Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
silnik
Autor Wiadomość
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 12-10-2007, 21:57   silnik

witam serdecznie mam jedno acz dla mnie kluczowe pytanie-prosze o opoinie na temat silnika 1.8 disel (rozne sa opinie dla mnie licza sie wasze)-na co zwrocic uwge przu kupnie.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 12-10-2007, 21:58   

Ja słyszałem tyle, że podobno diesel jest be w miśkach ogólnie ;)
Ale niech się wypowiedzą właściciele D i TD ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
JPR 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 72
Skąd: Zamość
Wysłany: 12-10-2007, 22:10   

Myślę że jeżeli to by był 2.5 lit.to OK.
Ale 1.8 mało kucyków (jak dla mnie)
_________________
JPR
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 12-10-2007, 22:14   

Przede wszystkim jak odpala na zimnym. Jak jest dobry silnik to ma palic od strzalu. Co jak co to mi sie wlasnie w miskach podoba ze nie trzeba krecic dlugo:) CO jeszcze jakie odglosy dochodza po odpaleniu. Jak sa metaliczne stuki to wtryski do regulacji/wymiany (jeden wtryskiwacz denso kosztuje 140 zl !!! :D ). Oczywiscie zwracamy tez uwage na gluche stuki czyli czy nie stukaja panewki itd.

Drobna uwaga. Ten silnik jak jest przepalona chocby jedna swieca zarowa lub zapowietrzony uklad paliowoy nie bedzie dobrze odpalal.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.