 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E32A 1.8] Skrzynia biegów Galant vs Lancer |
Autor |
Wiadomość |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-10-2007, 00:09 [E32A 1.8] Skrzynia biegów Galant vs Lancer
|
|
|
Jak w temacie, czy i czym się różnią ??
Do swojego Galanta będę prawdopodobnie wkładać silnik 4G37 ze skrzynią od Lancera, i teraz pytanie czy i czym się różnią ?? bo nie wiem czy zamieniać na swoją starą skrzynię co miałem z silnikiem...
Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
gondoljerzy [Usunięty]
|
Wysłany: 09-10-2007, 17:45
|
|
|
Skrzynie mogą się różnić przełożeniami, poza tym trudno z marszu powiedzieć. Ostatnio szukałem na szrocie długiej półośki do swojego galanta (E15). Gość wyciągnął kilka sztuk i dopasował z Lancera 1,8D podobno 92r. Skrzynia z tego lancera też była bardzo podobna do galanciarskiej. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10-10-2007, 03:41
|
|
|
Dziękować A faktycznie różni sie przełożeniami, podobno przy 60 na godzinę wrzuca się 5 bieg jak się wsadzi skrzynkę od Lancera do Galanta |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
gondoljerzy [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2007, 09:34
|
|
|
Jeśli silnik był taki sam to przełożenia w lancerze powinny być dłuższe. Samochód lżejszy i koła raczej mniejsze. Miałem w swoim galancie 2,0 skrzynkę z lancera 1,8D (starsza wersja skrzyni z podciśnieniową piątką). Biegi były bardzo długie, na mniejszych niż w serii kołach miałem na V biegu 2500obr przy 100km/h i te licznikowe 100 było bliskie prawdziwym 100. Teraz mam skrzynkę z galanta 1,8TD, koła takie same, licznikowe 100 odpowiada 2700obr i w rzeczywistości jadę wolniej, jakieś 93-95km/h (za to przyspieszenia są lepsze). |
|
|
|
 |
|
|