, które nie wiadomo kto robił i na jakim aucie.
 
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 09-10-2007, 20:28   

buhahahaha, skat ty czlowieku wzioles ta tabelke????

Nie wiedzialem ze twoja skrzynka w GS ma dluzsza jedynke niz moja GSX z jedynka z evo III. jednym slowem gratuluje. dodam ze jedynka evo III jest dluzsza od seri w AWD o 10%. A AWD ma dluzsza od GS o 4%
Ale co ja widze ze twoja dwojka miele niczym podwujnie zsynchronizowane kolo drugiego biegu Sheppherda.
kolaga Viader lata niczym Mustangiem zamyka licznik na 4 tym biegu. ale macie wyobraznie.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.